jak to jest? wg obstrukcji zbiornik ma "18L w tym 3L rezerwy", u mnie przy normalnej jezdzie, po przejechaniu okolo 200km zapala sie zwykle zolte, potem przejezdzam zwykle okolo 20km i tankuje (oraz zeruje licznik przebiegu 1, czyli moj "wskaznik poziomu paliwa" )
tylko ze, przy tankowaniu do pelna miesci sie zwykle okolo 13-14L - czy mam cos zle ustawiony wskaznik rezerwy?
czy za malo leje (moto stoi na podnozce bocznej a benzyna leci az sie czasami przeleje na "polke pod korkiem")?
innymi slowy - czy zalozyc ze mam 4L rezerwy czy raczej 17L w baku?
czy to tak wszedzie dziala czy zalezy od egzemplarza?
ps. problem moze wydawac sie smieszny, ale jest bardzo istotny gdy od 40km pali sie to zolte swiatelko a stacji nie widac, bo cholerstwo sie zapalilo tuz po minieciu jakiejs oraz w momencie gdy wyjezdzamy lekko spoznieni a tu sie zapala, ze kolejne 10min w plecy...
rezerwa gsx-r (1000 k3)
Moderator: Emil
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
rezerwa gsx-r (1000 k3)
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Wyglada na to ze to standarowe zachowanie kontrolek rezerwy :lol: moje drugie moto ma bak 20l, w tym 4l rezerwy, kiedy kontrolka daje mi znac ze moto jest 'glodne', to spokojnie przejezdzam jeszcze z 25-30mil i tankujac nigdy nie wchodzi mi wiecej niz 16-17l (czyli poziom na ktorym kontrolka dopiero powinna sie zapalic)...
Mysle ze 'nadwrazliwosc' kontrolek to dodatkowa forma zabezpieczenia nas przed wyjezdzeniem calego paliwa. W sumie to lepiej ze daja znac troche za wczesnie niz 'troche' za pozno
Pozdrawiam,
Pit
Mysle ze 'nadwrazliwosc' kontrolek to dodatkowa forma zabezpieczenia nas przed wyjezdzeniem calego paliwa. W sumie to lepiej ze daja znac troche za wczesnie niz 'troche' za pozno
Pozdrawiam,
Pit
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Emil dokładnie tak samo mi wychodzi a wiadomo mamy takie same sprzęty więc to chyba standard. Kiedyś ktoś mi mówił że sprzęty są tak robione by przejachać 50-100km na rezerwie może to jest tym spowodowane byś przejachał 50-100km ale na zwiększonym zużyciu paliwa ???
Pozdrawiam
Emil dokładnie tak samo mi wychodzi a wiadomo mamy takie same sprzęty więc to chyba standard. Kiedyś ktoś mi mówił że sprzęty są tak robione by przejachać 50-100km na rezerwie może to jest tym spowodowane byś przejachał 50-100km ale na zwiększonym zużyciu paliwa ???
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie bylo identycznie, ale nie skazywalbym rezerwy na strate. Wg. mnie w K3 mowila ona idealnie kiedy przy ostrej jezdzie zacznie mi przerywac silnik - ot paliwa mniej i lata sobie po calym baku Lepiej wiec tankowac za wczasu, kiedy sie zapali kontrolka...
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'