Tlumik przelotowy - czy sa duze problemy z policja?:)

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

gruby

Post autor: gruby »

Kazdy wydech homologowany do uzytku na drogach publicznych ma taki wyjmowany element (kryza, zwężka) która tłumi m.in nadmierna ilość dB...

ten element mozna wyjmowac i wkładac ... zajmuje to kilka minut ...


PS a porusze pewien sporny temat ... jak sie odnosicie do potrzeby regualcji gaźnikow i wymiany dysz gaźnikowych ??
Loser

Post autor: Loser »

Co prawda nie napisze, jak sie odnosze, ale jak wyglada to w GSX 750.
Otoz z nowymi dyszami, rura oraz dobra regulacja bedziesz mial jakies 115, mooooze 120 KM. Podobno mozna wyciagnac jakies 125 (wersje USA ponoc tak mialy), ale niespecjalnie w to wierze.
Tyle ze spalanie minimalne wzrosnie z 5 litrow na 7 (mowa o trasie), zas w miescie "dycha" jest realna.
Nie pisze tego na podstawie testow, danych z netu itd. - po prostu kolega zmienil dysze, wiec dane mam z pierwszej reki.
Motor zbiera sie lepiej, ale pytanie, czy na codzien Ci sie to przyda...
Na dziurawych odcinach Grunwaldzkiej w Gdansku wystarczyloby mi 50 KM:)
Loser

Post autor: Loser »

Jeszcze jedno - w Niemczech tez nie jest zle z przelotowymi rurami:)
Ten, ktory planuje zamonotwac jezdzil przez 3 lata w Suzi, a wlasciciel ani razu nie mial problemu:)
W koncu do 3000/min niewiele sie dzieje, wiec zawsze mozna odjac, albo na chwile wysprzeglic:P
Dragon

Post autor: Dragon »

Witaj. Równiez mój tłumik w GSXR jest pusty. Jak do tej pory nie miałem problemów z policja, na dodatek mój kumpel ma tłumik własniej roboty z blach kwasoodpornej calutki pusty i rózniez nie miał problemów z policją. A naprawde jest bardzo głośny:wink: POZDRo
gruby

Post autor: gruby »

bardziej interesuje mnie zdanie czy uważacie że trzeba majstrować przy gaźniku (i co majstrowac) czy nie ??
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Jak masz gazniki - przy wymianie samej puszki co najwyzej bedziesz musial sobie podkrecic wolne obroty (powinno byc pokretlo). Przy wtrysku nie robisz nawet tego :)

Co innego, gdybys wymieniac calutki uklad - wtedy wszystko wypada wyregulowac.

Co do DB Kilerow, czy jak to sie zwie, to ten patent oczywiscie jest mi znany... myslalem ze jakas nadzeja jest np: dla mojej Yoshi, ktora oczywiscie homologacji nie ma.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Piotras
The Real One
The Real One
Posty: 284
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:00
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: GD/BA

Post autor: Piotras »

Mam dwa kominy yoshimury trs. Zero problemów z policją. Byłem zatrzymywany do kontroli, odpalałem przy nich, mijałem ich na niskich jak i wysokich obrotach. Przeciskałem się przy policji w korkach (otwarte okno w puszce) i nic. Chyba to olewają. A piesi przynajmniej mnie dobrze słyszą i nie włażą pod koła.
Federały są jak pieczarki - najpierw rzucasz im gówno a potem trzymasz w mroku...
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

DBkiller jest dodawany do wydechu , niewiem czy mozna sobie takie ustrojstwo zmaistrować, co do regulacji po zmianie na przelotówke była już tego tona na forum ,i opinia na przewazyła na regulacje ew. dysze ( efekt wypalania zaworów przy szybszym opruznianiu komor spalania) tu masz troche http://www.bractwo-suzuki.pl/forum/view ... +zawor%F3w
Pit

Post autor: Pit »

post nie na temat

:cry: skasowany :cry:

autor : studi

info na prv dla osoby zainteresowanej :wink:
ODPOWIEDZ