dolna prawa kontrolka w Savage

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
marian07

dolna prawa kontrolka w Savage

Post autor: marian07 »

Ktos wie do czego ona słuzy? A jeśli do niczego (tak mi to jakoś wynika ze schematu el. ale nie wiem czy dobrze patrzę) to jak można ją wykorzystać?
trenner

Post autor: trenner »

Jeśli chodzi o tą obok kontrolki biegu jałowego-to jest pusta i w org.instrukcji obsługi została pominięta :?
klamotolo

Post autor: klamotolo »

Tak rzeczywiście jest ona fabrycznie pominięta co kiedyś mnie to nurtowało bo przecież można było wstawić kontrolke np. oleju czyż nie?? Pozdrawiam
-Tom

Post autor: -Tom »

... dolna prawa kontrolka w wersji sprzedawanej na Japonię miała oznaczenie Speed.
U mojego brata w dzikusie jak najbardziej działa.
Chodzi o to że zapala się po przekroczeniu chyba 90km/h
Zakładali to, gdyz chodziło o sygnalizowniu przekroczenia dopuszczalnej przez przepisy predkości czy jakoś tak.
Po przekroczeniu danej prędkości zapala się i tyle bez konsekwencji odcinania zaplonu czy tym podobnych :D

Szacunek.
GraDzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 1793
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: GraDzik »

A więc to prawda!!

A w Kamieńczyku, przy ognisku byłem pewien, że Qgel robi żarty, że w Savage są jakieś tajemnicze przyciski i kontrolki, o których nikt nic nie wie ;)

Poprostu Motocykl-Tajemnica
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
klamotolo

Post autor: klamotolo »

A to ciekawe rozwiązanie w życiu bym na to nie wpadł a tyle sobie głowe zawracałem mogli jeszcze zamontować średnie prędkości i zużycia paliwa he he Pozdrawiam
Witek

Post autor: Witek »

klamotolo pisze:A to ciekawe rozwiązanie w życiu bym na to nie wpadł a tyle sobie głowe zawracałem mogli jeszcze zamontować średnie prędkości i zużycia paliwa he he Pozdrawiam
He he cieszyć sie należy, że nie ma ukrytego monitora, autopilota, kontroli trakcji, dopalaczy, alkomatu, GPS'a , laserów i autozniszczenia - znając Japońców to wszystko byli tam w stanie upchnąć :wink:

pozdro
Witek
rysio

Post autor: rysio »

Witam
Ja słyszałem albo czytałem, że druga kontrolka była wykorzystywana do sygnalizowania rozłożonej bocznej stopki (tej na której moto stoi na parkingu).
Sam natomiast miałem ochotę wykorzystać ją do sygnalizacji niskiego poziomu paliwa w zbiorniku, ale mi przeszło.
Pozdrawiam,
Rysio
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

przy kontrolce tej chyba nawet pisze SIDE STAND co oznacza boczna stopka, do roku bodajże '87 według instrukcji było tam wszystko podłączone, tylko dziwnie bo dopiero od '87 zaczęto ten wyłącznik przy stopce montować

co do tego kiedy mi się ona zaświecała to było to wtedy jak akumulator był za słabo naładowany i próbowałem odpalić moto, ale ten fenomet to chyba była wina instalacji, jednak od razu wiedziałem zawsze o co chodzi :D
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
marian07

Post autor: marian07 »

Co wynika ze schematu:
- w wersji "niemieckiej" to ona rzeczywiście ma prawo zaświecić, cos w oklicach spraw rozruchowych
- w wersji na Szwajcarię (mój - wcześniej Rysia) to w zasadzie nie ma prawa zaświecić

Ale to tak na moje oko, amatorsko czytajace schematy.
-Tom

Post autor: -Tom »

... jak pisałem wcześniej, PRAWA kontrolka to sygnalizacja przekroczenia dopuszczalnej prędkości wg. kodeksu w Japonii.
LEWA kontrolka, tak jak napisał OSAMA, to kontrolka od stopki.
W wersji na Japonie obie działają, sprawdzałem u brata w Dzikusie. Gwarantuję w 100%, wiem z własnego doświadczenia a nie z "drugiej ręki"

Szacunek.
-Tom
marian07

Post autor: marian07 »

No to japońce muszą mieć niezłe wyczucie. (tak bez kontrolki luzu). :)
karlos66

Post autor: karlos66 »

w mojej wersji z 91r 4 biegi kontrolka nie swieci (z niemiec) ale czy moge jakos wykorzystac te kontrolke? skoro jest to niech sie do czegos przyda. (zsaznaczam ze nie znam sie jeszcze dobrze na elektryce i mechanice mojego moto, ale szybko sie ucze)
pozdrawiam
-Tom

Post autor: -Tom »

marian07 pisze:No to japońce muszą mieć niezłe wyczucie. (tak bez kontrolki luzu). :)
... nie, nie. Żle mnie zrozumiałeś.
Nad licznikiem sa standardowe trzy kontrolki:
LUZ, KIERUNKOWSKAZ, DŁUGIE,
mówię o dwóch kontrolkach pod tarcza predkościomierza
PODSTAWKA i OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI ;-)
marian07

Post autor: marian07 »

Tak myslałem - oczywiscie to dygresja na japończyków tylko była. :D
Zablokowany