VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Chciałbym sie podzielić problemem z podpałem na jeden cylinder, linką ssania, strzałami w wydech, i prawdopodobnie błędem konstrukcyjnym gaźnika Intrudera vs800 powodującym w/w objawy (chyba innych modeli Intruderów VS również) i rozwiązaniem zaznaczę że przeszukałem forum i dla tego modelu nic nie znalazłem były tematy podobne (nie chcę zaśmiecać). :idea:
OPIS PROBLEMU: :lol:
Po zakupie nie znałem pracy Intrudera Vs 800 GL 2004 r (wer. USA) myślałem że nierówna praca na zimnym podczas ssania to norma i musi się rozgrzać. Jak był zimny trudno reagował na gaz i podczas ssania kręcąc manetką to najczęściej gasł. Problem znikał jak sie rozgrzał i chodził ok. W trakcie jazdy po odpuszczeniu i na jeździe bez gazu. częste strzały i bulgotanie. Zaznaczę że zrobiliśmy regulację zaworów "PERFEKCYJNIE" I SYNCHRO GAŹNIKÓW. Gdzie wiec problem ano moja wina przyznaję myślałem że gaźniki sa czyste i nie kazałem ich przedmuchiwać i czyścić :beat: WIEM WIEM ŻE SIE ŚMIEJECIE :mrgreen: TEŻ MI GŁUPIO chodziło oto że myślałem jak jest (A BYŁO IDEALNIE CZYSTO W GAŹNIKACH) ok to nie należy ruszać. Niestety po regulacji i synchro problem sie nasilił.... :roll:
POWODY PROBLEMU W INTRUDERACH WYBACZCIE WYWODY SĄ PRZYCZYNOWO_SKUTKOWE: :!: :shock:
1. Intruder ma GÓWNIANE rozwiązanie linki ssania które najczęściej sie cofa i wyciągnięte wraca jak na sprężynie. Okazuje się że : trzeba wyciągnąć ssanie w pozycji otwarte sciągnąć gumę za gałką która osłania śrubę, śruba jest okrągła którą łopatologicznie należy przykręcić w prawo i reguluje się siłę docisku blokady przesuwania ssania. PISZĘ BO JUZ NA KILKU INNYCH POSTACH WIDZIAŁEM ŻE PISALI OGÓLNIKOWO ŻE SIE WYCIĄGA I PRZEKRĘCA W PRAWO I WTEDY BLOKUJE ale to nie opisuje szczegółów dla takiego człowieka jak ja który ma moto od niedawna a dla Kolegów to bułka z masłem zaznaczę że szukamy tu informacji bo nie wiemy jak i co....
2. Błędne rozwiązanie konstrukcyjne zaczepu linki ssania (SKOŚNOOCY DALI CIAŁA) wchodzi w karter gaźnika co w dłuższym okresie powoduje zbieranie sie pyłu i zanieczyszczeń które mogą trafić do środka na tłoczek włączający ssanie zaraz za linką i te zanieczyszczenia trafiają potem do wnętrza gaźnika (u mnie w przednim to wszystko było wręcz zalepione brudem i jak kupiłem moto to świeca była przykopcona widocznie przez brud sie nie zamykało do końca i sądzę że gościowi palił ile wlezie (sam mówił że raz nie dojechał na tank :mrgreen: :mrgreen: ).
3. Gówniane rozwiązanie konstrukcyjne ssania powoduje również częste zatykanie sie Gaźnika a konkretnie bardzo małej dyszy ssania i innych z nią związanych która jest w okolicy pływaka "długa rurka mały przekrój" i może ciągnąć syf w gaźnik co powoduje problemy z dopływem paliwa i tak jak u mnie STRZAŁY NA ODPUSZCZENIU MANETKI BULGOTANIE PALENIE NA JEDEN CYLINDER NA ZIMNO WARTO SPRAWDZIĆ URUCHOMIĆ SILNIK NA SSANIU RĘCE NA RURY WYDECHOWE I ZOBACZYĆ RÓWNOMIERNOŚĆ NAGRZEWANIA JAK NA ZIMNYM STRZELA RĘKA NA WYDECH I SIŁA WYDMUCHU DA ZNAĆ KTÓRY CYLINDER. PO ZIMIE RÓWNIEŻ ZASTANY ZAWOREK/ CYLINDER NA KOŃCU LINKI SSANIA PRZY LINCE SIĘ ZASTOI ZATRZE I JEST PROBLEM NA WIOSNĘ (chłopaki na forach narzekają na intruza i odpał na wiosnę być może to powód zmartwień ).
WIDZĘ TO BO po przedmuchaniu i czyszczeniu WSZYSTKO JAK RĘKA ODJĄŁ!!! :shock: :lol: :banana1: SILNIK RÓWNO RURY WYDECHOWE RÓWNOMIERNIE CIEPŁE PO KILKUNASTU SEKUNDACH NAWET ROZUMIEM TERAZ O CO CHODZIŁO KOLEGOM KTÓRZY MÓWILI ŻE NA SSANIU SILNIK NABIERA OBROTÓW A JA TAK WCZEŚNIEJ NIE MIAŁEM, MIĘKKIE PRZYŚPIESZANIE ZERO SZARPANIA I ZERO STRZAŁÓW!!!!!! oczyiście jazda próbna bez synchronizacji zrobiona na wyczucie ale widać rewelacyjną zmianę (ciekawe jak zrobi sie synchro a na pewno sie jeszcze poprawi - na pewno napiszę) .
4. DYSZA SKŁADU MIESZANKI PALIWA W VS800 GL INTRUDER rok 2004 ODKRĘCONA W ZALEŻNOŚCI OD MODELU GAŹNIKA MIKUNI AMEN..... widziałem różne wartości.
5. Koledzy podałem tylko moje problemy/objawy i rozwiązanie które poskutkowało wiem że do tego wianuszka dołożycie zaraz inne rzeczy i macie w zupełności rację + lewe powietrze, membrany, świece, luzy zaworowe, woda w paliwie i inne.
Kurde Koledzy na prawdę NIE WIEDZIAŁEM ŻE GRZEBANIE W MOTO MOŻE BYĆ TAK PRZYJEMNE. sory że się rozpisałem ale może się przyda...... DUŻO TRAKCJI!
OPIS PROBLEMU: :lol:
Po zakupie nie znałem pracy Intrudera Vs 800 GL 2004 r (wer. USA) myślałem że nierówna praca na zimnym podczas ssania to norma i musi się rozgrzać. Jak był zimny trudno reagował na gaz i podczas ssania kręcąc manetką to najczęściej gasł. Problem znikał jak sie rozgrzał i chodził ok. W trakcie jazdy po odpuszczeniu i na jeździe bez gazu. częste strzały i bulgotanie. Zaznaczę że zrobiliśmy regulację zaworów "PERFEKCYJNIE" I SYNCHRO GAŹNIKÓW. Gdzie wiec problem ano moja wina przyznaję myślałem że gaźniki sa czyste i nie kazałem ich przedmuchiwać i czyścić :beat: WIEM WIEM ŻE SIE ŚMIEJECIE :mrgreen: TEŻ MI GŁUPIO chodziło oto że myślałem jak jest (A BYŁO IDEALNIE CZYSTO W GAŹNIKACH) ok to nie należy ruszać. Niestety po regulacji i synchro problem sie nasilił.... :roll:
POWODY PROBLEMU W INTRUDERACH WYBACZCIE WYWODY SĄ PRZYCZYNOWO_SKUTKOWE: :!: :shock:
1. Intruder ma GÓWNIANE rozwiązanie linki ssania które najczęściej sie cofa i wyciągnięte wraca jak na sprężynie. Okazuje się że : trzeba wyciągnąć ssanie w pozycji otwarte sciągnąć gumę za gałką która osłania śrubę, śruba jest okrągła którą łopatologicznie należy przykręcić w prawo i reguluje się siłę docisku blokady przesuwania ssania. PISZĘ BO JUZ NA KILKU INNYCH POSTACH WIDZIAŁEM ŻE PISALI OGÓLNIKOWO ŻE SIE WYCIĄGA I PRZEKRĘCA W PRAWO I WTEDY BLOKUJE ale to nie opisuje szczegółów dla takiego człowieka jak ja który ma moto od niedawna a dla Kolegów to bułka z masłem zaznaczę że szukamy tu informacji bo nie wiemy jak i co....
2. Błędne rozwiązanie konstrukcyjne zaczepu linki ssania (SKOŚNOOCY DALI CIAŁA) wchodzi w karter gaźnika co w dłuższym okresie powoduje zbieranie sie pyłu i zanieczyszczeń które mogą trafić do środka na tłoczek włączający ssanie zaraz za linką i te zanieczyszczenia trafiają potem do wnętrza gaźnika (u mnie w przednim to wszystko było wręcz zalepione brudem i jak kupiłem moto to świeca była przykopcona widocznie przez brud sie nie zamykało do końca i sądzę że gościowi palił ile wlezie (sam mówił że raz nie dojechał na tank :mrgreen: :mrgreen: ).
3. Gówniane rozwiązanie konstrukcyjne ssania powoduje również częste zatykanie sie Gaźnika a konkretnie bardzo małej dyszy ssania i innych z nią związanych która jest w okolicy pływaka "długa rurka mały przekrój" i może ciągnąć syf w gaźnik co powoduje problemy z dopływem paliwa i tak jak u mnie STRZAŁY NA ODPUSZCZENIU MANETKI BULGOTANIE PALENIE NA JEDEN CYLINDER NA ZIMNO WARTO SPRAWDZIĆ URUCHOMIĆ SILNIK NA SSANIU RĘCE NA RURY WYDECHOWE I ZOBACZYĆ RÓWNOMIERNOŚĆ NAGRZEWANIA JAK NA ZIMNYM STRZELA RĘKA NA WYDECH I SIŁA WYDMUCHU DA ZNAĆ KTÓRY CYLINDER. PO ZIMIE RÓWNIEŻ ZASTANY ZAWOREK/ CYLINDER NA KOŃCU LINKI SSANIA PRZY LINCE SIĘ ZASTOI ZATRZE I JEST PROBLEM NA WIOSNĘ (chłopaki na forach narzekają na intruza i odpał na wiosnę być może to powód zmartwień ).
WIDZĘ TO BO po przedmuchaniu i czyszczeniu WSZYSTKO JAK RĘKA ODJĄŁ!!! :shock: :lol: :banana1: SILNIK RÓWNO RURY WYDECHOWE RÓWNOMIERNIE CIEPŁE PO KILKUNASTU SEKUNDACH NAWET ROZUMIEM TERAZ O CO CHODZIŁO KOLEGOM KTÓRZY MÓWILI ŻE NA SSANIU SILNIK NABIERA OBROTÓW A JA TAK WCZEŚNIEJ NIE MIAŁEM, MIĘKKIE PRZYŚPIESZANIE ZERO SZARPANIA I ZERO STRZAŁÓW!!!!!! oczyiście jazda próbna bez synchronizacji zrobiona na wyczucie ale widać rewelacyjną zmianę (ciekawe jak zrobi sie synchro a na pewno sie jeszcze poprawi - na pewno napiszę) .
4. DYSZA SKŁADU MIESZANKI PALIWA W VS800 GL INTRUDER rok 2004 ODKRĘCONA W ZALEŻNOŚCI OD MODELU GAŹNIKA MIKUNI AMEN..... widziałem różne wartości.
5. Koledzy podałem tylko moje problemy/objawy i rozwiązanie które poskutkowało wiem że do tego wianuszka dołożycie zaraz inne rzeczy i macie w zupełności rację + lewe powietrze, membrany, świece, luzy zaworowe, woda w paliwie i inne.
Kurde Koledzy na prawdę NIE WIEDZIAŁEM ŻE GRZEBANIE W MOTO MOŻE BYĆ TAK PRZYJEMNE. sory że się rozpisałem ale może się przyda...... DUŻO TRAKCJI!
Ostatnio zmieniony ndz, 24 kwie 2016, 21:22 przez ricorro, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Super dzięki za opisanie problemu i rozwiązania, zapewne nie jednemu się przyda!
Ad 3
To normalne, że dysze są malutkie. Jeśli nie spuścisz paliwa z gaźników na zimę, to paliwo zaczyna "żyć" i "rosnąć" ..przygotuj się na zapychanie dysz. Dorzuć filtr paliwa, by do gaźników trafiało tylko paliwo. Zapewniam, że w innych markach występują identyczne "problemy" ...a raczej ot dusza motocykli z gaźnikami ! Za to je kochamy
Ad 4
Regulacja składu mieszkanki to indywidualna sprawa każdego gaźnika. Nie łatwo się to reguluje, ale są sposoby (ja np regulowałem zawsze na temperaturę kolektora podczas rozgrzewania ..ale to przy 4cylindrach).
Szczerze ?
Jeszcze będzie Ci brakować bulgotania i strzelania
Ad 3
To normalne, że dysze są malutkie. Jeśli nie spuścisz paliwa z gaźników na zimę, to paliwo zaczyna "żyć" i "rosnąć" ..przygotuj się na zapychanie dysz. Dorzuć filtr paliwa, by do gaźników trafiało tylko paliwo. Zapewniam, że w innych markach występują identyczne "problemy" ...a raczej ot dusza motocykli z gaźnikami ! Za to je kochamy
Ad 4
Regulacja składu mieszkanki to indywidualna sprawa każdego gaźnika. Nie łatwo się to reguluje, ale są sposoby (ja np regulowałem zawsze na temperaturę kolektora podczas rozgrzewania ..ale to przy 4cylindrach).
Szczerze ?
Jeszcze będzie Ci brakować bulgotania i strzelania
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
luzik z tym filtrem to masz rację a bulgotania już mi brakuje NARKA
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
A koledzy podpowiedzcie bo luzik dał mi do myślenia z tym filtrem paliwa.
Czy oryginalnie intruder vs800 ma go czy nie bo jakość nie kumam i nie widzę. ????
Czy oryginalnie intruder vs800 ma go czy nie bo jakość nie kumam i nie widzę. ????
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
wewnątrz zbiornika to chyba raczej nie ma, sprawdź przewody paliwowe czy pomiędzy nie masz np czegoś tekiego poczytaj również wątek
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Dołożyłem filtr papierowy za pompą paliwa - w myśl zasady nie ograniczania nadciśnienia na zasilaniu pompy paliwa od napływającego od zbiornika paliwa :? . Sądzę że lepiej jest jak pompa robiąc ciśnienie pchnie paliwo w filtr tak jest lepiej (jak jest źle to dajcie znać!?! !! ). widok na zdjęciu nie wspomnę że miejsca to jak na lekarstwo .
Dzięki KROPEK.
A jeszcze pytanie do kolegów czy to spuszczanie paliwa na zime jest bardzo ważne i jeśłi sie na przykład ile nie jeździ to trzeba spuścić. Widzę że wygodne to jest bo spusty są :?:
Dzięki KROPEK.
A jeszcze pytanie do kolegów czy to spuszczanie paliwa na zime jest bardzo ważne i jeśłi sie na przykład ile nie jeździ to trzeba spuścić. Widzę że wygodne to jest bo spusty są :?:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob, 14 mar 2015, 22:30 przez ricorro, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Spuszczaj paliwo na zime bo jak dlugo paliwo zalega w bezruchu oraz przy tak niskich temperaturach w gaznikach i nie tylko, bo i w zbiorniku paliwa tez, zaczyna sie odkladac parafina co może spowodować zapchanie dysz i problemy z odpaleniem. Także na wiosne najlepiej jeszcze całe paliwo zlać i zmieszać ze świeżym.
Ps. Poprawcie mnie jak co
Ps. Poprawcie mnie jak co
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
na zimę moto powinno być zatankowane do pełna a to z takiego powodu żeby Ci zbiornik nie zardzewiał, zardzewiały zbiornik od środka to problem z filtrem paliwa i gaźnikiem. Jeżeli chodzi o mnie to zawsze na zimę wymieniam filtr oleju i olej na nowy i zbiornik paliwa do pełna, na wiosnę nie ma żadnego problemu. Strzały i niedomaganie jednego cylindra może być spowodowane niesprawna świecą zapłonową, ewentualnie zły skład mieszanki, ale skoro tylko na zimnym postawił bym na świecę, albo coś nie tak z ssaniem
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Witajcie
ja osobiście mam filtr za pompką paliwa i jak na razie nic złego się nie dzieję
ja osobiście mam filtr za pompką paliwa i jak na razie nic złego się nie dzieję
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Miras mowa o spuszczeniu czy też wypaleniu paliwa z komór pływakowych gaźników a nie ze zbiornika.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Miras świece mam wydaje się ok problem był z ssaniem. Czyli lepiej albo wypalić albo spuścić z komór dobrze wiedzieć dzięki za info bo pomimo że szybko ogarniam to jednak dużżżżo nie wiem jeszcze o moto.
A Koledzy uszczelka w intruderze mi nie trzyma na wlewie baku i śmierdzi trochę paliwo powiedzcie czy wy macie bardzo szczelne baki bo u mnie chyba nie do końca jest szczelny. Nie wspomnę że jak ostatnio jechałem to dzwonił wlew dosłownie i na początku nie wiedziałem co się tłoczą przytrzymałem ręką wlew i załapałem że to muszę coś podłożyć :lol:
A JESZCZE PYTANIE DO MĄDRYCH GŁÓW (podpowiedzcie)> WYKRĘCAJĄC DYSZĘ MIESZNKI PALIWOWO_POWIETRZNEJ ZWIĘKSZAM ILOŚĆ: PALIWA CZY POWIETRZA BO NIE DO KOŃCA ŁAPIĘ (czy w każdym moto jest tak samo)???? :?
A Koledzy uszczelka w intruderze mi nie trzyma na wlewie baku i śmierdzi trochę paliwo powiedzcie czy wy macie bardzo szczelne baki bo u mnie chyba nie do końca jest szczelny. Nie wspomnę że jak ostatnio jechałem to dzwonił wlew dosłownie i na początku nie wiedziałem co się tłoczą przytrzymałem ręką wlew i załapałem że to muszę coś podłożyć :lol:
A JESZCZE PYTANIE DO MĄDRYCH GŁÓW (podpowiedzcie)> WYKRĘCAJĄC DYSZĘ MIESZNKI PALIWOWO_POWIETRZNEJ ZWIĘKSZAM ILOŚĆ: PALIWA CZY POWIETRZA BO NIE DO KOŃCA ŁAPIĘ (czy w każdym moto jest tak samo)???? :?
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
[quote="Generał"]Spuszczaj paliwo na zime bo jak dlugo paliwo zalega w bezruchu oraz przy tak niskich temperaturach w gaznikach i nie tylko, bo i w zbiorniku paliwa
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 186
- Rejestracja: śr, 28 mar 2012, 21:13
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
parafina w benzynie ? :shock:Generał pisze:Spuszczaj paliwo na zime bo jak dlugo paliwo zalega w bezruchu oraz przy tak niskich temperaturach w gaznikach i nie tylko, bo i w zbiorniku paliwa tez, zaczyna sie odkladac parafina co może spowodować zapchanie dysz i problemy z odpaleniem. Także na wiosne najlepiej jeszcze całe paliwo zlać i zmieszać ze świeżym.
Ps. Poprawcie mnie jak co
MZ ETZ251............GSR750 będę tęsknił -> Red Fury->GSXS w lytrze...wariat
535 77 11 86
535 77 11 86
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
NO TO NIE ŹLE JUŻ WIEM Że WARTO SPUSZCZAĆ NA ZIMĘ - DZIĘKI - nie ukrywam że bagatelizowałem znaczenie tej czynności
Koledzy w załączeniu moje świece z vs800 po ponad 30 km od czyszczenia gaźników fota jednej obie wyglądają tak samo. Liczę że ok?
Wygląd świec po korekcie składu wykręcenia dyszy mieszanki paliwowo-powietrznej. Oba gaźniki na 1,5 obrotu w VS800 (takie ustawienie znalazłem w jednym z manuali dla tego konkretnego modelu).
Wcześniej miałem na przednim 1,75 - i świeca była przekopcona bardziej od tylnej (swoja drogą problemy z ssaniem były na tym cylindrze - piszę na początku postu o tym). Na tylnym miałem 1,4 obrotu śruby składu mieszanki na wolnych obrotach i zimnych strzały były na tym konkretnym cylindrze ale nie wiązały sie z ustawieniem dyszy składu mieszanki bo po czyszczeniu tego konkretnego gaźnika "ZERO problemów" na tych ustawieniach (tj. przód 1,75 tył 1,4)
A PONOWIE PYTANIE PONAWIAM:
WYKRĘCAJĄC DYSZĘ MIESZNKI PALIWOWO_POWIETRZNEJ ZWIĘKSZAM ILOŚĆ: PALIWA CZY POWIETRZA BO NIE DO KOŃCA ŁAPIĘ (czy w każdym moto jest tak samo)????
Poniżej znalazłem fajna stronkę z metodą ustawienia dyszy mieszanki jest to silnik 2T (chyba) ale zastanawiam sie czy nie miało by to zastosowania w silniku 4T
link:
http://100strona.w.interia.pl/100%20str ... ulacja.htm
Koledzy w załączeniu moje świece z vs800 po ponad 30 km od czyszczenia gaźników fota jednej obie wyglądają tak samo. Liczę że ok?
Wygląd świec po korekcie składu wykręcenia dyszy mieszanki paliwowo-powietrznej. Oba gaźniki na 1,5 obrotu w VS800 (takie ustawienie znalazłem w jednym z manuali dla tego konkretnego modelu).
Wcześniej miałem na przednim 1,75 - i świeca była przekopcona bardziej od tylnej (swoja drogą problemy z ssaniem były na tym cylindrze - piszę na początku postu o tym). Na tylnym miałem 1,4 obrotu śruby składu mieszanki na wolnych obrotach i zimnych strzały były na tym konkretnym cylindrze ale nie wiązały sie z ustawieniem dyszy składu mieszanki bo po czyszczeniu tego konkretnego gaźnika "ZERO problemów" na tych ustawieniach (tj. przód 1,75 tył 1,4)
A PONOWIE PYTANIE PONAWIAM:
WYKRĘCAJĄC DYSZĘ MIESZNKI PALIWOWO_POWIETRZNEJ ZWIĘKSZAM ILOŚĆ: PALIWA CZY POWIETRZA BO NIE DO KOŃCA ŁAPIĘ (czy w każdym moto jest tak samo)????
Poniżej znalazłem fajna stronkę z metodą ustawienia dyszy mieszanki jest to silnik 2T (chyba) ale zastanawiam sie czy nie miało by to zastosowania w silniku 4T
link:
http://100strona.w.interia.pl/100%20str ... ulacja.htm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno
Po tym czyszczeniu gaźników po którym motor chodził super na tych ustawieniach które zastałem po zakupie 1,75 i 1,4 obr ale nie było synchronizacji gaźników. Zrobiliśmy synchronizację niedawno i jeszcze pobawiliśmy się z ustawieniami gaźników bo dalej były "kwiatki". A konkretnie jak w opisie miałem wykręcenie dyszy składu mieszanki paliwowo-powietrznej vs800 :?: :lol:
ustawienia składu mieszanki po zakupie bulgotanie na tylnym, zacięcie ssania na przednim
zastane po zakupie ustawienia : Front Cylinder(FC) 1,75 obr / Tył Cylinder(TC) 1,4 obr
objawy pracy po zakupie : FC płynnie / TC strzały bardziej bulgotanie :?
po czyszczeniu na powyższych ustawieniach na odjęciu manetki bulgotanie i strzały :roll:
ustawienia po czyszczeniu gaźników korekta
ustawienia vs800 : FC 1,5 obr / TC 1,5 obr
objawy pracy po korekcie : FC strzały / TC płynna
wcześniej bulgotał tylne teraz przedni
przeprowadzona synchronizacja po czyszczeniu i dodatkowa korekta mieszanki
Korekta po synchronizacji : FC 2 obr / TC 2 obr
objawy pracy po korekcie : FC płynna / TC płynna :banana1: :mrgreen:
Pragnę podkreślić że praca na powyższych ustawieniach może być za bogata. Nie sprawdzałem jeszcze wyglądu świec pomimo że już 100km nakręciłem (brak czasu). Sądzę że jeśli wygląd będzie ok to znaczy brązowawy kawa z mlekiem to zostawię jeśli przekopcone to ujmę na 1,75 oba (wolę bogatszą w małym zakresie). Jak zobaczę podzielę się zdjęciem
Powyższa zabawa jednoznacznie obrazuje że ustawienia z manuala dla VS800 można sobie wsadzić w ...... dyplomatyczne miejsce podtrzymujące nasze jestestwo. :beat:
No to
Poniżej widok świec po 150km przy 2 obrotach dawki paliwa dla vs800. Widok nie oddaje zabarwienia na jasny brąz. Na wcześniejszym zdjęciu elektroda była biała, lekko szara. Teraz mam książkowo odcień brązu
ustawienia składu mieszanki po zakupie bulgotanie na tylnym, zacięcie ssania na przednim
zastane po zakupie ustawienia : Front Cylinder(FC) 1,75 obr / Tył Cylinder(TC) 1,4 obr
objawy pracy po zakupie : FC płynnie / TC strzały bardziej bulgotanie :?
po czyszczeniu na powyższych ustawieniach na odjęciu manetki bulgotanie i strzały :roll:
ustawienia po czyszczeniu gaźników korekta
ustawienia vs800 : FC 1,5 obr / TC 1,5 obr
objawy pracy po korekcie : FC strzały / TC płynna
wcześniej bulgotał tylne teraz przedni
przeprowadzona synchronizacja po czyszczeniu i dodatkowa korekta mieszanki
Korekta po synchronizacji : FC 2 obr / TC 2 obr
objawy pracy po korekcie : FC płynna / TC płynna :banana1: :mrgreen:
Pragnę podkreślić że praca na powyższych ustawieniach może być za bogata. Nie sprawdzałem jeszcze wyglądu świec pomimo że już 100km nakręciłem (brak czasu). Sądzę że jeśli wygląd będzie ok to znaczy brązowawy kawa z mlekiem to zostawię jeśli przekopcone to ujmę na 1,75 oba (wolę bogatszą w małym zakresie). Jak zobaczę podzielę się zdjęciem
Powyższa zabawa jednoznacznie obrazuje że ustawienia z manuala dla VS800 można sobie wsadzić w ...... dyplomatyczne miejsce podtrzymujące nasze jestestwo. :beat:
No to
Poniżej widok świec po 150km przy 2 obrotach dawki paliwa dla vs800. Widok nie oddaje zabarwienia na jasny brąz. Na wcześniejszym zdjęciu elektroda była biała, lekko szara. Teraz mam książkowo odcień brązu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz, 24 kwie 2016, 21:24 przez ricorro, łącznie zmieniany 1 raz.