Zeet niech kolega sprawdzi wszystkie śruby mocujące silnik do ramy. Może się obluzowała jedna czy dwie.
Dodatkowo śruby silnika również do sprawdzenia.
Pozdr
GSF 600 - drgania silnika
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 1147
- Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Drgania silnika w Bandit 600
Norma w tym zakresie ... mam tak samo od ok 5500 - 6000
Czerwony potwór
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Drgania silnika w Bandit 600
Dodatkowo przeleć śruby mocujące wydech i zobacz czy nie jest nigdzie luźny .
AdamOSA
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada
)
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
-
- BS Brother
- Posty: 759
- Rejestracja: czw, 14 cze 2007, 20:55
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Drgania silnika w Bandit 600
W B12 drgania wzmagają się wyraźnie pomiędzy 4 a 5,5 tys. obr/min. Odczuwalne jest wtedy drżenie podnóżków, odzywają się czasem plastiki czachy. Poza tym zakresem drgania są mniejsze.
Być może częstotliwość rezonansowa w małym Bandicie jest inna i drgania pojawiają się w innym momencie.
Teoretycznie wymiana oleju (mała zmiana jego gęstości/ilości) mogła odrobinę wzmocnić drgania, które stały się bardziej wyczuwalne.
Być może częstotliwość rezonansowa w małym Bandicie jest inna i drgania pojawiają się w innym momencie.
Teoretycznie wymiana oleju (mała zmiana jego gęstości/ilości) mogła odrobinę wzmocnić drgania, które stały się bardziej wyczuwalne.
Szary Bandit 1200S K4 (nie ma to jak olejaki !)
>> Born to ride motorcycles <<
GG: 41812
>> Born to ride motorcycles <<
GG: 41812
Re: GSF 600 - drgania silnika
Potwierdzam że norma, u mnie tak było od zawsze dokładnie między 5500 a 6000 jak napisał Voti. Dodatkowo, jak rozebrałem owiewki i potem poskładałem (chyba nie podokręcałem) to w tym zakresie, drgania przenoszą się na owiewki które strasznie skrzeczą 
-
- BS Brother
- Posty: 604
- Rejestracja: pt, 30 maja 2008, 15:47
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kościan
Re: GSF 600 - drgania silnika
No więc Bracia to dla mnie zeet napisał ten post (wielkie dzięki mu za to, teraz już będę mógł sam pisać)
No więc drgania mocno się ograniczyły po dokręceniu wydechu (nie myślałem że to może być przyczyną) i jedna śruba silnika była trochę luźna.
Dzięki serdeczne za rady!!!!!!
Teraz rzeczywiście lekkie drgania w tym przedziale jeszcze występują ale nie jeżdże już jak na wibratorku!
No więc drgania mocno się ograniczyły po dokręceniu wydechu (nie myślałem że to może być przyczyną) i jedna śruba silnika była trochę luźna.
Dzięki serdeczne za rady!!!!!!
Teraz rzeczywiście lekkie drgania w tym przedziale jeszcze występują ale nie jeżdże już jak na wibratorku!
SUZUKI GSF 600 S 97' ,... SUZUKI GSF 600 S K3',... Suzuki GSF 1250 SA K7,... ... ... ..Y MT-07 16'…,…ATAS 20’
721-23-55-33
721-23-55-33