Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Witam.
Z łożyskami się tylnego koła się uporałem, ale chciałem by wszystko było tip-top i pojawiła się jeszcze jedna zagadka Czy w GSX-Fie (imbryk) łańcuch naciąga się na centralnej podstawce, czy na bocznej? Mam instrukcję po niemiecku, ale nie mogę się tego doszukać. Czy ktoś dysponuje też dokładną wartością luzu, jaki ustawiamy na łańcuchu w 750-tce?
ja mam akurat gs-a ale powinno być podobnie,
(zgodnie z serwisówką) naciąga się nóżce bocznej,
a luz powinien wynosić 20-30 mm
(mierzony w połowie odległości między zębatkami)
aguj pisze:ja mam akurat gs-a ale powinno być podobnie,
(zgodnie z serwisówką) naciąga się nóżce bocznej,
a luz powinien wynosić 20-30 mm
(mierzony w połowie odległości między zębatkami)
W Gsx-F jest troszkę więcej. Patrz zalącznik. Koło nie moze być na centralnej podstawce bo musi być ustawione pod obciążeniem, czyli np. na bocznej stopce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W Gsx-F jest troszkę więcej. Patrz zalącznik. Koło nie moze być na centralnej podstawce bo musi być ustawione pod obciążeniem, czyli np. na bocznej stopce.
Witam, nie wiem dlaczego piszesz że motocykl nie może być na podstawce centralnej :?: w instrukcji obsługi do GSX 750 F K5 pisze dokładnie: 20-30mm, mierzony gdy motocykl jest na podstawce centralnej i na biegu jałowym
W instrukcji "Haynes.Suzuki.GSX600F.GSX750F.GSX750.98-02.Service&Repair" również podają aby mierzyć na centralce. cyt."20 to 30mm with motorcycle on centrestand"
Pozdrawiam
Pawel_H pisze:
Witam, nie wiem dlaczego piszesz że motocykl nie może być na podstawce centralnej :?: w instrukcji obsługi do GSX 750 F K5 pisze dokładnie: 20-30mm, mierzony gdy motocykl jest na podstawce centralnej i na biegu jałowym
W instrukcji "Haynes.Suzuki.GSX600F.GSX750F.GSX750.98-02.Service&Repair" również podają aby mierzyć na centralce. cyt."20 to 30mm with motorcycle on centrestand"
Pozdrawiam
Małe sprostowanie: załącznik zawiera dane z serwisówki dotyczące GSXF do 1998 roku
GSXF 600 = 25 - 35 mm
GSXF 750 = 30 - 40 mm
Swoją drogą uważam, że lepiej jest, jak łancuch jest troszkę luzniejszy niz za bardzo napięty.
Chciałbym zobaczyć jak jest napręzony łańcuch podczas jazdy z pasażerem po naszych polskich dziurawych drogach kiedy to zawieszenie pracuje w prawie całym swoim zakresie. (chyba nikt tego nie brał pod uwagę pisząc instrukcje) :angry_smile:
ja tam zawsze naciągam na centralnej i jest okej, potem przejadę sie kawałek i sprawdzam czy wszystko dobrze i po robocie.
gg 2883934
Bandit 650s+Leo Vince SBK Evolution II sprzedany, CZARNA PADLINA sprzedana ciekawe co teraz ...
BMX, Over the Top, Merida Crossway 100 D... Pozdrawiam