Jak wiecie albo i nie... Mój GSX-erek po szlifie dochodzi do siebie. Wczoraj juz założyłem owiewki(bez bocznych) Troche denerwje brak naklejek i to bardzo. Pozatym mam mały problem z wchodzeniem na obroty( przy 7 sie dławi i po chwili dopiero wchodzi na pełne i tak za kazdym razem )
Najgorsze to że przychorowałem i nei moge iśc do garażu żeby dokończyć składanie a co dopiero mówić o jeżdżeniu może w poniedziałem :-]
Piszcie co u was i jak wasze maszyny.
POZDRO 600
U mnie powoli trwają przygotowania do zimowania, ale patrząc na dzisiejszą pogode nie moge się powstrzymać od tego żeby nie pośmigać :twisted: W środe po paru komplikacjach wymieniłem wkońcu klocki z przodu i teraz czeka już na mnie tylko olej i nalanie do pełna...Ale to chyba przełoże bo jeszcze da się śmigać
Heh... Ja już swój sprzęt odstawiłem tydzień temu. Stoi prawie goła. Wczoraj aku wziąłem do domu i podładowałem. Zamówiłem białe zegary na allegro. Silnik muszę jeszcze wytargać. Rama pojdzie do malowania. Ogolnie będą nowe barwy moto. Cos na wzór tego, tylko felgi białe:
no no bohas maszynka widze bedzie cacy. Ja niedługo odstawiam GS'a do serwisu. synchro i czyszczenie gaznikow, luzy zaworowe, chyba wymiana łańcuszka rozrządu, olej i filtr no po tym wszystkim wyczekiwanie sezonu
mój sie naprawia w serwisie:( mam nadzieje ze nic poważnego , no i zbieram na tlumnik pozdro
gg 2883934
Bandit 650s+Leo Vince SBK Evolution II sprzedany, CZARNA PADLINA sprzedana ciekawe co teraz ...
BMX, Over the Top, Merida Crossway 100 D... Pozdrawiam
Więc praktycznie wszystko OK założyłem owiewki wszystkie, chyba moje maleństwo zostanie całe czarne !!!! bo jest powalające ( a nei przypuszczłem)
Wiecie może jakie są obiawy łańcuszka rozrządu do wymiany??
U mni ew jego okolicach coś regularnie stuka mniej więcej co sekunde
jak dodam gazy to to przyśpieszaa..... co to może być?? ja stawiam właśnie na łańcuszek
Wiecie czy mozna samemu wymienić
czy lepiej nie??
co się z tym wiąże?-potem trzeba regulowac np gaźniki albo cos?????
(żyjcie coś na tym forum chłopaki )
Stukac może wiele rzeczy (w zależności jak głośno i z jaką częśtotliwościa), wywalony rozrząd bardziej dzwoni (podobnie jak łańcuch napędowy). Reguralne stukanie może wynikac z popychaczy hydraulicznych (stan, jakość i parametry oleju). Jeśli przymierzasz sie do rozrządu a nie za bardzo sie na tym nasz to lepiej sie nie doświadczaj. Możesz tak namieszać, że bedziesz musiał robić silnik (gra nie warta świeczki).
Chłopaki z opolskiego - Ci którzy jeszcze nie mają avatarów z własnym zdjęciem, prośba żebyście je pozmieniali. Tak jak pisał STUDI. Faktycznie będzie nam łatwiej przy spotkaniach dojść kto jest kto.
"wszystko jasne - sprawa podpisów - rzecz dowolna
w przeciwieństwie do avatarów, które należy traktować jako obowiązkowe"
bohas pisze:Chłopaki z opolskiego - Ci którzy jeszcze nie mają avatarów z własnym zdjęciem, prośba żebyście je pozmieniali. Tak jak pisał STUDI. Faktycznie będzie nam łatwiej przy spotkaniach dojść kto jest kto.
"wszystko jasne - sprawa podpisów - rzecz dowolna
w przeciwieństwie do avatarów, które należy traktować jako obowiązkowe"
bohas moto niedługo wędruje do serwisu na ogledziny, ja nie znam sie na mechanice i nic sam nie bede w nim grzebał.
Co do avatara to powinien byc w najblizszym czasie zmieniony.