Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Tak spytam użytkowników grubego jakie on ma tendencję do "przewalenia się" na bok podczas manewrowania parkingowego czy tam innej sytuacji. Właśnie grubas do mnie płynie i nie ma gmola, sam nie wiem czy nie zacząć użytkowania od tego zakupu.
Wydaje mi się że posiadanie gmola nie zaszkodzi, a będzie zawsze w razie "W" na swoim miejscu. Dodatkowo na wyglądzie też nie straci (jak choćby VS1400), a wręcz przeciwnie - w grubasie pasuje bardzo, zwłaszcza że piszesz że masz szybę. Ja bym zakładał. Będzie gdzie spacerówki przykręcić :twisted:
P.S. Ciekawie wygląda z tym wydechem na lewej stronie, czekamy na więcej fotek (drugiej strony zwłaszcza) no i gratuluję przy okazji
Marauder VZ800 - sprzedany Intruder VS1400 - wspomnienie Intruder M109R K7 - odjechał XV1900 Raider - historia Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
isowiec pisze:to jeszcze zabezpieczają przy upadku
co do tego zabezpieczenia, to zdania są podzielone, ja ciągle mam w głowie opowieść Motoschizy, jak mu gmol połamał nogę i przygniótł ją do gorącego wydechu powodując oparzenie.
nie zmienia to jednak faktu, że taki gigant MUSI je mieć :mrgreen:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
marian07 pisze:czyli zaczynamy rozglądać się za gmolem
Jedna ważna sprawa: jeśli zakręcisz się koło czegoś gotowego to dokładnie przyjrzyj się miejscom mocowania do ramy. Mówię tak nie bez powodu. Niektóre konstrukcje są tak zrobione, że w razie upadku potrafią nakaszanić bo są "obliczone" na wygląd a nie na funkcjonalność.
Snajper ma tak u siebie. Jakby jego sprzęt dobrze pacnął na gmola to końcówka wejdzie w osłonę głowicy przedniego gara. Dlatego może lepiej jak już będziesz miał sprzęta wybierz się na nim do jakiejś kuźni motocyklowej gdzie "wyrzeźbią" ci rurę na wymiar i fason.
PLATOSVIOLETEROSCLASIKOS CLASIKEROS RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !! 私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
właśnie o tym Lechul pomyślałem, bo najpierw był pomysł szybkiego zakupu czegokolwiek do podczepienia (czytaj pewnie coś taniego), ale to właśnie wychodzi na to że jeśli coś zakładać to z sensem - coby nie narobić sobie kosztów dodatkowych przy odpukać wywaleniu się przez taki nie przemyślany myk. Czyli na spoko niech przyjdzie (zapłacim wszystkie myta :shock: :shock: :shock:) i rozejrzym się w temacie
chyba wątek możemy zamknąć, dzięki duże, temat jak najbardziej omówiony.
Jak będzie tak daleko to pogadaj z Mroową i Zibiasem. Razem zapodali świetne gmole do VS1400 i VS800. Szczególnie zajebiaszczy jest patent dodatkowego gmola pod tylnymi sakwami. Wtedy motong w razie "W" opiera się bezpiecznie na gmolach przodem i tyłem. Dla mnie "miszczostwo" cięcia, gięcia i spawania :twisted:
PLATOSVIOLETEROSCLASIKOS CLASIKEROS RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !! 私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Witam
Leszek ma rację,gmole akcesoryjne,zakładane w Moto-Suzi,mogą uszkodzić głowicę,u mnie na szczęscie po wywrotce gmol tylko doszedł do głowicy leko dotykając.Ale gdyby go nie było prawdopodobnie miałbym stopę mocno przygniecioną.
Intruder M 1800 R
»korzystaj z życia, bo tak szybko mija«.