Zonk :|

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Zonk :|

Post autor: voti »

Witam
Pogoda troszkę dżdżysta, dość wilgotno, pierwsza przejażdżka dzisiaj tylko po mieście, start hamowanie itd. itd.
Po ok 10km nagle moto traci moc który gar nie pracuje, i wreszcie gaśnie, wystartować na rozgrzanym bez ssania nie ma mowy, po jakims czasie przy odrobinie sssania zapala i tak dojechalem do domak, oczywoścoe nie bez problemów.
Wczesniej jakby zaczął szarpać przy przyspieszaniu.
Co sie q..wa stało?
Miałem zamiar wymienić świece, olej i filter i zrobić synchro gaźników w niedługiej przyszłości.
Czy to pomoże?
Czerwony potwór
gruby

Post autor: gruby »

nie wiemy, diagnozy na odległosc raczej żadko sie sprawdzają ...
a na oko... - to chłop w szpitalu umarł ...

zrób najpier podstawowy serwis przedsezonowy, a potem bedziemy sie zastanawiac co to - o ile wogole cokolwiek bedzie ...

moim skromnym zdaniem, moze byc tak, że lewe powietrze sie dostało ... ale to tylko gdybanie ...
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

jak na ssaniu pali, to moze sie jakims syfem dysza przytkala. Oddaj moto na czyszczenie gaznikow, z pewnoscia nie zaszkodzi.
ObrazekObrazek
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Dzisiaj odpalam moto ładnie poszło a po jakimś czasie samo zgasło, po ponownym włączeniu i zagrzaniu pojechałem w trase, pare km i gaśnie tak jakby paliwa nie miał a bak do połowy w benzynie :|
Ustawiłem kranik na PRI na chwilke i potem na ON odpalił znowy popracował chwilke i zgasł więc powtórzyłem zabieg z kranikiem i to samo. Wreszcie zostawiełem PRI i pojechałem w trase i moto jedzie jak trzeba.

Sądzicie że może być poprostu przytkany przelot benzyny przez kranik i czy wymienić benzynke ?

Czym się czyści bak i kranik żeby pozbyć się śmieci ?
Czerwony potwór
gruby

Post autor: gruby »

jeździj na PRI dalej ... moze przekonasz sie co to I predkosc kosmiczna ... :roll:

tylko zeby Ci cos nie wybuchło pod tyłkiem ...
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Nie mam zamiaru jeździć na PRI !! :)
Teraz tylko przeczyścić kranik i myśle że powinno być ok.
Czerwony potwór
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

witam, ja odrazu po kupnie zabrałem sie za kranik paliwa żeby nie gasł moto w najmniej oczekiwanym momencie, np. w szczerym polu (autopsja made by TS350 :P ) btw. powiedzcie mi panowie, co wkońcu oznacza to PRI a ON... może głupawe pytanko, bo gdzies kiedys wyczytałem tutaj na forum że ON to paliwo samo sobie cieknie do gaźnika, a PRI ciągniete jest przez ciśnienie, a tu czytam odwrotnie... jak to jest??? pozdrawiam
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
JarekNF

Post autor: JarekNF »

PRI służy tylko do zalania pustych gazników na przykład po czyszczeniu i nie wolno na tym jezdzić. Możesz zostać ognistą kulą :twisted:
KrzYsiO
The Real One
The Real One
Posty: 376
Rejestracja: pn, 26 gru 2005, 15:11
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: KrzYsiO »

pri opad sila grawitacji i caly czas otwarte
on po uruchomieniu silnika podcisnienie otwiera doplyw paliwa
CB400F ,CB1 ,XV500 ,CB750C ,GSF1200S ,X11 ,VT1100 ,x11,R1100s,V-raptor-serce suzuki
http://www.bikepics.com/members/krzysiofm/
ODPOWIEDZ