GSF 600 - problemy z silnikiem podczas deszczu

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

kar
The Real One
The Real One
Posty: 157
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 22:22
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

GSF 600 - problemy z silnikiem podczas deszczu

Post autor: kar »

Witam
Wczoraj musiałem wracac z pracy podczas deszczu i w polowie drogi zgasł mi silnik i nie chciał odpalic.
Schowałem sie z nim pod drzewo i go dalej meczyłem .I nic .Odczekałemł i resztka akumulatora odpaliłem.
Zgasł mi znowu ale na szczęście pod domem ,a już była 23h.
Z wiązku z tym mam pytanie, czy to normalne dla b6?
Czy cos mam nie tak z przewodami lub z czymś innym?
bandit 600N
Bidziu
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 638
Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Bidziu »

Oczywiste jest że to normalne nie jest. Coś masz z instalacją elektryczną najprawdopodobniej :idea: . Mnie i mojego bandziorka nie raz złapała mniejsza lub większa ulewa i nigdy mi nie zgasł...
kom. 796 090 896


GMINA
GrudiLee

Post autor: GrudiLee »

Cześć jest taka akcja, że jeśli woda zaleje świece to już jesteś w głębokiej DDDD

Co do zalania przewodów to raczej nie powinno być kłopotów.

Pozdro
Macias
BS Brother
BS Brother
Posty: 2036
Rejestracja: śr, 8 mar 2006, 21:12
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: Macias »

w moim b6 raczej czesto spotykana sytuacja podczas deszczu !! nie gasl mi ale przerywal i szarpal !! prawdopodobnie zalewaja sie swiece tak jak napisal GrudiLee. sprobuj odpalac go w takiej sytuacji na ssaniu !! a jak juz wyschnie to bedzie okej.
pozdrawiam
Kiedy siedze na maszynie, totalny czuje luz...

MZ ETZ 251
Bandit 600N '98-sprzedany
SV 1000S '03 + Yoshi TriOwal-sprzedany
Hayabusa K8 + TwoBrothers-sprzedany
Hayabusa K9-sprzedany
kom: 505-173-368.
jack_ripper

Post autor: jack_ripper »

Sprawdż czy przewody zapłonowe dobrze się trzymaja w cewkach zapłonowych. Tam są takie plastikowe zatrzaski które często pękają i nie trzymają kabli ,na dodatek nie są hermetyczne. Ja je wywaliłem i zalałem kable w cewkach pistoletem klejowym. Wszystkie problemy zniknęły.Oprócz tego sprawdż wizualnie całą instalację czy nie masz gdzieś przetartej izolacji.
ODPOWIEDZ