Tlumik przelotowy - czy sa duze problemy z policja?:)
Moderator: Emil
Kazdy wydech homologowany do uzytku na drogach publicznych ma taki wyjmowany element (kryza, zwężka) która tłumi m.in nadmierna ilość dB...
ten element mozna wyjmowac i wkładac ... zajmuje to kilka minut ...
PS a porusze pewien sporny temat ... jak sie odnosicie do potrzeby regualcji gaźnikow i wymiany dysz gaźnikowych ??
ten element mozna wyjmowac i wkładac ... zajmuje to kilka minut ...
PS a porusze pewien sporny temat ... jak sie odnosicie do potrzeby regualcji gaźnikow i wymiany dysz gaźnikowych ??
Co prawda nie napisze, jak sie odnosze, ale jak wyglada to w GSX 750.
Otoz z nowymi dyszami, rura oraz dobra regulacja bedziesz mial jakies 115, mooooze 120 KM. Podobno mozna wyciagnac jakies 125 (wersje USA ponoc tak mialy), ale niespecjalnie w to wierze.
Tyle ze spalanie minimalne wzrosnie z 5 litrow na 7 (mowa o trasie), zas w miescie "dycha" jest realna.
Nie pisze tego na podstawie testow, danych z netu itd. - po prostu kolega zmienil dysze, wiec dane mam z pierwszej reki.
Motor zbiera sie lepiej, ale pytanie, czy na codzien Ci sie to przyda...
Na dziurawych odcinach Grunwaldzkiej w Gdansku wystarczyloby mi 50 KM:)
Otoz z nowymi dyszami, rura oraz dobra regulacja bedziesz mial jakies 115, mooooze 120 KM. Podobno mozna wyciagnac jakies 125 (wersje USA ponoc tak mialy), ale niespecjalnie w to wierze.
Tyle ze spalanie minimalne wzrosnie z 5 litrow na 7 (mowa o trasie), zas w miescie "dycha" jest realna.
Nie pisze tego na podstawie testow, danych z netu itd. - po prostu kolega zmienil dysze, wiec dane mam z pierwszej reki.
Motor zbiera sie lepiej, ale pytanie, czy na codzien Ci sie to przyda...
Na dziurawych odcinach Grunwaldzkiej w Gdansku wystarczyloby mi 50 KM:)
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Jak masz gazniki - przy wymianie samej puszki co najwyzej bedziesz musial sobie podkrecic wolne obroty (powinno byc pokretlo). Przy wtrysku nie robisz nawet tego
Co innego, gdybys wymieniac calutki uklad - wtedy wszystko wypada wyregulowac.
Co do DB Kilerow, czy jak to sie zwie, to ten patent oczywiscie jest mi znany... myslalem ze jakas nadzeja jest np: dla mojej Yoshi, ktora oczywiscie homologacji nie ma.
Co innego, gdybys wymieniac calutki uklad - wtedy wszystko wypada wyregulowac.
Co do DB Kilerow, czy jak to sie zwie, to ten patent oczywiscie jest mi znany... myslalem ze jakas nadzeja jest np: dla mojej Yoshi, ktora oczywiscie homologacji nie ma.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- The Real One
- Posty: 284
- Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:00
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GD/BA
Mam dwa kominy yoshimury trs. Zero problemów z policją. Byłem zatrzymywany do kontroli, odpalałem przy nich, mijałem ich na niskich jak i wysokich obrotach. Przeciskałem się przy policji w korkach (otwarte okno w puszce) i nic. Chyba to olewają. A piesi przynajmniej mnie dobrze słyszą i nie włażą pod koła.
Federały są jak pieczarki - najpierw rzucasz im gówno a potem trzymasz w mroku...
DBkiller jest dodawany do wydechu , niewiem czy mozna sobie takie ustrojstwo zmaistrować, co do regulacji po zmianie na przelotówke była już tego tona na forum ,i opinia na przewazyła na regulacje ew. dysze ( efekt wypalania zaworów przy szybszym opruznianiu komor spalania) tu masz troche http://www.bractwo-suzuki.pl/forum/view ... +zawor%F3w