Hej,
dzisiaj - a zdarzyło się to już po raz drugi - nie mogłem kontynuować jazdy moim sprzętem. miało być fajnie, wyjazd do Częstochowy. Chyba 16 motocykli w jankach, a tu du.....
Problem jest następujący:
Zauważyłem, że średnio rozgrzany moto nie trzymam obrotów. Łapie max. 1000 (zazwyczaj mniej) i pada. To jedna sprawa.
Druga gorsza....coś zaczęło zamulać. Dzisiaj np. wyjechałem z wszystkimi ze stacji, dodałem gazu i czułem jak motor nie idzie, obroty nie szły w górę. Na pierwszym czerwonym świetle zgasł totalnie. Nie mogłem go odpalić bez włączania ssania !!! Jak już na nim się uruchomił to chodził jak traktor i wchodził tak do 5 tys (niezależnie od biegu), przyspieszając w żółwim tempie. Gasł po wciśnięciu sprzęgła (podczas hamowania przed światłami).
Po przejechaniu tak 5-8 km (z powrotem do domu) wszystko wróciło do normy i bandit jechał jak nowy.
CZY KTOś MOżE ZNA PRZYCZYNę LUB DOMYśLA SIę CO MOżE BYć PRZYCZYNą TAKIEGO STANU ???
BęDę WDZIęCZNY ZA POMOC !!!
rookie
GSF 600 - średnio rozgrzany nie trzyma obrotów.
Moderator: bohas
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
moze to byc jakis syf w gaznikach ktory blokuje pprzeplyw benzyny. Moze byc to objawa zapchanego filtru powietrza tez. Albo rownie dobrze jakiegos przebicia w instalacji elektrycznej, co np. powoduje oslabienie iskry.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz, 8 maja 2005, 17:13
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Szubin
- Otrzymane Polubienia: 4
myślę
sprawdz swiece i przewody wysokiego, a może jakiegoś syfiastego paliwka nalałeś ??
był ;
Intruder 750 później X11, nalatałem 64 tyś , to był moment ................12 lat
jest :
"brzydszych nie było" ??............... ważne że w 8 sekund do 200 km/h
Nobody's Perfect
692 49 69 30
Intruder 750 później X11, nalatałem 64 tyś , to był moment ................12 lat
jest :
"brzydszych nie było" ??............... ważne że w 8 sekund do 200 km/h
Nobody's Perfect
hej,
dzięki za pomoc.
oglądałem teraz przewody paliwa odchodzące od kranika.
jeden z nich (grubszy) - prowadzący do gaźników nie miał płynnego łuku, był zagięty. Poprawiłem to. Jeździłem chwile na moto i jest niby ok. Nie wiem czy to tylko taki prozaiczny powód czy coś innego.
Paliwo - biorę pod uwagę. może to być jakiś syf w przewodach. Jakkolwiek tankuje tylko na BP lub (rzadko) na orlenie.
Pozostają świece - są nówki, ale może ....
Co do reszty to już tylko w serwisie. Moja wiedza tech. jest ograniczona.
Ale i tak już dzięki za pomoc
dzięki za pomoc.
oglądałem teraz przewody paliwa odchodzące od kranika.
jeden z nich (grubszy) - prowadzący do gaźników nie miał płynnego łuku, był zagięty. Poprawiłem to. Jeździłem chwile na moto i jest niby ok. Nie wiem czy to tylko taki prozaiczny powód czy coś innego.
Paliwo - biorę pod uwagę. może to być jakiś syf w przewodach. Jakkolwiek tankuje tylko na BP lub (rzadko) na orlenie.
Pozostają świece - są nówki, ale może ....
Co do reszty to już tylko w serwisie. Moja wiedza tech. jest ograniczona.
Ale i tak już dzięki za pomoc