Sportowe z homologacja

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

Snoopy
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 258
Rejestracja: czw, 16 kwie 2009, 14:51
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Rumia

Re: Sportowe z homologacja

Post autor: Snoopy »

Dzieki za podpowiedzi.
Teraz pobije sie z myslami i dam znac na co poszla wyplata
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4321
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 13

Re: Sportowe z homologacja

Post autor: Emil »

na droge profil jak homologacja raczej (chociaz do np. gixa kazdego z jakim mialem do czynienia lepiej sprawdzal sie 55 niz 50, nawet jak producent dawal 50), jesli chodzi o dunlop to faktycznie na tyl twardosc "E" jest super, klei sie i dlugo trzyma, przod medium lub soft, cisnienie seryjne lub odrobinke nizsze
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sportowe z homologacja

Post autor: luzik »

hmm ..a jak to jest właśnie z używaniem takich opon na drodze ?
zwykłe opony zaczynają trzymać przy jakiś tam drogowych temperaturach, to nie jest tak, że opona sportowa potrzebuje wyższej temperatury by trzymać?
Z klockami sportowymi to chyba właśnie tak jest ..że średnio się na drogę nadają nierozgrzane.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4321
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 13

Re: Sportowe z homologacja

Post autor: Emil »

Opony torowe nagrzewaja sie na tyle szybko, ze to nie przeszkadza, na poczatku jazdy i jak jest zimno tylko torche bardziej sie slizgaja - ale to jest slizganie na poziomie "turystycznych kartofli" wiec do przyjecia jak sie spokojnie jedzie
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Vais

Re: Sportowe z homologacja

Post autor: Vais »

sprawdziłem dzisiaj,przejechałem 5km po miescie,predkosc 50-60km/godz + kilka swiatel ktore zatrzymaly mnie,dotknołem oponke i byla ciepła wiec mysle ze jest ok,temperatura dzisiaj 8 stopni
jurand
BS Brother
BS Brother
Posty: 433
Rejestracja: śr, 12 wrz 2007, 21:06
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Sportowe z homologacja

Post autor: jurand »

Masz dostęp do przejechanych po torze to na ulice nie kupowałbym nowych szkoda kasy
w miare dobre to 1/3 ceny za pół ceny dostaniesz takie,że polatasz po torze i ulicy
,a opony jak dla mnie to 211 GP racer,
211 GP,
a obecnie D212 chyba 7-8 rodzajów mieszanek,tylko tej na ulicy raczej nie zamkniesz.
cz350,jawa350, cz350 długo nic i GSX 750F,GSXR600 K7
hayabusa 1300 K7
jurand7@zipnet.com.pl
509864499 /B Rh+
ODPOWIEDZ