GS500E pali chyba tyle co gixer...co to moze byc?przelot?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

qban

GS500E pali chyba tyle co gixer...co to moze byc?przelot?

Post autor: qban »

dobry


mam taki problem:

moj gs spalił ostatnio 4,5 litra zupy na 46 km. To chyba niezbyt normalne na taki motocykl ??

i tutaj mam do was pytanie-co to moze byc??

powiem tylko, że mam założony przelotowy wydech.
czy to może być powodem??

tłumik założyłem bez jakichkolwiek ingerencji w gaźniki.
Fajnie byłoby gdyby wypowiedzieli się ci którzy jeżdżą na GS-ie lub na innym motocyklu na gaźnikach i sami zakładali tłumik przelotowy, a także ci którzy kupili już z przelotem.

Czy potrzebne byłyby jakieś regulacje??


HELP!!!

pozdrawiam

odp.
Antoni
Śmigająca po niebiańskich trasach
Posty: 683
Rejestracja: pt, 28 paź 2005, 08:54
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Antoni »

Czyzbys martwil sie, ze za malo pali ??

Chyba zupelnie niepotrzebnie.

Przy jezdzie miasto/trasa u mnie wychodzi okolo 5l/100km, jak latam z kufrem bywa wiecej.
pozdrawiam,
Antoni
GSX-R 1000 K5
Bidziu
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 638
Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: GS500E pali chyba tyle co gixer...co to moze byc?przelot

Post autor: Bidziu »

Antoni czytaj dokładnie!!
qban pisze: moj gs spalił ostatnio 4,5 litra zupy na 46 km.
O ile mi wiadomo po zmianie tłumika na przelot zawsze jest konieczna regulacja gaźników. Ja osobiście wymieniałem tylko we wtrysku więc nie powiem co i jak, ale z tego co słyszałem to nalezy je wyregulować. Prymek w bandicie chyba nie regulował i nie było źle, chodził normalnie i palił chyba tez w miare... takze moze to nie jest reguła :?: :?:
Niech się wypowiedzą osoby które przeprowadzały już tego typu operacje, jak na moje to gaźniki do regulacji bo wychodzi ponad 9 litrów na 100km a tyle to nawet gixer nie pali!! (przy normalnej jeździe :twisted: )
kom. 796 090 896


GMINA
qban

Post autor: qban »

witka

dzięki za odpowiedzi panowie i proszę o więcej ;]

a propos,Antoni, chyba pomyliłeś się w obliczeniach :) on nie pali 4,5 na 100km, tylko 4,5 na niecałe 50 km!!! czyli jakieś 9 litrów na 100km-tak jak napisał bidziu.

No właśnie, Bidziu mowisz ze potrzebna jest regulacja gaźników-ale jak?? regulacja dawki paliwa??gdzieś słyszałem że to da się wyregulować tylko na hamowni przy odkręconych kolektorach...ale nie wydaje mi się aby każdy kto zakłada przelot jeździł na hamownie, bo to chyba nieopłacalny biznes.

Dlatego proszę o pomoc i najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto zakładał przelot w motocyklu na gaźnikach-jak je regulował.

Bo chyba nienormalne jest, żeby GS palił tyle co gixer który ma 3 razy więcej kucyków

:shock:


pozdrawiam
Antoni
Śmigająca po niebiańskich trasach
Posty: 683
Rejestracja: pt, 28 paź 2005, 08:54
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Antoni »

no ladnie, gdzies zupelnie wcielo te cyferki z km :wink:
pozdrawiam,
Antoni
GSX-R 1000 K5
kzabor

Post autor: kzabor »

Ja ostatnio się też dowiedzialem, że mi GS dużo pali.
Jakieś 7l/100km ( na baku 220 km)
Ale jak ostatni zbironik miałem baaaardzo spacerowy to wyszło 4l/100km (360 km na baku)

I chyba to nie z powodu problemów z regulacją 8)
mrek

Post autor: mrek »

cos mi sie chyba z kompem chrzani :-(
Mysle ze musisz przeprowadzic regulacje gaznikow. Ja mialem podobny problem w GSXF , tyle ze dotyczyl filtra powietrza.
Zalozylem sportowy K&N i palil 11 l na 100 km. Nie mialem kiedy zrobic regulacji, wlozylem stary filtr i problem spalania zniknal.
W gaznikowcach wszelkie zmiany w ukladzie wydechowym i dolotowym wiaza sie z regulacjami.
qban

Post autor: qban »

witka

no dobra, regulacja gaźników-ale w jaki sposób??

regulacja dawki paliwa, coś związanego synchronizacją czy co??

mniej więcej musiałbym wiedzieć.

pozdrawiam

odp
Abe

Post autor: Abe »

źle wyregulowane gaźniki -pewnie ci się musi bardzo grzać. co prawda jak się ciśnie gsa to on troszke spala.
mi średnio bierze 5l/100km przy śr 110km/h.

idz wyreguluj gaźniki
Gost

Post autor: Gost »

podepnę się troszku :

a jak ktoś miał dopiero co regulowane gażniki i zawory i motorek chodzi jak ta lala, to czy po zmianie tłumika na przelot trzeba znowu regulować?

ps. motocykl GSX600F
ODPOWIEDZ