PYTANEK KILKA!!

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

dejwo

PYTANEK KILKA!!

Post autor: dejwo »


CZY JEST MOZLIWOSC ZALOZENIA "POWER COMMANDER" W BANDIT 650 `05.
JAKI JEST NAJLEPSZY SRODEK DO KONSERWACJI LANCUCHA PRZY DUZEJ KILOMETROWCE DZIENNIE??
JAK NARAZIE SPOTKALEM SIE Z WAX`EM I SILICONEM NIE WSPOMINAM O STANDARTACH.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Power Commander jest do silnikow z wtryskiem - czy 650 ma juz wtrysk?
Bo jak nie to mozesz montowac Dyno Jety.
Bandzior to tak popularna konstrukcja, ze na pewno juz opracowali cos do tego sprzeta.
ObrazekObrazek
dejwo

Post autor: dejwo »

tak - ma gaźnik Keihin CVR32
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Co do smarowania łańcucha , mam troche kontrowersyjne podejście (ale sprawdzone w praktyce) używałem oleju który został mi po zmianie ( z amora) dłużej sie trzymał niż "szprejce" łatwo sie szyści felge , nie przyczepia się do niego cały syf z ulicy, jest tani . Jeden POWARZNY minus to to że przy smarowaniu troche się upaćkasz. W iele instrukcji motocyklowych zaleca wlaśnie olej silnikowy do smarowania ... ale to juz kwestia czy Ci sie chce.

P.S. nawet nie jeden tylko 4 gaźniki:)
Kobong

Post autor: Kobong »

Hej !!
Co do konserwacji łańcucha, to ja osobiście polecam zwykły ŁT 4, nakładany na rozgrzany łańcuch, a przemywanie go do czysta naftą, tuż przed nałożeniem ŁT ... Patent stary jak świat, ale skuteczny.
Pozdrawiam :-) .
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Pogrzebałem co troche . Możesz założyć dyno-jety + wydech ( najlepiej cały układ) ale lepiej kup gsxr600 podobnie wyjdzie (o 2 lata starszy niż b6) 8) więc niema sensu.
studi

Post autor: studi »

panowie co ja czytam :shock:
łt-4 do łańcucha lub zwykły ???

chcecie sie zabić? przecież to wszystko poleci na opone i felgę i gleba murowana !! nawet swojej mototynki tak nie smarowałem
zgadzam sie co do mycia naftą , ale smarowanie tylko sprejem który sie klei i wysycha i ma własności penetrujące
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6337
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Witam !! Rzeczywiście z tymi "wynalazkami" do łańcucha typu olej (obojętnie jaki) lub smar ŁT (z samej nazwy - smar do łożysk tocznych) lepiej nie szarżować.
Po pierwsze nie wejdzie i nie zostanie to tam gdzie jego miejsce (ogniwa. o-ringi lub x-ringi. rolki). Po drugie rzeczywiście miejscem gdzie będzie tego najwięcej będzie tylne koło (felga, opona).
Nie podpowiadajmy na forum rzeczy niewłaściwych bo będzie nieprzyjemnie jak jakiś początkujący motonita się na tym "przewiezie". Czyszczenie - nafta świetlna, konserwacja - smary do łańcuchów w spray`u. Pozdrawiam.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
ODPOWIEDZ