Problem z tylnym kołem w SV650
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
Problem z tylnym kołem w SV650
Jest problem.
postawiłem wczoraj moto na wózek i włączyłem 1 bieg, zachodze moto od tyłu a tu tarcza hamulcowa i zębatka bujają się, Falują na boki, ale cała felga idzie prosto. ( sprawdziłem według wachacza i felga kręci się prosto).
Co to może byc?? i jak sobie z tym prpblemem poradzic??
pozdrawiam i czekam na pomoc.
Radek
postawiłem wczoraj moto na wózek i włączyłem 1 bieg, zachodze moto od tyłu a tu tarcza hamulcowa i zębatka bujają się, Falują na boki, ale cała felga idzie prosto. ( sprawdziłem według wachacza i felga kręci się prosto).
Co to może byc?? i jak sobie z tym prpblemem poradzic??
pozdrawiam i czekam na pomoc.
Radek
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Zebatka jest zamocowana na gumach. Moze przy wymianie opony gumiarz nie dokladnie zalozyl element i sie buja, a od strony hamulca Ci sie wydaje - przez symetrie. Zdemontuj kolo i zloz jak fabryka kazala, zobaczysz jak bedzie potem.
Bicie felgi mozesz sprawdzic na wywazarce do kol.
Bicie felgi mozesz sprawdzic na wywazarce do kol.
Ostatnio zmieniony śr, 17 sty 2007, 21:37 przez figer, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
Niestety ale nie wydaje mi się tarcza hamulcowa tez faluje gdyż przy tym wszystkim rusza się cały zacisk hamulcowy.figer pisze:Zebatka jest zamocowana na gumach. Moze przy wymianie opony gumiarz nie dokladnie zalozyl element i sie buja, a od strony hamulca Ci sie wydaje - przez symetrie.
Dziś mam zamiar to wszystko rozebrac i sprawdzic.
dzieki i pozdro
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
wczoraj rozebrałem całe koło: wyważyłem sprawdziłem łożyska tuleje wałek i nic wszystko ok. Gumy terz ok zadnych luzów, zmontowałem koło bez tarczy puszczam a tu faluje zębatka, koło idealnie prosto. dołożyłem tarcze hamulcową i ona też faluje. Już nie mam siły.
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Faktycznie dziwny przypadek, jak chce Ci sie jeszcze kombinować to spróbuj zdemonować tarcze i zebatke. Zapnij koło do wachacza i zobacz czy faluje osadzenie tarczy i zebatki. Nie wiem jak jest u Ciebie rozwiązane ale jak nie da się zapiąć do wachacza bez żebatki to wsadz ośkę do koła złap w ręce i kręc kołem. Powinno być widać co faluje.
Znasz historie swojego moto?? Może felga była kiedyś prostowana??
Znasz historie swojego moto?? Może felga była kiedyś prostowana??
email: bohas@interia.pl
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
niestety albo stety na feldzie nie ma żadnych śladów prostowania ani żadnego udeżenia. Przy wyważaniu zauważyłem tylko to że opona i obciążnik od wyważania są od nowościnie ruszane. Obciążnik z symbolem SUZUKI.
pozdro
pozdro
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
Witam.
Spróbuj może tak. Zamontuj koło do motocykla bez tarczy hamulcowej. Weź suwmiarkę i przyłóż ją (końcem do mierzenia głębokości) do wahacza w taki sposób aby mierzyć odległość do rantu otworu śruby mocującej tarczę. Powtórz pomiary w tym samym punkcie przy wszystkich otworach mocowania tarczy. Zwracaj uwagę na to aby położenie suwmiarki było zawsze prostopadłe do koła oraz sama suwmiarka była przy każdym pomiarze oparta w tym samym punkcie o wahacz. Jeśli pomiary wykażą bicie piasty koła - niestety będziesz musiał rozejrzeć się za innym kołem (domyślam się, że nie jest to koło z klasycznymi szprychami gdzie da się takie zjawisko zniwelować).
hikor
Spróbuj może tak. Zamontuj koło do motocykla bez tarczy hamulcowej. Weź suwmiarkę i przyłóż ją (końcem do mierzenia głębokości) do wahacza w taki sposób aby mierzyć odległość do rantu otworu śruby mocującej tarczę. Powtórz pomiary w tym samym punkcie przy wszystkich otworach mocowania tarczy. Zwracaj uwagę na to aby położenie suwmiarki było zawsze prostopadłe do koła oraz sama suwmiarka była przy każdym pomiarze oparta w tym samym punkcie o wahacz. Jeśli pomiary wykażą bicie piasty koła - niestety będziesz musiał rozejrzeć się za innym kołem (domyślam się, że nie jest to koło z klasycznymi szprychami gdzie da się takie zjawisko zniwelować).
hikor