Strona 1 z 1

: sob, 24 mar 2007, 21:21
autor: legion
witam szanowne grono. ja mam podobny pproblem tylko ze inny :) a mianowicie w moim gsx 750 f po 150 km przestal dzialac ktorys gar ( jeszcze nie rozkladalem suczki wiec nie wiem ktory) troche wczesniej pojawil sie dym z pod baku ( myslalem ze to z goracych rur) i suza stanela. odpalilem i z trudem dokulalem sie na parking. mysle ze cewka padla ( moto sprowadzone z niemcowa i po ksiazce serwisowej widze ze moto dluzszy czas stalo)dym sugeruje zwarcie lub przepalenie cewki moim zdaniem lecz nie jestem pewny czy naprawde sie dymilo elektrycznie ( nie bylo czuc spalenizny) moze powod jest bardziej prozaiczny? przed " wypadkiem" moto chodzilo jak zegareczek.

: ndz, 25 mar 2007, 12:13
autor: Loser
Mysle, ze jak by padla cewka przestaby palic na dwa gary - na pierwszy rzut oka wyglada, ze cewka moze podawac iskre na dwa garki jednoczesnie (tylko dwa kable zasilajace), ale glowa nie recze. U mnie przestal palic na jednym, gdy obluzowal sie kabel przy fajce.

: ndz, 25 mar 2007, 12:36
autor: Abe
dym pod bakiem to cos poważniejszego.
sprawdz całą elektrykę zapłonową, skas ten dym musiał polecieć wiec sciagnąć bak i zobaczyć co się zjarało (bo jak by to były wydechy to by dymiło cały czas).
nalepiej wez sprzeta i oddaj do serwisu niech zobaczą to i jak, tak będzie najlepiej....

: pn, 26 mar 2007, 19:08
autor: legion
abe serwis nie da rady-jest zajechany na maksa. poza tym sprawdzilem instalacje i ten dym musial mi sie przewidziec nigdzie nic nie ma !! ani spalona instalacja nie smierdzi. nie pali mi na 2 gary 2 i 3 czyli nie cewka bo sa na dwoch roznych. stawiam na swiece ale zobaczymy, moze modul zaplonowy ??

: wt, 27 mar 2007, 09:49
autor: bohas
Lewa cewka (patrząć z siodła kierowcy) obsługuje 1 i 4 cylinder natomiast prawa obsługuje 2 i 3 gar. Sprawdz dokładnie cewke, zasilanie do niej i przewody wysokiego napięcia. Jesli mozesz wypiąć kable wysokiego napięcia to zamien cewki i zobacz czy bedzie palił 2 i 3 jesli cewka jest walnieta to nie bedzie wtedy chodzil 1 i 4.
Jeśli po zamianie cewek dalej nie bedzie chodził 2 i 3 to może modul padł "częsciowo" i nie steruje jedną cewką.

: śr, 28 mar 2007, 22:36
autor: legion
i sprawa juz zakonczona :) awaria okazala sie blachostka - koncowka przewodu wys. napiecia byla juz plastykowa i wyrobiona przez to fajka nie miala styku z zyla i nie bylo iskry na pierwszym garze :) gdybym bardziej sie przylozyl za 1 rozbiorem moto to awaria by miala 10 godz. :( szczegolne podziekowania dla bohasa za poswiecony mi czas :beer: