GS500E pali chyba tyle co gixer...co to moze byc?przelot?
Moderator: bohas
GS500E pali chyba tyle co gixer...co to moze byc?przelot?
dobry
mam taki problem:
moj gs spalił ostatnio 4,5 litra zupy na 46 km. To chyba niezbyt normalne na taki motocykl ??
i tutaj mam do was pytanie-co to moze byc??
powiem tylko, że mam założony przelotowy wydech.
czy to może być powodem??
tłumik założyłem bez jakichkolwiek ingerencji w gaźniki.
Fajnie byłoby gdyby wypowiedzieli się ci którzy jeżdżą na GS-ie lub na innym motocyklu na gaźnikach i sami zakładali tłumik przelotowy, a także ci którzy kupili już z przelotem.
Czy potrzebne byłyby jakieś regulacje??
HELP!!!
pozdrawiam
odp.
mam taki problem:
moj gs spalił ostatnio 4,5 litra zupy na 46 km. To chyba niezbyt normalne na taki motocykl ??
i tutaj mam do was pytanie-co to moze byc??
powiem tylko, że mam założony przelotowy wydech.
czy to może być powodem??
tłumik założyłem bez jakichkolwiek ingerencji w gaźniki.
Fajnie byłoby gdyby wypowiedzieli się ci którzy jeżdżą na GS-ie lub na innym motocyklu na gaźnikach i sami zakładali tłumik przelotowy, a także ci którzy kupili już z przelotem.
Czy potrzebne byłyby jakieś regulacje??
HELP!!!
pozdrawiam
odp.
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 638
- Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: GS500E pali chyba tyle co gixer...co to moze byc?przelot
Antoni czytaj dokładnie!!
Niech się wypowiedzą osoby które przeprowadzały już tego typu operacje, jak na moje to gaźniki do regulacji bo wychodzi ponad 9 litrów na 100km a tyle to nawet gixer nie pali!! (przy normalnej jeździe :twisted: )
O ile mi wiadomo po zmianie tłumika na przelot zawsze jest konieczna regulacja gaźników. Ja osobiście wymieniałem tylko we wtrysku więc nie powiem co i jak, ale z tego co słyszałem to nalezy je wyregulować. Prymek w bandicie chyba nie regulował i nie było źle, chodził normalnie i palił chyba tez w miare... takze moze to nie jest reguła :?: :?:qban pisze: moj gs spalił ostatnio 4,5 litra zupy na 46 km.
Niech się wypowiedzą osoby które przeprowadzały już tego typu operacje, jak na moje to gaźniki do regulacji bo wychodzi ponad 9 litrów na 100km a tyle to nawet gixer nie pali!! (przy normalnej jeździe :twisted: )
kom. 796 090 896
GMINA
GMINA
witka
dzięki za odpowiedzi panowie i proszę o więcej ;]
a propos,Antoni, chyba pomyliłeś się w obliczeniach
on nie pali 4,5 na 100km, tylko 4,5 na niecałe 50 km!!! czyli jakieś 9 litrów na 100km-tak jak napisał bidziu.
No właśnie, Bidziu mowisz ze potrzebna jest regulacja gaźników-ale jak?? regulacja dawki paliwa??gdzieś słyszałem że to da się wyregulować tylko na hamowni przy odkręconych kolektorach...ale nie wydaje mi się aby każdy kto zakłada przelot jeździł na hamownie, bo to chyba nieopłacalny biznes.
Dlatego proszę o pomoc i najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto zakładał przelot w motocyklu na gaźnikach-jak je regulował.
Bo chyba nienormalne jest, żeby GS palił tyle co gixer który ma 3 razy więcej kucyków
:shock:
pozdrawiam
dzięki za odpowiedzi panowie i proszę o więcej ;]
a propos,Antoni, chyba pomyliłeś się w obliczeniach
No właśnie, Bidziu mowisz ze potrzebna jest regulacja gaźników-ale jak?? regulacja dawki paliwa??gdzieś słyszałem że to da się wyregulować tylko na hamowni przy odkręconych kolektorach...ale nie wydaje mi się aby każdy kto zakłada przelot jeździł na hamownie, bo to chyba nieopłacalny biznes.
Dlatego proszę o pomoc i najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto zakładał przelot w motocyklu na gaźnikach-jak je regulował.
Bo chyba nienormalne jest, żeby GS palił tyle co gixer który ma 3 razy więcej kucyków
:shock:
pozdrawiam
cos mi sie chyba z kompem chrzani 
Mysle ze musisz przeprowadzic regulacje gaznikow. Ja mialem podobny problem w GSXF , tyle ze dotyczyl filtra powietrza.
Zalozylem sportowy K&N i palil 11 l na 100 km. Nie mialem kiedy zrobic regulacji, wlozylem stary filtr i problem spalania zniknal.
W gaznikowcach wszelkie zmiany w ukladzie wydechowym i dolotowym wiaza sie z regulacjami.
Mysle ze musisz przeprowadzic regulacje gaznikow. Ja mialem podobny problem w GSXF , tyle ze dotyczyl filtra powietrza.
Zalozylem sportowy K&N i palil 11 l na 100 km. Nie mialem kiedy zrobic regulacji, wlozylem stary filtr i problem spalania zniknal.
W gaznikowcach wszelkie zmiany w ukladzie wydechowym i dolotowym wiaza sie z regulacjami.