Witam , moja suczka ma już 50 000 km i przydało by się wymienić łańcuszek rozrządu. Dziś dzwoniłem do serwisu i zapytałem ile to mnie bedzie kosztować. Na początku spytałem o sam łańcuszek rozrządu, lecz powiedzieli że raczej unikają wymiany samego łańcuszka tylko cały komplet co wiąże się z rozebraniem całego silnika i kwotą okolo 1000zl.
Więc pytam czy moge wymienić sam łańcuszek?
pozdrawiam
GSX-F wymiana łąńcuszka rozrządu
Moderator: bohas
NIE !!
wymienia sie cały komplet, ponieważ przy przebiegu 50tkm zużyciu ulega także komplet ślizgów, dzieki któremu łańcuszek gładko kreci kolejne 50tkm...
koszt wymiany, wspomniane 1000 zł to koszt adekwatny do roboty którą sie wykonuje nie mając odpowiednich narzędzi - ponieważ, jak powiedziałeś rozebrać trzeba silnik.
Ale już posiadawszy odpowiednią zakówarke koszt ten spada z 3 dni do kilku roboczogodzin, także sprawa jest jasna
Swoją drogą gdzieżes Ty tym moim (byłym) motocyklem tyle w tak krótkim czasie najeździł ...
chyba w garażu na centralce dzidujesz ..

dla innych posiadaczy tego motocykla, tudzież bandyty. koniecznie sprawdźcie stan króćcó dolotowych (tych gumowych) ponieważ materiał z których są zrobione potrafi zwietrzeć i puszczać lewe powietrze - stąd w tych motocyklach falujące obroty, i kłopoty z synchonizacją gaziorów, co niewykryte wiedzie do musu zakupienia kompletów naprawczych gaźników.
GOST - Ty sie tym nie przejmuj - już wymieniałem na nowe
wymienia sie cały komplet, ponieważ przy przebiegu 50tkm zużyciu ulega także komplet ślizgów, dzieki któremu łańcuszek gładko kreci kolejne 50tkm...
koszt wymiany, wspomniane 1000 zł to koszt adekwatny do roboty którą sie wykonuje nie mając odpowiednich narzędzi - ponieważ, jak powiedziałeś rozebrać trzeba silnik.
Ale już posiadawszy odpowiednią zakówarke koszt ten spada z 3 dni do kilku roboczogodzin, także sprawa jest jasna
Swoją drogą gdzieżes Ty tym moim (byłym) motocyklem tyle w tak krótkim czasie najeździł ...
chyba w garażu na centralce dzidujesz ..
dla innych posiadaczy tego motocykla, tudzież bandyty. koniecznie sprawdźcie stan króćcó dolotowych (tych gumowych) ponieważ materiał z których są zrobione potrafi zwietrzeć i puszczać lewe powietrze - stąd w tych motocyklach falujące obroty, i kłopoty z synchonizacją gaziorów, co niewykryte wiedzie do musu zakupienia kompletów naprawczych gaźników.
GOST - Ty sie tym nie przejmuj - już wymieniałem na nowe