Strona 1 z 2
KUPIŁEM GS 500 Co z serwisem?
: czw, 25 maja 2006, 16:55
autor: KOMIN
WITAM JUż WAM SIę PRZEDSTAWIAłEM. MAM GS-a MOZE KTOś MI PODPOWIE JAK I CO SERWICOWAć (O MASZYNE TRZEBA DBAć) POPRZEDNICH MOTOCYKLI NIE TRAKTOWAłEM TAK SERIO I KOSZTY PRZY AWARI BYłY MNIEJSZE, ALE TERAZ CHCE WSZYSTKIEGO DOPILNOWAć I ROBIć CO TRZEBA BY MASZYNA NIE ODMóWIłA POSłUSZEńSTWA. CO MAM PILNOWAć, SMAROWAć, WTMIENIAć I CO ILE KILOMETRóW:?: NO I DAJCIE ZNAć GDZIE SERWISOWAć ABY NIE PRZEPłACAć I GDZIE KUPOWAć CZęśCI NIE KONIECZNIE ORGINALNE :?: JESTEM Z WEJHEROWA KOłO 3CITY. Z GóRY WIELKIE DZIęKI :lol:
: czw, 25 maja 2006, 17:31
autor: Desmont
odnosnie serwisow lepiej pytac na lokalnym fotum dostaniesz lepsze info niz na onroadzie:) moja rada
natomiast jesli chodzi o to co sprawdzac to tak jak we wszystkich nie tylko gs'ach
olej lukaj zawsze nawet czesto jak przykrecisz gas na autobahnie kazda wtedy lubi cos wiecej zjesc
smaruj szprejem lancuch bo jak suchy to nie fajnie i w zaleznosci od formy jazdy ja napuszczam co 200 250 km tez w zaleznosci od zylowania
i nie zapomnij sprawdzic ilosci plynu w zbiorniku spryskiwaczy :lol:
: czw, 25 maja 2006, 18:27
autor: JarekNF
witam serdecznie. Poczytaj stronke kolegi Frediego:
http://www.gs500e.republika.pl
: pt, 26 maja 2006, 16:09
autor: KOMIN
WIELKIE DZIęKI ZA INFORMACJE. ALE MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO. STAN OLEJU SPRAWDZAć GDY MOTO STOI NA KOłACH CZY NA STóPCE CENTRALNEJ?? BO WARTOśCI Są RóżNE.
: pt, 26 maja 2006, 16:10
autor: gruby
i wyłącz CAPS LOCK'A
: pt, 26 maja 2006, 16:25
autor: KOMIN
ok tak mi było wygodniej ale już go wyłączyłem
: pt, 26 maja 2006, 21:31
autor: Desmont
generalnie suza musi stac pionowo bo inaczej zlewa ci sie oleum na lewa strone i mozesz przedobrzyc z iloscia przy dolewce lub wymianie i po rybkach
: pt, 26 maja 2006, 22:13
autor: JarekNF
W instrukcji do mojego GS K4 jest napisane że motocykl musi stać na kołach a korak z bagnetem powinien jedynie opierać sie o gwint. (bez wkręcania)
: pt, 26 maja 2006, 22:20
autor: KOMIN
no właśnie też mi tak się zdawało. pewnie płyn hamulcowy też sprwadzać na kołach??
: pt, 26 maja 2006, 22:24
autor: JarekNF
Pewnie tak, bo na cenralnej stopce raczej sie nie jeździ

: pt, 26 maja 2006, 22:32
autor: KOMIN
aha jeszcze jedno głupie pytanko: w gs-e jest olej przekładniowy i on smaruje tłoki czy leje gdzieś sie jeszcze przekładniowy do skrzyni biegów tak jak to było w mz 251?? mam pierwsze moto czterosówa i dlatego wole spytać niż popełnić jakąś głupią gafe :oops:
: sob, 27 maja 2006, 08:39
autor: fredi
Olej znajdujący się w silniku smaruje zarówno sam silnik jak i skrzynie biegów i sprzęgło (wlewa się go tam gdzie sprawdzasz poziom na bagnecie i tylko tam). Podczas wymiany oleju z filtrem trzeba go włać 2,9 litra. Poziom oleju sprawdzaj bardzo często nawet co 200 km. bo Gs-y potrafią mieć całkiem niezłe zapotrzebowanie na olej. No i zalecam wymianę oleju chyba że poprzedni właściel ją udokumentował we właściwy sposób i przy określonym przebiegu. Na ludzkie słowo nie ma już co liczyć.
: pn, 29 maja 2006, 21:15
autor: KOMIN
wielkie dzięki za informacje teraz jestem spokojniejszy
: wt, 30 maja 2006, 09:28
autor: meyer2
Komin polecam ci odrazu wymianę uszczelniaczy na przodzie, koszt niewielki, ale za to opłacalny

ja o tym zapomniałem żeby to zrobić w zimę i przed wyjazdem do Ustronia kombinowałem, bo ciekło jak cholera

: wt, 30 maja 2006, 12:10
autor: fredi
meyer2 pisze:Komin polecam ci odrazu wymianę uszczelniaczy na przodzie, koszt niewielki, ale za to opłacalny

ja o tym zapomniałem żeby to zrobić w zimę i przed wyjazdem do Ustronia kombinowałem, bo ciekło jak cholera

mayer2 no bez przesady jak narazie nigdzie nie cieknie ani się nie poci nawet to po co wymieniać. A tobie jak ciekło już delikatnie w tamtym sezonie i trzymałeś moto w zimnym garażu to nic dziwnego że zaczeło tak lać na początku sezonu.