GS5oo E
Moderator: bohas
GS5oo E
witam, mam pytanie do wszystkich posiadajacych GS500E wersje slingshot.
Sam jezdze pomaranczowym GSem i cos jak dla mnie to za szybko jezdzi, bo zdlawionym mam maxa 155 km/h a powinno byc ok 130:)
Mam naklejki na przednim blotniku i na zadupku, ktore przedstawiaja cos co wyglada jak tarcza przekuta mieczem (cos w tym guscie). Czy to swiadczy o innej wersji? W papierach mam wbite 45KM, wiec dziwne to troszke.
Dokladnie sie okaze Czy to Slingshot jak odblokuje, ale teraz chcialbym sie ucieszyc albo nie zdziwic:P
Pozdrawiam i jak dam rade to wstawie zdjecia tych naklejek
Sam jezdze pomaranczowym GSem i cos jak dla mnie to za szybko jezdzi, bo zdlawionym mam maxa 155 km/h a powinno byc ok 130:)
Mam naklejki na przednim blotniku i na zadupku, ktore przedstawiaja cos co wyglada jak tarcza przekuta mieczem (cos w tym guscie). Czy to swiadczy o innej wersji? W papierach mam wbite 45KM, wiec dziwne to troszke.
Dokladnie sie okaze Czy to Slingshot jak odblokuje, ale teraz chcialbym sie ucieszyc albo nie zdziwic:P
Pozdrawiam i jak dam rade to wstawie zdjecia tych naklejek
55KM?? Fajna bajka!! GS nigdy nie miał fabrycznie więcej niż 46KM slingshot miał oznaczać specjalną konstrukcję gaźników ale zdaje się że w przeciągu tych wszystkich lat produkcji gaźniki w GS-ach niewiele się zmieniały (poza wielkościami dysz) Slingshot to poprostu chwyt marketingowy Suzuki - nic więcej.mikiet pisze:bodajze 55KM za odblokowana. a jaka mieliscie najszybsza liczbe na liczniku w odblokowanym GSie?
pozdrawiam
Te naklejki co masz na moto to ktoś sobie poprzyklejał żeby motocykl gorzej wyglądał ;P. Zdławiona wersja do 34 KM według danych katalogowych może rozpędzić się do 143 km/h. Mi licznikowo rozpęczała sie do ok 155 km/h. Po odblokowaniu rozpędza się do 170 km/h na 6 biegu i zębatce zdawczej z 15 zębami.
Ostatnio zmieniony sob, 13 sty 2007, 23:03 przez fredi, łącznie zmieniany 1 raz.
To w takim razie prosze o wybacznie mojej niewiedzy. Glupi ja, głupi:PPfredi pisze: 55KM?? Fajna bajka!! GS nigdy nie miał fabrycznie więcej niż 46KM slingshot miał oznaczać specjalną konstrukcję gaźników ale zdaje się że w przeciągu tych wszystkich lat produkcji gaźniki w GS-ach niewiele się zmieniały (poza wielkościami dysz) Slingshot to poprostu chwyt marketingowy Suzuki - nic więcej.
Myślałem ze sie wykazało Suzuki, pokazało moc, ale nici.
A co do urody tych naklejek to nie wyglada to zle, są małe, wrecz niewidoczne, w fajnych miejscach. Nie narzekam.
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
A co do prędkości, to ja sie spotykałem z opisami w ktorych top speed zdławionej było 130km/h ale co to za roznica 143 czy 130-swiata nie zmieni
-
- BS Brother
- Posty: 325
- Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Choceń
mam rocznik '99 był zdławiony i osiągnąłem 150km/h ale na ten wynik trzeba było troche poczekać a potem już nic jakby linka sie skończyła, po oddławieniu udało się 180 km/h i czuc że to nie ostatnie słowo ale czasu to potrzeba dużo i sprzyjających warunków. Oczywiście wszystko to wskazania licznika więc ależy odjąć ok. 10km/h
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)