Moze bysmy sie tak kiedys wybrali?
To jakes 100 km w jedna stronke.
http://www.automobilklub.radom.pl/
Tor w radomiu
Moderator: Shenson
-
- Moderator
- Posty: 4329
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 15
wlasnie dzisiaj bylem, jest spoko, troche nierowny (gory i doly, szczegolnie w zakretach), ale na jedynce mozna sobie na polgazie polatac
ps. bym info rzucil wczesniej, ale bylo juz 20 maszyn i nie ja organizowalem cale zamieszanie
ps. bym info rzucil wczesniej, ale bylo juz 20 maszyn i nie ja organizowalem cale zamieszanie
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Moderator
- Posty: 4329
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 15
ja nie mowie "dziurawy" tylko "nie-rowny"
popatrz na to jak na Brno: gorka-dolek :lol:
jest to przede wszystkim tor gokardowy - czyli dosc maly, 100-130 na prostej start-meta (tak slyszalem, bo nie mam w zwyczaju mocno sie rozpedzac na prostych i dociagnalem do setki, tak zebym nie musial specjalnie hamowac przed zakretem) i 60-80 w zakretach, moze 90 na zewnetrzym
jazda dosc meczaca - nie ma praktycznei prostej tylko 1 dlugi zakret w ktorym sie prostujesz lub skladasz, ale nie ma czasu sie ukladac, wiec ciagle w jednej pozycji jedziesz (drobny przerzut w srodku toru, ale to malo)
co mozna ew. wykombinowc to inaczej ulozyc trase lub zmieniac kierunek ruchu co jakis czas, ale taki uklad wydaje sie bliski optymalnego
to co najbardziej mi przeszkadzalo w tych gorach i dolach to nie jakies gigantyczne problemy z prowadzeniem, ale gigantyczne problemy z odblokowaniem sie i pojechaniem szybciej, bo wiem ze jestem tam w stanie jechac szybciej, ale nie moge zmniejszyc rezerwy
z reszta chyba wszyscy, za wyjatkiem kolegi na zoltym moto (cbr chyba), mieli podobne odczucia - ale tamten ma 17 lat i nie ma jeszcze aktywnych "bezpiecznikow" i po prostu jechal na maxa (gleba oczywiscie)
popatrz na to jak na Brno: gorka-dolek :lol:
jest to przede wszystkim tor gokardowy - czyli dosc maly, 100-130 na prostej start-meta (tak slyszalem, bo nie mam w zwyczaju mocno sie rozpedzac na prostych i dociagnalem do setki, tak zebym nie musial specjalnie hamowac przed zakretem) i 60-80 w zakretach, moze 90 na zewnetrzym
jazda dosc meczaca - nie ma praktycznei prostej tylko 1 dlugi zakret w ktorym sie prostujesz lub skladasz, ale nie ma czasu sie ukladac, wiec ciagle w jednej pozycji jedziesz (drobny przerzut w srodku toru, ale to malo)
co mozna ew. wykombinowc to inaczej ulozyc trase lub zmieniac kierunek ruchu co jakis czas, ale taki uklad wydaje sie bliski optymalnego
to co najbardziej mi przeszkadzalo w tych gorach i dolach to nie jakies gigantyczne problemy z prowadzeniem, ale gigantyczne problemy z odblokowaniem sie i pojechaniem szybciej, bo wiem ze jestem tam w stanie jechac szybciej, ale nie moge zmniejszyc rezerwy
z reszta chyba wszyscy, za wyjatkiem kolegi na zoltym moto (cbr chyba), mieli podobne odczucia - ale tamten ma 17 lat i nie ma jeszcze aktywnych "bezpiecznikow" i po prostu jechal na maxa (gleba oczywiscie)
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Jest tez opcja - tor w Lublinie
http://www.automobilklublubelski.pl/?q=node/273
Podobno szybszy i czystrzy
TEMAT ZAMKNIETY - patrz dalej
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... php?t=4015
http://www.automobilklublubelski.pl/?q=node/273
Podobno szybszy i czystrzy
TEMAT ZAMKNIETY - patrz dalej
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... php?t=4015