Bandit 400 90'
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 1147
- Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: podkarpacie
Bandit 400 90'
Witam
Szukałem ale nie znalazłem więc pytam:
Jakie sa wasze opinie na temat Bandita 400 (90', 47000km)
Czy ten model jest niezawodny i tani w eksploatacji jak gs500?
Jak w porównaniu wypadaja te motocykle?
Pozdrawiam
Szukałem ale nie znalazłem więc pytam:
Jakie sa wasze opinie na temat Bandita 400 (90', 47000km)
Czy ten model jest niezawodny i tani w eksploatacji jak gs500?
Jak w porównaniu wypadaja te motocykle?
Pozdrawiam
ze scigacz.plSuzuki Bandit 400 i Suzuki GS 500 mają podobne moce, jednak silnik Bandit’a pochodzi z modelu GSXR 400 i w rzeczywistości model Bandit, pomimo mniejszej pojemności, jest szybszy niż GS. Niedoświadczeni motocykliści jako szybszy wskazują zazwyczaj model GS. Związane jest to z tym, że czterocylindrowy silnik Bandit 400 osiąga maksymalną moc przy wysokim poziomie obrotów. Niedoświadczeni motocykliści nie utrzymują obrotów na dostatecznie wysokim poziomie, przez co bardziej równomiernie rozłożona moc modelu GS 500 jest przez nich bardziej wykorzystywana.
z motocykle.domeczekSuzuki GSF 400 Bandit powstał w 1991 roku i był odpowiedzią firmy Suzuki na model Hondy CB-1. Nowy model podobnie jak w H... jednoślad posiadał czterocylindrowy silnik chłodzony cieczą !! jednak zachowano żebra chłodzące na cylindrach by nie psuć ogólnego wizerunku motocykla. Oprócz chłodzonej cieczą jednostki napędowej najmniejszy z Banditów wyróżnia sie grzbietową ramą kraownicą okrywającej silnik od góry. Jednak nowy model niezyskał sympatii wśród europejczyków tylko w Niemczech od 1991 do 1995 sprzedano zaledwie 3500 sztuk (wynika to głównie z małej popularności motocykli w klasie 400 poj.).Mimo tego mały bandziorek dysponuje mocą 59 KM i zaskakuje nadzwyczajną poręcznością i zawieszeniem, w którym udało się osiągnąć kompromis pomiędzy sportową a turystyczną charakterystyką . Skuteczne też są hamulce. Przy tym wszystkim motocykl ważący 190 kg daje sie w sposób prosty i precyzyjny prowadzić w zakręcie. Suzuki GSF 400 Bandit dzielnie zniósł trudy testu długodystansowego . Po przejechaniu 50 000 km mechanicy rozebrali motocykl na czynniki pierwsze i dostrzegali jedynie minimalne ślady zużycia, niemające większego wpływu na dalszą eksploatację. niewielkie rysy pojawiły się na powierzchni dzwigienek zaworowych, zauważono także lekkie zużycie kół zębatych w skrzyni biegów. Najpoważniejszą wadą bandita to przedewszystkim układ wydechowy który ma tendęcje do pękania, ponadto można wymienić przymus okresowego czyszczenia świec zapłonowych z nagaru, a także zbyt wczesne zużycie łożyska zdawczego spowodowane najczęściej zbyt mocnym naciągnięciem łańcucha napędowgo. Wśród wad podwozia można wymienić zbyt słabe uszczelniacze teleskopowe.DANE TECHNICZNE
* SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, cztery zawory na cylinder, cztery gaźniki o średnicy przelotu 33mm, rozrusznik elektryczny alternator o mocy 360W Średnica cylindra/skok tłoka 56/40.4 mm, pojemność skokowa 398 cm^3, stopień; sprężania 11,8:1. Moc maksymalna 44kW (59KM) przy 12 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 39Nm przy 10 500 obr/min.
* PRZENIESIENIE NAĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
* PODWOZIE: Stalowa rama grzbietowa, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym Hamulce: przód-dwie pływające tarcze o średnicy 269 mm, tył- tarcza o średnicy 220mm. Ogumienie: przód - 110/70 H17, tył - 150/70 H17.
* WYMIARY I MASY:Rozstaw osi 1430mm, wysokość siodła 770mm, pojemność zbiornika paliwa 16 dm^3, masa własna(gotowy do drogi) 190kg.
* OSIĄGI: Prędkość maksymalna 181 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5.3 sekundy, średnie zużycie paliwa 5.9 litra na 100 km.
DANE EKSPLOATACYJNE
* Przegląd techniczny co 12 000 km
* Wymiana oleju silnikowego co 6 000 km.
* Wymiana filtru olejowego co 6 000 km.
* Olej silnikowy 10 W 40 (2.8 litry).
* Świece zapłonowe NGK CR 8EK
* Olej teleskopowy SAE 10 495 ml w każdej goleni.
* Akumulator 12 V 14 Ah..
Mam nadzieje ze odpowiedziałem na twoje pytanie
Witam
Moim skromnym zdaniem, GSF40 to najlepszy sprzęt w swojej klasie ......od wielu lat........
osiągi ma porównywalne do niektórych 600'tek.......
60 koników ...........GS'a objeżdża bez problemu.......
a przy tym tak samo ekonomiczny ....
Vmax. .......ok. 190 wg. zegara...
moje wyniki w spalaniu:
3,6l/100km...........przy bardzo spokojnej jeździe.....
i nigdy nie wykotłował więcej niż 5l..........przy agresywnej jeździe.....
Bezawaryjny tak samo jak GS.......przejeździłem bandziorem cały poprzedni sezon bez najmniejszej awarii (ponad 6tys.)
dobrze jest upolować sprzęta z dwiema tarczami hamulcowymi ....skuteczniejsze
niestety jest to sprzęcik mało spotykany ...........droższe cząści, ale jak się na nim akrobacji nie wyczynia to nie ma prawa się nic stać,,,,,,
Wadą jest to że jest trochę za mały dla osób wysokich (190cm to za wiele)
Generalnie SUPER sprzęcik ..........zwłaszcza do miasta, daje radę też na dalsze wycieczki ..........
Ja jestem ze sojego bandziorka bardzo zadowolony i będę nim śmigał kolejny sezon.........
pozdrawiam
Gwizdek
Moim skromnym zdaniem, GSF40 to najlepszy sprzęt w swojej klasie ......od wielu lat........
osiągi ma porównywalne do niektórych 600'tek.......
60 koników ...........GS'a objeżdża bez problemu.......
a przy tym tak samo ekonomiczny ....
Vmax. .......ok. 190 wg. zegara...
moje wyniki w spalaniu:
3,6l/100km...........przy bardzo spokojnej jeździe.....
i nigdy nie wykotłował więcej niż 5l..........przy agresywnej jeździe.....
Bezawaryjny tak samo jak GS.......przejeździłem bandziorem cały poprzedni sezon bez najmniejszej awarii (ponad 6tys.)
dobrze jest upolować sprzęta z dwiema tarczami hamulcowymi ....skuteczniejsze
niestety jest to sprzęcik mało spotykany ...........droższe cząści, ale jak się na nim akrobacji nie wyczynia to nie ma prawa się nic stać,,,,,,
Wadą jest to że jest trochę za mały dla osób wysokich (190cm to za wiele)
Generalnie SUPER sprzęcik ..........zwłaszcza do miasta, daje radę też na dalsze wycieczki ..........
Ja jestem ze sojego bandziorka bardzo zadowolony i będę nim śmigał kolejny sezon.........
pozdrawiam
Gwizdek
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Witajcie !!
Jak to jest ?? Voti pyta o sprzęt a.d. 1990 a w Domeczku napisali, że powstał w 1991 ?? Tak z ciekawości pytam.
Czyżby kolejny zakręt historii a`la Glossy i jego GS ??
Ale i tak Gwizdek rozwiewa wątpliwości techniczno-eksploatacyjne jednoznacznie (który rocznik tej Twojej Zuzi ?)
Jak to jest ?? Voti pyta o sprzęt a.d. 1990 a w Domeczku napisali, że powstał w 1991 ?? Tak z ciekawości pytam.
Czyżby kolejny zakręt historii a`la Glossy i jego GS ??
Ale i tak Gwizdek rozwiewa wątpliwości techniczno-eksploatacyjne jednoznacznie (który rocznik tej Twojej Zuzi ?)
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Brother
- Posty: 1147
- Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: podkarpacie
Witam
Prosze o więcej info jeśli tylko kto ma takie.
O i tu jest kłeszczyn: dlaczego podałem taKĄ date hmm - do sprawdzenia
Ja mam te 188/105 i tu jest ten next kłeszczyn rozmiary
Jutro sie przymierze do gs-a i bandita 400 ale i do 600 dwa pierwsze finansowo w zasięgu no a ten trzeci wymarzony troche brakuje .. mać
Jutro dzien prawdy. Rider w krakowie mam nadzieje że otwarty :)
Pozdrawiam
Prosze o więcej info jeśli tylko kto ma takie.
O i tu jest kłeszczyn: dlaczego podałem taKĄ date hmm - do sprawdzenia
Ja mam te 188/105 i tu jest ten next kłeszczyn rozmiary
Jutro sie przymierze do gs-a i bandita 400 ale i do 600 dwa pierwsze finansowo w zasięgu no a ten trzeci wymarzony troche brakuje .. mać
Jutro dzien prawdy. Rider w krakowie mam nadzieje że otwarty :)
Pozdrawiam
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 47
- Rejestracja: sob, 25 cze 2005, 20:04
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
GSa też daje rade :)
Cześć
Hey Gwizdek musimy sie kiedys ustawić na pasie
Moja GSa też daje rade 190
Sam jestem ciekaw jak bardzo te 10 KM wiecej odjeżdza mi
mały tescik może byc ciekawy :p
Pozdro i sorki za lekki off-topic
Hey Gwizdek musimy sie kiedys ustawić na pasie
Moja GSa też daje rade 190
Sam jestem ciekaw jak bardzo te 10 KM wiecej odjeżdza mi
mały tescik może byc ciekawy :p
Pozdro i sorki za lekki off-topic
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSa też daje rade :)
Co druga srode to slysze na spotkaniu Bractwa :lol:domo00 pisze:Moja GSa też daje rade 190
Podobno przescigasz niektore GSX-Ry
Ja tez sorry za off-top, ale nie moglem sie powstrzymac :roll:
Niesmiej sie , zaden problem zeby "zeski" Gs zapial 190 .
edit : ja tyle tez zapielem (autobahn wroc-kat) a z gorki nawet pare km lepiej , ale STRACH JAK CHOLERA !!! :twisted: CAŁA ZAWIECHA PLYWA :twisted: uczucie jak na poduszkowcu :twisted: nikomu nie zycze
edit : ja tyle tez zapielem (autobahn wroc-kat) a z gorki nawet pare km lepiej , ale STRACH JAK CHOLERA !!! :twisted: CAŁA ZAWIECHA PLYWA :twisted: uczucie jak na poduszkowcu :twisted: nikomu nie zycze
Ostatnio zmieniony pt, 3 lut 2006, 20:13 przez Bachmiński, łącznie zmieniany 1 raz.