VZ 800 - przeróbka lag
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
VZ 800 - przeróbka lag
Witam Bractwo! W związku z kończącym sezonem zaczyna mnie nosić przerobienie przedniego zawieszenia w Maruderze. Wyśniło mi się wydłużenie przednich lag o tą długość by patrząc z profilu lagi były wypuszczone pod kątem 45 stopni ( tj o ok. 50cm). Czy któryś z Braci robił coś takiego? lub zna kogoś kto ma o tym pojęcie?. O ile przerobienie kąta w główce na ramie dało by się zrobić to rozbijam się o te dłuższe lagi (czy to trzeba wytoczyć samemu a jak tak to z jakiego materiału czy pasować z innych maszyn?) Wiem że post ten wywoła większe zainteresowanie ponieważ nie spotkałem Marudera z przeróbką przodu. Osama prawdopodobnie kiedyś zapodał link do przerobionego Marudera ale gostek koło przednie wypuścił tylko troszeczkę. Pozdrawiam i liczę na jakiegoś "pomysła"
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Re: Przeróbka lag w Maruderze
Witam!
Jedyne rozwiązanie jakie znam to jest tak jak mówisz zmiana kąta główki ramy i dopasowanie innego przedniego widelca. Nie słyszałem o dotaczaniu ale w dzisiejszych czasach jest wszystko możliwe . Musisz zapytać sie firm trudniących się dotaczaniem w stopach metali akcesoriów do motocykli. Są firmy które robią pułki więc powinni coś wiedzieć o zawieszeniu.
Co do przerobionego marasia to gdzieś widziałem zdjęcie takiego z bardzo mocno wysuniętym widelcem ( poszukam je) ale jak dobrze pamiętam to rama był zmieniona.
Pozdrawiam
Jedyne rozwiązanie jakie znam to jest tak jak mówisz zmiana kąta główki ramy i dopasowanie innego przedniego widelca. Nie słyszałem o dotaczaniu ale w dzisiejszych czasach jest wszystko możliwe . Musisz zapytać sie firm trudniących się dotaczaniem w stopach metali akcesoriów do motocykli. Są firmy które robią pułki więc powinni coś wiedzieć o zawieszeniu.
Co do przerobionego marasia to gdzieś widziałem zdjęcie takiego z bardzo mocno wysuniętym widelcem ( poszukam je) ale jak dobrze pamiętam to rama był zmieniona.
Pozdrawiam
VZ800-INTRUDER
Re: Przeróbka lag w Maruderze
Znalazłem coś takiego : http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... L%26sa%3DG
Może być pomocne.
W tym przypadku przerobiono kąt ale i zastosowano tradycyjny układ przedniego zawieszenia. Jest to prostsze rozwiązanie ponieważ można dotoczyć tylko lagi a amortyzator zaadaptować od dowolnego motocykla. Zmieniono również pułki.
Może być pomocne.
W tym przypadku przerobiono kąt ale i zastosowano tradycyjny układ przedniego zawieszenia. Jest to prostsze rozwiązanie ponieważ można dotoczyć tylko lagi a amortyzator zaadaptować od dowolnego motocykla. Zmieniono również pułki.
VZ800-INTRUDER
-
- BS Admin
- Posty: 2214
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 25
- Kontakt:
Re: Przeróbka lag w Maruderze
Tutaj tych zdjęć jest więcej :
Edit Mod : patrz powyżej w poście Kawy
lub coś takiego:
http://www.gg.riders.pl/marauder/
Jest też kontakt do autorów tychże pojazdów:
Edit Mod : patrz powyżej w poście Kawy
Edit Mod : patrz powyżej w poście Kawy
lub coś takiego:
http://www.gg.riders.pl/marauder/
Jest też kontakt do autorów tychże pojazdów:
Edit Mod : patrz powyżej w poście Kawy
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Przeróbka lag w Maruderze
Zmiana kąta główki ramy ?? :roll: ??
Przypomniał mi się zapodany kiedyś link
http://www.marauder.se/
koleś zmienił kąt na 41 gradusów.
P.S> ten drag w linku Kawy to zupełnie inna rama tylko silnik z Marasia.
Przypomniał mi się zapodany kiedyś link
http://www.marauder.se/
koleś zmienił kąt na 41 gradusów.
P.S> ten drag w linku Kawy to zupełnie inna rama tylko silnik z Marasia.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: Przeróbka lag w Maruderze
No Bracia jednak link Lechula jest nie do wyjęcia, miałem go w "ulubionych" Gostek wymieniał półki (widać to na foto) i tu się zaczynają schody. Wczoraj wracałem z regionalnej inprezki zakończenia sezonu (http://www.husaria.pila.pl) i większość trasy ok 60 km trzymałem się za lochami z silnikami pow. 1300 cm. Przy prędkości przelotowej 140 -150 naprawdę ciężko się utrzymać na marasiu i w trakcie tej husarskiej jazdy naszła mnie refleksja czy po przestawieniu główki na 41 - 45 stopni orginalne półki wytrzymają naprężenia dźwigni. Bo w razie czego tak szybko nikt nie biega jak się to wszystko rozłoży nie? :shock: Mam cichą nadzieję że już niedługo kolejna seria zdjęć mojego cruiser-ka zasili foto galerię. temat wciąż otwarty. Pozdrówka
Ostatnio zmieniony ndz, 14 paź 2007, 17:51 przez mir, łącznie zmieniany 1 raz.
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
-
- The Real One
- Posty: 376
- Rejestracja: pn, 26 gru 2005, 15:11
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Przeróbka lag w Maruderze
" Często budując przednie zawieszenie wydłuża się tylko rury i zwiększa kąt główki ramy. Jest do dużym błędem, ponieważ wyprzedzenie o wielkości ~20 cm powoduje fatalne prowadzenie się motocykla przy niskich prędkościach. "
polecam zapoznac sie z tematem na stronie http://www.moonchopper.com/tech.htm
pozdro
polecam zapoznac sie z tematem na stronie http://www.moonchopper.com/tech.htm
pozdro
CB400F ,CB1 ,XV500 ,CB750C ,GSF1200S ,X11 ,VT1100 ,x11,R1100s,V-raptor-serce suzuki
http://www.bikepics.com/members/krzysiofm/
http://www.bikepics.com/members/krzysiofm/
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: VZ 800 - przeróbka lag
Braciszkowie dużo wyniosłem z Waszych uwag. Klapka zapadła zwiększam kąt na 45 stopni. Problemy: brak warsztatu który dorobi nowe półki (za podanie namiarów :piwko2: ), co będzie jak się na przeglądzie doczepią , Rury teleskopów załatwione ( dłuższe o 20 cm) i do roboty. Pozdro
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Re: VZ 800 - przeróbka lag
Poszło na priv, spróbuj tam (ale ceny takie że proszę siadać)mir pisze:brak warsztatu który dorobi nowe półki
Się nie doczepiąmir pisze:co będzie jak się na przeglądzie doczepią