Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5658
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 164
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: Dany »

Ja mam PR 2CT i są wyśmienite... jakieś 15 tyś za nimi i dalej dzielnie się trzymają...
A nie mają lekko, często z plecaczkiem i z pełnym załadunkim :) , delikatnie też nie latam i z racji raczej słabych hamulców Bandziora mocno atakuję hebelek tył. I dają radę...
Może przy zmianie pokuszę się o PP ale jeszcze się nad tym mocno zastanowię czy warto...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Pit

Re: SV 650S K3 Jakie OPONKI

Post autor: Pit »

Dany pisze:Może przy zmianie pokuszę się o PP ale jeszcze się nad tym mocno zastanowię czy warto...
Czy warto? Hmmm, gdybys jedzil sportem to nie byloby nad czym sie zastanawiac :wink:
Ale do duzego bandyty ktory raczej nie zobaczy toru i nie smiga po Alpach... bierz PR3!
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5658
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 164
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: SV 650S K3 Jakie OPONKI

Post autor: Dany »

Pit pisze:
Dany pisze:Może przy zmianie pokuszę się o PP ale jeszcze się nad tym mocno zastanowię czy warto...
Czy warto? Hmmm, gdybys jedzil sportem to nie byloby nad czym sie zastanawiac :wink:
Ale do duzego bandyty ktory raczej nie zobaczy toru i nie smiga po Alpach... bierz PR3!
Śmiga po Bieszczadach a na torze był i będzie już niebawem... :wink: nie jakieś tam wyczesane i równe jak stół... :D
Nasze krajowe... ciasne i dziurawe :mrgreen: to jest wyzwanie :angry_smile:
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Pit

Re: SV 650S K3 Jakie OPONKI

Post autor: Pit »

Dany pisze:Śmiga po Bieszczadach a na torze był i będzie już niebawem... :wink: nie jakieś tam wyczesane i równe jak stół... :D Nasze krajowe... ciasne i dziurawe :mrgreen: to jest wyzwanie :angry_smile:
W takim razie bierz PP 2CT, Marek (Vais) smiga na takich Hayabusa i chyba wszyscy widzieli jak pieknie sie skladal do kolana na winklach :twisted:
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6337
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: SV 650S K3 Jakie OPONKI

Post autor: Lechul »

Pit pisze:bierz PR3 (...)W takim razie bierz PP 2CT
Chciałem za namową Marka wziąć do Sokoła PR3 ale widzę, że to może oznaczać jakobym na kolanko nigdy się poskładać nie mógł ?? :cry2: ?? Poza tym, że w OT lecimy Bracia to co ja, niedoszkolony, mam zrobić ??
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
Pit

Re: SV 650S K3 Jakie OPONKI

Post autor: Pit »

piii-tycznie jedziemy OT, bo w temacie byla SVka :oops:
Moze wiec niech zainteresowani otworza odzielny post dla hayabus i bandytow.

Ps. PR3 nie znam, ale widzialem wyniki testow i byly rewelacyjne. Jestem pewnien ze opona spokojnie pozwala na skladanie hayabusy do kolana :wink: Mozesz tez sprawdzic czy wejdzie Ci opona o wyzszym profilu, bedzie chetnie skladac sie w zakret, no i powierzchnia trzymania nieco wieksza :wink:
Hube

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: Hube »

Miałem na Hayabusie PP 2CT. Wspaniałe opony, ale z tego co pamiętam :) to opony nie są kluczowym czynnikiem zejścia na kolano. Niestety najważniejszy jest czynnik no-fear, którego brak nie pozwolił mi zejść na kolano nawet na torze... Inna sprawa to, że tył PP 2CT w Hayabusie kończy się naprawdę szybko.
Pit

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: Pit »

Hube pisze:...to opony nie są kluczowym czynnikiem zejścia na kolano. Niestety najważniejszy jest czynnik no-fear
Zgadzam sie! Same opony to tylko czesc sukcesu :wink: Ale, IMHO poczucie 'no-fear' w duzym stopniu zalezy wlasnie od opon - a dokladnie naszego zaufania do ich mozliwosci, zwlaszcza na poczatku naszych kontrolowanych 'kontaktow 3 stopnia z asfaltem'. :lol: Kiedy pierwszy raz jedziesz zlozony na kolanie, czujesz asfalt napierajacy na kolano i slyszysz scierajacy sie slider - to wlasnie podstawowe pytanie jakie blaka sie po glowie: 'czy opona utrzyma?' :wink:
Snoopy
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 258
Rejestracja: czw, 16 kwie 2009, 14:51
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Rumia

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: Snoopy »

Ja mam PR3 w sporcie i w Bieszczadach podnozki przytarte o asfalt mimo ze do kolana nie doszedlem.
Oponki super i napewno daja rade w zlozeniu + duzy przebieg
Vais

Re: SV 650S K3 Jakie OPONKI

Post autor: Vais »

Lechul pisze:
Pit pisze:bierz PR3 (...)W takim razie bierz PP 2CT
Chciałem za namową Marka wziąć do Sokoła PR3 ale widzę, że to może oznaczać jakobym na kolanko nigdy się poskładać nie mógł ?? :cry2: ?? Poza tym, że w OT lecimy Bracia to co ja, niedoszkolony, mam zrobić ??

Wszyscy kiedys to zrobia ,ale do tego trzeba opanowac sprzeta ,poczuc go, zeby to zrobic nie trzeba odrazu opon super sport,PR 3 to sportowo turystyczne oponki 2 ct ,srodek do duzych przebiegow a boki na winkle i zaraz jak zejda PP wracam do tego modelu
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6448
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 22

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: KROPEK »

Albo turystyka i przebiegi albo sport i klej w kapciach:-)
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: luzik »

jak na moje to tak generalizujac przy dobrych warunkach (cieplo, sucho) takie PR bez problemu pozwalaja na skladanie do granic mozliwosci sprzetu, a PP dodatkowo daja mozliwosc wiekszego odkrecania/hamowania przy zlozeniu
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5658
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 164
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: Dany »

luzik pisze:jak na moje to tak generalizujac przy dobrych warunkach (cieplo, sucho) takie PR bez problemu pozwalaja na skladanie do granic mozliwosci sprzetu, a PP dodatkowo daja mozliwosc wiekszego odkrecania/hamowania przy zlozeniu
Na pewno tak ale sama geometria opony też ułatwia lepsze położenie sprzęta...
Podstawa oczywiście jest w naszej głowie lecz większa płaszczyzna przylegania opony do podłoża w złożeniu zapewne przeniesie delikatnie niżej punkt krytyczny :wink: złożenia maszyny...
A reszta to trening, trening ....
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Snoopy
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 258
Rejestracja: czw, 16 kwie 2009, 14:51
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Rumia

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: Snoopy »

Mysle ze trzeba wziac pod uwage to jak czesto masz okazje skladac sie tak nisko by sprawdzac strukture asfaltu.
Daniello

Re: Duży Bandzior i Hayabusa jakie OPONKI

Post autor: Daniello »

moje doswiadczenia z oponkami w B12,5:

jesli masz siano zmieniac co 5-6 tysi to tylko Conti RoadAttack2 - trzymanie rewelka. zarowno na tyle do skladania sie, jak i przod - hamowanie.

jesli chcesz dluzej pojezdzic to PilotRoad2/3. w 14 tysi dobilem PR2.. teraz zrobilem 7 tysi na PR3 i mam mieszane zdanie o niej.. oponka trzyma wydaje sie ladnie, zużyła sie minimalnie, ale moja sie zząbkowała. lecz ja sie z nia dosyc brutalnie obchodze.. czesto zblokowane kolo, lubie przypalic, itp.. moze to to.. moze to + wynik duzej liczby naciec. nie wiem. w ciagu miesiaca powinienem zrobic kolejne 7 tys. i bede mial porowanie do PR2.


pozdro

Daniel
ODPOWIEDZ