Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów
Otrzymane Polubienia: 2

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: bogdi64 »

przerabiane już drugi raz inna marka i inne moto, ale przypuszczam, że problem podobny
- niestety, w zależności od kraju docelowego specyfikacje były dość różne, dziś ciężkie do określenie, w moim moto z danego (podobnego rocznika, według producenta typowego) było 5 modeli, nie ujętych zmian w katalogu producenta :) plus dodaj wszystkie "patenty", które mogły mieć zastosowanie, przez poprzednich mechaników - użytkowników :( i pozostał mechanik plus doświadczenie, wtedy dopiero zaczęło jeździć
aktualnie, "walka" już dość długa, ustawienia nie zgodne z zaleceniami katalogu fabrycznego !, ale moto zaczęło jeździć przyzwoicie :) i ciekawostka, czyli po czyszczeniu gaźników, weryfikacji części i porządnym myciu pytanie mechanika jak ustawić synchro gaźników, bo są rozbieżności dla wolnych obrotów i obrotów użytecznych !!!
pamiętam dyskusje o LS i odpalaniu w zimie :) - byli tacy którym się to udawało i tacy, którzy grzali farelką :)
Gaźnik plus lata, plus "racjonalitorzy", efekt - w każdym będzie inaczej, a ustawy fabryczne pomocne tylko przy pierwszym odpaleniu, później walka :)
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach :)
A1 RH-
tel. 0603 765 563
miksonmikson

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: miksonmikson »

dpr8ea9 to świece które są sygnowane/zalecane pod intrudera. proszę o podanie kontaktu do Mroowy:) abo opinie na temat serwisu suziki w toruniu.. wrzuciłem w to już nie małą ilość pieniążków i zależy mi na konkretnej obsłudze. moto oryginalne bez przeróbek. Kropek, jak możesz to powiedz dokładniej jaki to salon, z góry dziękuję i pozdrawiam!


jest telefon do Mroowy:) nie zauważyłem we wiadomościach, będę dzwonił i napiszę czego się dowiedziałem jeśli prawa autorskie nie będą zastrzeżone, dziękuję za pomoc bracia!
miksonmikson

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: miksonmikson »

bodgdi64, niestety nie wiem co było w nim grzebane:) sam już wyciągnąłem gaźniki(dwa sezony temu) i oczyściłem benzyną ekstrakcyjną i tak dalej.. na srubkach od gaźników przy pływakach była pasta uszczelniająca i wszystko chodziło prawidłowo (ustawienie fabryczne albo dobra robota). Nawet śrubka od mieszanki paliwowo=powietrznej była fabrycznie zalakowana :P tak jakby zalutowana. Dałem niby fachowcom którzy znają się na rzeczy (przewód rezerwy zamieniony był z normalnym i zassało syf z baku)(kranik) niepotrzebnie sam odkręciłem linki przy gaźnikach zamiast przy manetce(rozregulowałem przepustnice) potem dałem 3 osobom do zrobienia i jest to co jest:) niby nic ale nie chcę mieć większych problemów z powodu zaniedbania;)
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: luzik »

Możesz zrobić jeszcze łatwy test szczelności gaźników i okolic ..czy czasem "lewego" powietrza nie bierze. Bierzesz coś łatwopalnego w spray (np. ten środek do czyszczenia gaźników, lub benzyne ekstrakcyjną w spray aka. środek do czyszczenia hamulców ) i klikasz w okolice filtra powietrza ..powinny wzrosnąć obroty ..jeśli wzrosły to czekasz aż spadną i zaczynasz psikać w okolice gaźników od zewnątrz ..jeśli gdzieś będzie brało powietrze "lewe" to obroty też wzrosną.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
harpoon
BS Admin
BS Admin
Posty: 2214
Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Imielin
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 25
Kontakt:

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: harpoon »

miksonmikson pisze:dpr8ea9 to świece które są sygnowane/zalecane pod intrudera. proszę o podanie kontaktu do Mroowy:) abo opinie na temat serwisu suziki w toruniu.. wrzuciłem w to już nie małą ilość pieniążków i zależy mi na konkretnej obsłudze. moto oryginalne bez przeróbek. Kropek, jak możesz to powiedz dokładniej jaki to salon, z góry dziękuję i pozdrawiam!


jest telefon do Mroowy:) nie zauważyłem we wiadomościach, będę dzwonił i napiszę czego się dowiedziałem jeśli prawa autorskie nie będą zastrzeżone, dziękuję za pomoc bracia!
Masz nieco daleko niestety do Mroowy, ale nie znam nikogo, kto tak ustawi dużego Intruza. Mojego jak ustawił, to trzy sezony nie dotykałem gaźników... Sam latał VS'em wiele lat i zna go absolutnie na wylot... niestety obawiam się, że przez telefon niewiele Ci pomoże... Ale zawsze możesz wybrać się Intruzem na wycieczkę do Sosnowca :wink:
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
miksonmikson

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: miksonmikson »

kurcze no troszkę daleko..:/ :( jakieś namiary na kogoś jeszcze troszkę bliżej? dzisiaj sprawdzę świece i czy nie bierze "lewego" powietrza i powiem co wyszło.. Jakieś opinie na temat Wilmatu w Toruniu? albo ktoś bliżej kto zna się na intruzach? z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
tomski

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: tomski »

Witaj
Dużo by tu pisać o serwisach ale już podawałem adres bo kolo z Torunia chciał dawać moto do jakiegoś garażowca. Ja moje moto robię w dwóch serwisach w Bydzi przy Kamiennej i na Modrzewiowej w serwisie Yam..... . Polecam pracują prawdziwi pasjonaci. Powinni dać radę. Jak ogarniesz daj znać.
vilu
Głaszczący Kanapę
Posty: 36
Rejestracja: sob, 1 paź 2011, 12:14
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: vilu »

Zadzwoń do tego gościa i będziesz pan zadowolony http://www.moto-klinika.eu/
VS są bardzo wredne do regulacji ale Piotruś da se z nim radę bez problemu
BLACK DEVIL VS 1400
miksonmikson

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: miksonmikson »

załączam dwa linki z kolorami świec, proszę o ocenę

http://www.sendspace.com/file/omcqyg

http://www.sendspace.com/file/vx0qz7

z góry dziękuję!
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: luzik »

śliczna jest ..próbuj wzbogacić mieszankę, i pojeździj z tydzień
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
mroowa
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 399
Rejestracja: pn, 9 mar 2009, 12:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: mroowa »

są rzeczy na tym świecie dla nie których nie do ogarnięcia, ale na pewno nie jest to Intruz jest prosty mało skomplikowany, nie zawodny, przestarzały, spartański i lekko wredny i nie ma je..ba..ne..go chek-a, czyli ma charakter i za to je lubię :) miksonmikson z tego co czytam to gaziory masz do roboty, :/ Vilu dobrze podpowiedział jest jeden gość (pitero) który ogarnia intruzy i masz do niego bliżej niż do mnie, spokojnie wal jak w dym, jak powiesz że z polecenia mła i Vila utarguj rabat ;)

Pozdro i do kiedyś :wink:
VS1400
MOD BIKE CHOPPERS
SERWIS MOTOCYKLOWY CUSTOM

Sosnowiec ul. Braci Mieroszewskich 9a.
KONTAKT: Piotr (mrówa) tel. 500-369-396,
www.modbikechoppers.pl
https://www.facebook.com/pages/MOD-BIKE-CHOPPERS/150337395046537
miksonmikson

Re: Intruder 1400 s83 problem z gaźnikami

Post autor: miksonmikson »

dziękuję za wskazówki:) odezwę się do Pietra w takim razie z racji tego, że mam bliżej:) pozdrawiam serdecznie!
ODPOWIEDZ