Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
przerabiane już drugi raz inna marka i inne moto, ale przypuszczam, że problem podobny
- niestety, w zależności od kraju docelowego specyfikacje były dość różne, dziś ciężkie do określenie, w moim moto z danego (podobnego rocznika, według producenta typowego) było 5 modeli, nie ujętych zmian w katalogu producenta plus dodaj wszystkie "patenty", które mogły mieć zastosowanie, przez poprzednich mechaników - użytkowników i pozostał mechanik plus doświadczenie, wtedy dopiero zaczęło jeździć
aktualnie, "walka" już dość długa, ustawienia nie zgodne z zaleceniami katalogu fabrycznego !, ale moto zaczęło jeździć przyzwoicie i ciekawostka, czyli po czyszczeniu gaźników, weryfikacji części i porządnym myciu pytanie mechanika jak ustawić synchro gaźników, bo są rozbieżności dla wolnych obrotów i obrotów użytecznych !!!
pamiętam dyskusje o LS i odpalaniu w zimie - byli tacy którym się to udawało i tacy, którzy grzali farelką
Gaźnik plus lata, plus "racjonalitorzy", efekt - w każdym będzie inaczej, a ustawy fabryczne pomocne tylko przy pierwszym odpaleniu, później walka
- niestety, w zależności od kraju docelowego specyfikacje były dość różne, dziś ciężkie do określenie, w moim moto z danego (podobnego rocznika, według producenta typowego) było 5 modeli, nie ujętych zmian w katalogu producenta plus dodaj wszystkie "patenty", które mogły mieć zastosowanie, przez poprzednich mechaników - użytkowników i pozostał mechanik plus doświadczenie, wtedy dopiero zaczęło jeździć
aktualnie, "walka" już dość długa, ustawienia nie zgodne z zaleceniami katalogu fabrycznego !, ale moto zaczęło jeździć przyzwoicie i ciekawostka, czyli po czyszczeniu gaźników, weryfikacji części i porządnym myciu pytanie mechanika jak ustawić synchro gaźników, bo są rozbieżności dla wolnych obrotów i obrotów użytecznych !!!
pamiętam dyskusje o LS i odpalaniu w zimie - byli tacy którym się to udawało i tacy, którzy grzali farelką
Gaźnik plus lata, plus "racjonalitorzy", efekt - w każdym będzie inaczej, a ustawy fabryczne pomocne tylko przy pierwszym odpaleniu, później walka
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
dpr8ea9 to świece które są sygnowane/zalecane pod intrudera. proszę o podanie kontaktu do Mroowy:) abo opinie na temat serwisu suziki w toruniu.. wrzuciłem w to już nie małą ilość pieniążków i zależy mi na konkretnej obsłudze. moto oryginalne bez przeróbek. Kropek, jak możesz to powiedz dokładniej jaki to salon, z góry dziękuję i pozdrawiam!
jest telefon do Mroowy:) nie zauważyłem we wiadomościach, będę dzwonił i napiszę czego się dowiedziałem jeśli prawa autorskie nie będą zastrzeżone, dziękuję za pomoc bracia!
jest telefon do Mroowy:) nie zauważyłem we wiadomościach, będę dzwonił i napiszę czego się dowiedziałem jeśli prawa autorskie nie będą zastrzeżone, dziękuję za pomoc bracia!
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
bodgdi64, niestety nie wiem co było w nim grzebane:) sam już wyciągnąłem gaźniki(dwa sezony temu) i oczyściłem benzyną ekstrakcyjną i tak dalej.. na srubkach od gaźników przy pływakach była pasta uszczelniająca i wszystko chodziło prawidłowo (ustawienie fabryczne albo dobra robota). Nawet śrubka od mieszanki paliwowo=powietrznej była fabrycznie zalakowana tak jakby zalutowana. Dałem niby fachowcom którzy znają się na rzeczy (przewód rezerwy zamieniony był z normalnym i zassało syf z baku)(kranik) niepotrzebnie sam odkręciłem linki przy gaźnikach zamiast przy manetce(rozregulowałem przepustnice) potem dałem 3 osobom do zrobienia i jest to co jest:) niby nic ale nie chcę mieć większych problemów z powodu zaniedbania;)
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
Możesz zrobić jeszcze łatwy test szczelności gaźników i okolic ..czy czasem "lewego" powietrza nie bierze. Bierzesz coś łatwopalnego w spray (np. ten środek do czyszczenia gaźników, lub benzyne ekstrakcyjną w spray aka. środek do czyszczenia hamulców ) i klikasz w okolice filtra powietrza ..powinny wzrosnąć obroty ..jeśli wzrosły to czekasz aż spadną i zaczynasz psikać w okolice gaźników od zewnątrz ..jeśli gdzieś będzie brało powietrze "lewe" to obroty też wzrosną.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- BS Admin
- Posty: 2214
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 24
- Kontakt:
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
Masz nieco daleko niestety do Mroowy, ale nie znam nikogo, kto tak ustawi dużego Intruza. Mojego jak ustawił, to trzy sezony nie dotykałem gaźników... Sam latał VS'em wiele lat i zna go absolutnie na wylot... niestety obawiam się, że przez telefon niewiele Ci pomoże... Ale zawsze możesz wybrać się Intruzem na wycieczkę do Sosnowcamiksonmikson pisze:dpr8ea9 to świece które są sygnowane/zalecane pod intrudera. proszę o podanie kontaktu do Mroowy:) abo opinie na temat serwisu suziki w toruniu.. wrzuciłem w to już nie małą ilość pieniążków i zależy mi na konkretnej obsłudze. moto oryginalne bez przeróbek. Kropek, jak możesz to powiedz dokładniej jaki to salon, z góry dziękuję i pozdrawiam!
jest telefon do Mroowy:) nie zauważyłem we wiadomościach, będę dzwonił i napiszę czego się dowiedziałem jeśli prawa autorskie nie będą zastrzeżone, dziękuję za pomoc bracia!
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
kurcze no troszkę daleko.. jakieś namiary na kogoś jeszcze troszkę bliżej? dzisiaj sprawdzę świece i czy nie bierze "lewego" powietrza i powiem co wyszło.. Jakieś opinie na temat Wilmatu w Toruniu? albo ktoś bliżej kto zna się na intruzach? z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
Witaj
Dużo by tu pisać o serwisach ale już podawałem adres bo kolo z Torunia chciał dawać moto do jakiegoś garażowca. Ja moje moto robię w dwóch serwisach w Bydzi przy Kamiennej i na Modrzewiowej w serwisie Yam..... . Polecam pracują prawdziwi pasjonaci. Powinni dać radę. Jak ogarniesz daj znać.
Dużo by tu pisać o serwisach ale już podawałem adres bo kolo z Torunia chciał dawać moto do jakiegoś garażowca. Ja moje moto robię w dwóch serwisach w Bydzi przy Kamiennej i na Modrzewiowej w serwisie Yam..... . Polecam pracują prawdziwi pasjonaci. Powinni dać radę. Jak ogarniesz daj znać.
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 36
- Rejestracja: sob, 1 paź 2011, 12:14
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
Zadzwoń do tego gościa i będziesz pan zadowolony http://www.moto-klinika.eu/
VS są bardzo wredne do regulacji ale Piotruś da se z nim radę bez problemu
VS są bardzo wredne do regulacji ale Piotruś da se z nim radę bez problemu
BLACK DEVIL VS 1400
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
załączam dwa linki z kolorami świec, proszę o ocenę
http://www.sendspace.com/file/omcqyg
http://www.sendspace.com/file/vx0qz7
z góry dziękuję!
http://www.sendspace.com/file/omcqyg
http://www.sendspace.com/file/vx0qz7
z góry dziękuję!
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
śliczna jest ..próbuj wzbogacić mieszankę, i pojeździj z tydzień
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 399
- Rejestracja: pn, 9 mar 2009, 12:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
są rzeczy na tym świecie dla nie których nie do ogarnięcia, ale na pewno nie jest to Intruz jest prosty mało skomplikowany, nie zawodny, przestarzały, spartański i lekko wredny i nie ma je..ba..ne..go chek-a, czyli ma charakter i za to je lubię miksonmikson z tego co czytam to gaziory masz do roboty, Vilu dobrze podpowiedział jest jeden gość (pitero) który ogarnia intruzy i masz do niego bliżej niż do mnie, spokojnie wal jak w dym, jak powiesz że z polecenia mła i Vila utarguj rabat
Pozdro i do kiedyś
Pozdro i do kiedyś
VS1400
MOD BIKE CHOPPERS
SERWIS MOTOCYKLOWY CUSTOM
Sosnowiec ul. Braci Mieroszewskich 9a.
KONTAKT: Piotr (mrówa) tel. 500-369-396,
www.modbikechoppers.pl
https://www.facebook.com/pages/MOD-BIKE-CHOPPERS/150337395046537
MOD BIKE CHOPPERS
SERWIS MOTOCYKLOWY CUSTOM
Sosnowiec ul. Braci Mieroszewskich 9a.
KONTAKT: Piotr (mrówa) tel. 500-369-396,
www.modbikechoppers.pl
https://www.facebook.com/pages/MOD-BIKE-CHOPPERS/150337395046537
Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami
dziękuję za wskazówki:) odezwę się do Pietra w takim razie z racji tego, że mam bliżej:) pozdrawiam serdecznie!