Strona 1 z 2

Kiepskie paliwo czy co ?!

: czw, 24 sie 2006, 16:42
autor: Alucard
Przed chwila zatankowalem na orlenie do pełna 3/4 baku i po przejechaniu ok 1km od stacji zaczely tak jakby grac zawory :| najdziwniejsze to ze regulacja byla niespełna ok 800km temu przed tankowaniem bylo cichutko nalałem tak jak zawsze PB 95

: czw, 24 sie 2006, 18:22
autor: PINIO
hej hej
Miałem to samo.
Na orlenie zatankowałem do pełna i co chwila się dławił, gasł na biegu jałowym, nie palił,,klekotał. Dopiero dwa tankowanie po tym (już nie orlen ;-)) jeżdzi normalnie. Maja tam syf i wodę leja do paliwa.

pozdrawiam

: czw, 24 sie 2006, 18:48
autor: kuchar
alucard ale wiesz kto ci regulowal :) ja tankowalem zawsze na orlenie na jagielonskiej i bylo ok :)

: czw, 24 sie 2006, 18:59
autor: Alucard
Ehhh jutro zleje paliwo z baku i zobaczymy , a co do regulacji to masz racje na pal ! na pal !

: pt, 25 sie 2006, 06:52
autor: voti
tankuje teraz na shellu i moto działa dużo ładniej niż na orlenie albo bp

: ndz, 27 sie 2006, 15:45
autor: pirat!
voti pisze:tankuje teraz na shellu i moto działa dużo ładniej niż na orlenie albo bp
zatankowalem na shellu wlasnie pare litrow vpower racing :)
no to jest fajne paliwo :) - ale za neifajna cene :(

: pn, 28 sie 2006, 07:46
autor: voti
pirat ja tankuje zwykłą 95 na shellu

: pn, 28 sie 2006, 08:17
autor: Bachmiński
Sorki za offa , ale naprawde odczuwacie roznice na V-power? dla mnie jest tak znikoma ze nie ma sensu przy tej cenie.

: pn, 28 sie 2006, 08:24
autor: meyer2
dla mnie Vpower to tylko kwestia przekonania, jak sie nastawisz , że moto będzie mocniejsze po tym paliwie to będzie, potęga umysłu :D dlatego zawsze tankuje Pb95 i nie kombinuje z innymi :P

: pn, 28 sie 2006, 08:33
autor: Pushkin
A mi się wydaje, że V-Power to po prostu paliwo takie, jaka powinna być czysta, niechrzczona i nieoszukana 98. Pamiętam jak Nicon przywiózł moto z Niemiec i miał w nim 3/4 baku paliwka - było super. Zatankowaliśmy nasze (Orlen :( ) i też klapa - moto aż zapłakało. Cóż - POLSKA.

Pozdr.
Pushkin

: wt, 29 sie 2006, 08:54
autor: pirat!
roznica minimalna na racing jest. ale zeby za to placic taka roznie? NIE
tylko raz zatankowalem z ciekawosci.

normlanie tankuje 98, na 95 juz mi pare razy jeczal.

: wt, 29 sie 2006, 09:31
autor: Pit
Ja rowniez polecam Shell, jezdze na paliwie Shell Optimax 98 (czyli pewnie odpowiednik V-power w Polsce) i naprawde czuje roznice, zwlaszcza po kilku tankowaniach Optimaxa 'pod rzad' (czasami niestety musze zatankowac inne, bo lece na rezerwie). Roznica w cenie jest tu niewielka (98 kosztuje 93-96p, Optimax 99-103p) i zwraca mi sie na mniejszym spalaniu :wink:

: wt, 29 sie 2006, 10:16
autor: Alucard
Ale jakby to powiedziec my jestesmy tu a Ty tam :)

: wt, 29 sie 2006, 10:19
autor: Jaro_G
To może ja troszkę naświetlę sytuacje Shella w Polsce (kolega tam pracuje). Otóź wszystkie paliwa Shella w naszym kraju sa paliwami z PKN Orlen. Jedynie V-Power Racing jest importowane - stąd też jego cena. Standardowy V-power jest to po prostu Orlenowska 95 z domieszkami dokonywanymi w naftobazach Orlenowskich w Polsce. Jeżeli juz odczuwacie jakieś pozytywne róźnice to na
"Racingu" owszem bo to prawdziwe zachodnie paliwko :wink:

: wt, 29 sie 2006, 10:23
autor: dpif
ja tankuje jaką jest ale co kilka tankowań staram się zatankowac ze 2 -3 razy V power . I jest róznica .