KKrrrrrrcze Co jest?????

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

Qw@ki

Post autor: Qw@ki »

Może kilka teoretycznych rad od starego motocyklisty, mechanika, sprzedawcy jednośladów od ćwierćwieku:
-Motocykl pozostawiony na dłużej bez jeżdżenia (np. na zimę):
1.paliwo w gaźnikach paruje i zostaje gęsty szlam -najlepiej wypalić do zera odcinając wcześniej dopływ paliwa.
2.Akumulator do domu koło kaloryfera, co miesiąc podładować,
3.oponki, zmniejszamy ciśnienie i stawiamy moto na deseczkach (nie bezpośrednio na betonie)
4.smarowanko-łańcuch, linki
5.smarowanko wszystkiego co mogło by zardzewieć w zimowej wilgoci.
6.odwiedzanie co kilka dni swojej maszyny i mówienie do niej czułych słów
Zabiegi te powinny pomóc na wiosnę, aby maszynka chciała jeździć
Loser

Post autor: Loser »

Oczywiscie lipa ze swiecami.
Nie pasowal klucz od Kawy, wiec nie zrobilem od reki, tylko po 3 tygodniach.
Malisz

Post autor: Malisz »

No ...to spoko
Gratulacje z okazji odpalenia Suzi i do zobaczenia na trasie !!!!
sexlux

Post autor: sexlux »

tak se poczytałem te litanie i pełen niepewności bujnołem sie do rodziców gdzie zimuje moja suzi
na początku troszke miała opory ale GADA i teraz czekamy na ciepełko i suche asfaldy :)
życze wszystkim aby ich maszynki też zagadały od razu i spotkania na trasie :))


ps. z zapałkami nie próbowałem bo straż pożarna ma do nas dojazdu 15 minut
Loser

Post autor: Loser »

dominGeS pisze:zdaje się,że gsx600f ma taki sam silnik co gsf600(bandit)a ja do świec użuwam klucza 16mm. 8)
Wlasnie obebralem klucz z poczty...
Wczesniej wykrecalem nieoznaczonymi wynalazkami kolegi i nie sprawdzilem gwintu. Oczywiscie okazalo sie, ze 16 nie pasuje :/ Fak.
Wyglada na 18. Ale poki co nie ma kolesia pod reka, wiec nie mam czym wykrecic.
Czy ktos moze napisac ze 100% pewnoscia jaki gwint maja swiece w GSX z 91?
dominGeS

Post autor: dominGeS »

sorki Loser,drogą dedukcji wywnioskowałem,ze powinny byc w naszych moto takie same świeczki,ale okazało sie widze,że tak nie jest :cry: Wystaw na allegro,albo na działowym Suzuki "kupie,sprzedam" i może ktoś łyknie.Jeszcze raz przepraszam jesli zasugerowałeś się moją nietrafną hipotezą :?
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Czytam o tych Waszych przygodach i az sie boje - bo w sobote jade przygotowac moto do sezonu - czyli zamontowac aku, skrecic wszystko co rozbabralem przez zime, sprawdzic cisnienie w oponkach no i przepalic sprzeta - no i strach - odpali czy nie?
I tak jade z motorem do mechanika 18.03, ale wolalbym smignac na motorze, a nie z motorem.
ObrazekObrazek
Malisz

Post autor: Malisz »

U mnie wszystko Gada...W sobotę wyważałem przednie koło.....bądź co bądź w serwisie HD...jak zobaczyli łepka z kołem od "japończyka" to tak dziwnie się patrzyli....\
Jestem już umówiony w serwisie na zawory.....240PLN pęknie jak nic...
A w przyszłym tygodniu ma być już ciepło....ajjj już się doczekać nie mogę!!!!!
Loser

Post autor: Loser »

dominGeS pisze:sorki Loser,drogą dedukcji wywnioskowałem,ze powinny byc w naszych moto takie same świeczki,ale okazało sie widze,że tak nie jest :cry: Wystaw na allegro,albo na działowym Suzuki "kupie,sprzedam" i może ktoś łyknie.Jeszcze raz przepraszam jesli zasugerowałeś się moją nietrafną hipotezą :?
Spoko, nie ma problemu - jestem gala, bo nigdzie nie sprawdzilem.
Wczoraj odszukalem, ze 600 ma mniejsze swiece.
A ja mam takie jak w olejowym GSX-R 750. Czyli chyba 18, tak?
Malisz

Post autor: Malisz »

Jeśli masz takie jak w olejowym GSX-R ( patrz moja maszyna)
To klucz jest "16" a nie "18"
Loser....tak sprawdzasz różne klucze a to 16 a to 18 a to 17....
Ja tam się nie znam i nie wiem czy to wogóle możliwe jest, ale zerknij za pomocą jakiejś latareczki w otwory czy świec nie masz poobmykanych...
Jeśli świece da się wogóle poobmykać (????????)
Loser

Post autor: Loser »

Teraz juz ewidentnie, ostatecznie i na zawsze rozwiazalem problem odpalania... Nie, nie spalilem, ani nie rozwalilem motoru :)
Solidnie, do golego metalu wyskrobalem swiece - wygladaly jak nowe.
Choc montujac mialem watpliwosc, czy cos pomoze...
Aku z samochodu, ssania nie wlaczylem, by nie zalac, ON, START i... na zimnym zalapal po ulamku sekundy bez ssania. ROzgrzalem na tyle, by ssanie wylaczyc i pochodzil jeszcze chwile. Pewnie swiece znow nieco przysyfilo, ale olejaki nie powinny dlugo pracowac na postoju.
Po godzinie pracy przy motorze kontrolne "pstryk" i od razu pali :D

Moja rada - czyscisz swiece, wyskrob je do blyszczacego metalu, a nie po lebkach. Zrobilem tak poprzednio i na nic sie nie zdalo...
sexlux

Post autor: sexlux »

przechwaliłem swoją suzi
byłem w niedziele i jak w poprzednią gadała tak teraz pokazała mi "WAŁA"
nie moge jej odpalić 1-aku i nic 2-gi aku (brata ma kawe) i nic
kawa-braszki pali
stwierdzenie czekamy do + 10-15 stopni
zimno suzuki nie służy
czekam do niedzieli:)
znów będzie podejście
Loser

Post autor: Loser »

Czy ja wiem...
Moja poszla od pierwszego strzalu przy 0`C :)
Wiec z zimnem to tak nie do konca.
Na moj gust GSX-om nie sluza zaniedbania...
Sam tlumaczylem sobie, ze to zimno, bo nie chcialo mi sie swiec czyscic. Jednak teraz wiem, ze bylo trzeba i juz :)
ODPOWIEDZ