GSF 600 '96 - za wysokie obroty biegu jałowego

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

kar
The Real One
The Real One
Posty: 157
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 22:22
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

GSF 600 '96 - za wysokie obroty biegu jałowego

Post autor: kar »

Witam
Mam problem z moto jak mi się rozgrzeje to nie spadaja mu obroty
na biegu jałowym.Są w ponad 2000.Wymieniłem linke odciągającą gaz i nic nie pomogło.
Może ktoś miał z Was taki przypadek.
Pozdrawiam
bandit 600N
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: GSF 600 96

Post autor: figer »

A na biegu z wcisnietym sprzeglem spadaja?
Regulacja wolnych obrotow nic nie daje? Napisz cos wiecej, bo narazie zbyt lakonicznie.
ObrazekObrazek
ERIC
Moderator
Moderator
Posty: 2193
Rejestracja: pn, 2 lip 2007, 17:47
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Cannock UK

Re: GSF 600 '96 - za wysokie obroty biegu jałowego

Post autor: ERIC »

a nie będzie to zablokowane ssanie ?
GSX R 600==> Hayabusa K7 ==> 2 letni brak :moto: teraz K1600GTL L3
email i.wojtakowskimałpabtinternet.com
kom.+447588750375
Obrazek Nowe hobby
kar
The Real One
The Real One
Posty: 157
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 22:22
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: GSF 600 '96 - za wysokie obroty biegu jałowego

Post autor: kar »

Po wciśnięciu sprzęgła też nie spadają.
Jak uruchomiam i zamykam ssania jest wszystko ok.
Dopiero jak pojeżdże troche to nie chcą te obroty spadać.
bandit 600N
kar
The Real One
The Real One
Posty: 157
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 22:22
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: GSF 600 '96 - za wysokie obroty biegu jałowego

Post autor: kar »

Niestety nie
bandit 600N
peper
BS Brother
BS Brother
Posty: 433
Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 10:26
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Pszczyna

Re: GSF 600 '96 - za wysokie obroty biegu jałowego

Post autor: peper »

Stawiam na gaźniki trzeba rozebrać sprawdzić mambrany, , położenie pływaków itp a na końcu regulacja i wakuometry w ruch od tego bym zaczął. Miałem podobną sytuację i z Osamą walczyliśmy parę godzin w gsx 750 i okazało się, że problemem było ustawienie śrubki do regulacji składu mieszanki. Jak się rozgrzał to ni cholery nie chciał zejść poniżej 2000 obr a po dodaniu gazu ospale wskazówka obrotomierza opadała dół. U ciebie może być inna przyczyna ale dzielę się tym co wiem i umnie problem był w ustawieniach gaźnika. Pozdrawiam
Qvo Vadis
ODPOWIEDZ