Suzuki TL 1000 R
Moderator: Emil
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Witajcie
No piknie, cudownie, zaj...e, jeszcze serduszko mi cyka z prędkością współczynnika TL-R :twisted: dzięki EvilD za taki rozgrzewający kawałek !! Swoją drogą angole to flegma, połamana maszyna a goście wyluzowani i dowcipkują. Z tego materiału widać wyraźnie, że TL nie nadaje się na 1 sprzęta :twisted: natomiast z tymi problemami w prowadzeniu to chyba nie jest aż tak źle !! TL-R fantastycznie daje na koło z wyjątkową łatwością, no i gang też jest miodzio !!
PS w tym filmiku jest pokazana naganna jazda między katamaranami, która jednak mi się podoba heheh !!
Pozdrawiam
No piknie, cudownie, zaj...e, jeszcze serduszko mi cyka z prędkością współczynnika TL-R :twisted: dzięki EvilD za taki rozgrzewający kawałek !! Swoją drogą angole to flegma, połamana maszyna a goście wyluzowani i dowcipkują. Z tego materiału widać wyraźnie, że TL nie nadaje się na 1 sprzęta :twisted: natomiast z tymi problemami w prowadzeniu to chyba nie jest aż tak źle !! TL-R fantastycznie daje na koło z wyjątkową łatwością, no i gang też jest miodzio !!
PS w tym filmiku jest pokazana naganna jazda między katamaranami, która jednak mi się podoba heheh !!
Pozdrawiam
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Fakt, goscie wymiataja i maja lekko nierowno pod sufitem. Ale mlodzi sa jeszcze, pozniej to sie ciupke zmienia, wiec wybaczam
Co do TLR, to pozniej widac, ze jednak jezdzic nim mozna, ale trzeba sie mocno skladac i nieco walczyc ze sprzetem - dlatego nie na pierwszy moto. Ale i widac wyrazniej, ze ma najwiekszy power z testowanych i nie przyciera tak szybko podnozkami jak VTR. 996 jednak pozostaje krolem zakretow..., tyle ze nie pokazali jak im ze zepsul ze 3 razy, hahaha
Co do TLR, to pozniej widac, ze jednak jezdzic nim mozna, ale trzeba sie mocno skladac i nieco walczyc ze sprzetem - dlatego nie na pierwszy moto. Ale i widac wyrazniej, ze ma najwiekszy power z testowanych i nie przyciera tak szybko podnozkami jak VTR. 996 jednak pozostaje krolem zakretow..., tyle ze nie pokazali jak im ze zepsul ze 3 razy, hahaha
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
Świetna jest scena, kiedy pod koniec filmu zasuwają górską drogą. Daje to świetny obraz prowadzenia 3 maszyn. „D" płynnie przekłada się z winkla w winkiel tak jakby nie sprawiało mu to najmniejszej trudności, poezja. „H" jak to "H" wszystko niby fajnie, ale brakuje jej charakteru, po prostu jedzie, dobrze jedzie, ale bez specjalnych emocji. Za to TLR... Mhhhh to wygląda jak walka ze sprzętem, ale zauważcie, że jak już gość złoży go w winkiel to idzie jak po sznurku. Tam gdzie inne sprzęty wynosi on się trzyma. Tylko zastanawiam się ile osób ma tyle siły i umiejętności żeby poskromić tego sprzęta
Dzieki za wszystkie opinie i przydatne informacje. Mysle jednak, ze kazdy motocykl jest w jakims stopniu awaryjny i ma swoje slabe punkty. Duzo zalezy tez od tego jak byl uzytkowany przed naszym zakupem, czesto w bezawaryjnym sprzecie wszystko sypie sie dlatego dalej tyram zeby dorobic na TL 1000 R i chociaz wiem, ze to potwor to chce wlasnie ta maszyne. Nie zamierzam jezdzic jak ci goscie na filmikach, chce trochee pozyc ale to sie chyba tylko tak mowi Filmik swietny, maszyna wymiata a ten dzwiek miodziooo !!
Pozdr
Piter J-no
Pozdr
Piter J-no
Osdobiście nigdy na TL-u nie jeździłem...ale słyszłem że mają niesamowitego kopa..
Podobno już od 1800tyś obr masz dostęp do 90% mocy silnika....takie dane mogą zadziwić ..a jeśli takie dane są prawdziwe to wydaje mi się że moto może spod dupy wyjechać jeśli siedzi na nim niedoświatczony motocyklista...
A poza tym moto bardzo ladne..
Podobno już od 1800tyś obr masz dostęp do 90% mocy silnika....takie dane mogą zadziwić ..a jeśli takie dane są prawdziwe to wydaje mi się że moto może spod dupy wyjechać jeśli siedzi na nim niedoświatczony motocyklista...
A poza tym moto bardzo ladne..
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Oczywiscie ze gorszy, bo jednak rzedoweczki w rozwoju caly czas pchane sa do przodu bardzo preznie a V-ki sa nieco zaniedbywane przez japoncow. Szkoda, po prostu oddaja pole wloszczyznie i tyle - ta trzyma sie naprawde bardzo, bardzo dobrze na przyspieszenie i dopiero odstaje przy predkosciach grubo ponad 200km/h. Ale kto tyle jezdzi?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Lajtowy Motonita
- Posty: 724
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Biedrusko
z GS na TLR... podziwiam cię.... dokładasz sobie prawie 100KM, naprawde dasz rade :?: ufff, ja bym się nie zdecydował, ale to moje skromne zdanie, że lepiej jest tymi pojemnościami/mocą iść powoli, z czasem, obcykać itd. nie będzie przynajmniej takiego szokuMatti3G pisze:Siema
ja tez zastanawiam sie nad zmiana moto na tl R ale to w nastepnym sezonie!
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/