dolna prawa kontrolka w Savage
dolna prawa kontrolka w Savage
Ktos wie do czego ona słuzy? A jeśli do niczego (tak mi to jakoś wynika ze schematu el. ale nie wiem czy dobrze patrzę) to jak można ją wykorzystać?
... dolna prawa kontrolka w wersji sprzedawanej na Japonię miała oznaczenie Speed.
U mojego brata w dzikusie jak najbardziej działa.
Chodzi o to że zapala się po przekroczeniu chyba 90km/h
Zakładali to, gdyz chodziło o sygnalizowniu przekroczenia dopuszczalnej przez przepisy predkości czy jakoś tak.
Po przekroczeniu danej prędkości zapala się i tyle bez konsekwencji odcinania zaplonu czy tym podobnych
Szacunek.
U mojego brata w dzikusie jak najbardziej działa.
Chodzi o to że zapala się po przekroczeniu chyba 90km/h
Zakładali to, gdyz chodziło o sygnalizowniu przekroczenia dopuszczalnej przez przepisy predkości czy jakoś tak.
Po przekroczeniu danej prędkości zapala się i tyle bez konsekwencji odcinania zaplonu czy tym podobnych
Szacunek.
-
- BS Brother
- Posty: 1804
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
- Otrzymane Polubienia: 2
A więc to prawda!!
A w Kamieńczyku, przy ognisku byłem pewien, że Qgel robi żarty, że w Savage są jakieś tajemnicze przyciski i kontrolki, o których nikt nic nie wie
Poprostu Motocykl-Tajemnica
A w Kamieńczyku, przy ognisku byłem pewien, że Qgel robi żarty, że w Savage są jakieś tajemnicze przyciski i kontrolki, o których nikt nic nie wie
Poprostu Motocykl-Tajemnica
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
He he cieszyć sie należy, że nie ma ukrytego monitora, autopilota, kontroli trakcji, dopalaczy, alkomatu, GPS'a , laserów i autozniszczenia - znając Japońców to wszystko byli tam w stanie upchnąćklamotolo pisze:A to ciekawe rozwiązanie w życiu bym na to nie wpadł a tyle sobie głowe zawracałem mogli jeszcze zamontować średnie prędkości i zużycia paliwa he he Pozdrawiam
pozdro
Witek
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
przy kontrolce tej chyba nawet pisze SIDE STAND co oznacza boczna stopka, do roku bodajże '87 według instrukcji było tam wszystko podłączone, tylko dziwnie bo dopiero od '87 zaczęto ten wyłącznik przy stopce montować
co do tego kiedy mi się ona zaświecała to było to wtedy jak akumulator był za słabo naładowany i próbowałem odpalić moto, ale ten fenomet to chyba była wina instalacji, jednak od razu wiedziałem zawsze o co chodzi
co do tego kiedy mi się ona zaświecała to było to wtedy jak akumulator był za słabo naładowany i próbowałem odpalić moto, ale ten fenomet to chyba była wina instalacji, jednak od razu wiedziałem zawsze o co chodzi
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
... jak pisałem wcześniej, PRAWA kontrolka to sygnalizacja przekroczenia dopuszczalnej prędkości wg. kodeksu w Japonii.
LEWA kontrolka, tak jak napisał OSAMA, to kontrolka od stopki.
W wersji na Japonie obie działają, sprawdzałem u brata w Dzikusie. Gwarantuję w 100%, wiem z własnego doświadczenia a nie z "drugiej ręki"
Szacunek.
-Tom
LEWA kontrolka, tak jak napisał OSAMA, to kontrolka od stopki.
W wersji na Japonie obie działają, sprawdzałem u brata w Dzikusie. Gwarantuję w 100%, wiem z własnego doświadczenia a nie z "drugiej ręki"
Szacunek.
-Tom