gsx 750 f po 150 km przestal dzialac ktorys gar

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

legion

Post autor: legion »

witam szanowne grono. ja mam podobny pproblem tylko ze inny :) a mianowicie w moim gsx 750 f po 150 km przestal dzialac ktorys gar ( jeszcze nie rozkladalem suczki wiec nie wiem ktory) troche wczesniej pojawil sie dym z pod baku ( myslalem ze to z goracych rur) i suza stanela. odpalilem i z trudem dokulalem sie na parking. mysle ze cewka padla ( moto sprowadzone z niemcowa i po ksiazce serwisowej widze ze moto dluzszy czas stalo)dym sugeruje zwarcie lub przepalenie cewki moim zdaniem lecz nie jestem pewny czy naprawde sie dymilo elektrycznie ( nie bylo czuc spalenizny) moze powod jest bardziej prozaiczny? przed " wypadkiem" moto chodzilo jak zegareczek.
Loser

Post autor: Loser »

Mysle, ze jak by padla cewka przestaby palic na dwa gary - na pierwszy rzut oka wyglada, ze cewka moze podawac iskre na dwa garki jednoczesnie (tylko dwa kable zasilajace), ale glowa nie recze. U mnie przestal palic na jednym, gdy obluzowal sie kabel przy fajce.
Abe

Post autor: Abe »

dym pod bakiem to cos poważniejszego.
sprawdz całą elektrykę zapłonową, skas ten dym musiał polecieć wiec sciagnąć bak i zobaczyć co się zjarało (bo jak by to były wydechy to by dymiło cały czas).
nalepiej wez sprzeta i oddaj do serwisu niech zobaczą to i jak, tak będzie najlepiej....
legion

Post autor: legion »

abe serwis nie da rady-jest zajechany na maksa. poza tym sprawdzilem instalacje i ten dym musial mi sie przewidziec nigdzie nic nie ma !! ani spalona instalacja nie smierdzi. nie pali mi na 2 gary 2 i 3 czyli nie cewka bo sa na dwoch roznych. stawiam na swiece ale zobaczymy, moze modul zaplonowy ??
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Post autor: bohas »

Lewa cewka (patrząć z siodła kierowcy) obsługuje 1 i 4 cylinder natomiast prawa obsługuje 2 i 3 gar. Sprawdz dokładnie cewke, zasilanie do niej i przewody wysokiego napięcia. Jesli mozesz wypiąć kable wysokiego napięcia to zamien cewki i zobacz czy bedzie palił 2 i 3 jesli cewka jest walnieta to nie bedzie wtedy chodzil 1 i 4.
Jeśli po zamianie cewek dalej nie bedzie chodził 2 i 3 to może modul padł "częsciowo" i nie steruje jedną cewką.
legion

Post autor: legion »

i sprawa juz zakonczona :) awaria okazala sie blachostka - koncowka przewodu wys. napiecia byla juz plastykowa i wyrobiona przez to fajka nie miala styku z zyla i nie bylo iskry na pierwszym garze :) gdybym bardziej sie przylozyl za 1 rozbiorem moto to awaria by miala 10 godz. :( szczegolne podziekowania dla bohasa za poswiecony mi czas :beer:
ODPOWIEDZ