Dławienie Bandita
Moderator: bohas
Dławienie Bandita
siemka!
Dzisiaj dokonałem pierwszej,prawdziwej przejażdżki na moim Bandziorze i ku mojemu zdumieniu sprzęcik nie chce więcej polecieć jak 150km/h.Co to moze być?Czyżby był zdławiony,a jeśli tak,to w którym miejscu Bandit jest dławiony??
Dzisiaj dokonałem pierwszej,prawdziwej przejażdżki na moim Bandziorze i ku mojemu zdumieniu sprzęcik nie chce więcej polecieć jak 150km/h.Co to moze być?Czyżby był zdławiony,a jeśli tak,to w którym miejscu Bandit jest dławiony??
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
prawdopodobie w gaznikach. a ile KW masz wpisane w dowodzie rejestracyjnym?
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
no to tak jak powinno byc. znczy w niedlawionym. bo to bedzie ok. 78 KM. to powinien leciec ok 200 km/h.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- BS Brother
- Posty: 1147
- Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: podkarpacie
Właśnie !
W serwisie mi powiedzą co i jak bo może i mój B6 też jest zdławiony bo coś nie chce ciągnąć :|
Jakie prędkości na każdym biegu i przy jakiech obrotach zmiana biegu ?
I jeszcze jedno przejeżdżałem obok żony która szła sobie chodniczkiem i mówiła że "coś mi dziwnie metalicznie brzęczy" - zawory ? jakiś rezonans na wydechu ? wogule na wysokich obrotach przy niższych biegach dziwny taki odgłos dochodzi z silnika brzeczenie jakby rezonans blachy
W serwisie mi powiedzą co i jak bo może i mój B6 też jest zdławiony bo coś nie chce ciągnąć :|
Jakie prędkości na każdym biegu i przy jakiech obrotach zmiana biegu ?
I jeszcze jedno przejeżdżałem obok żony która szła sobie chodniczkiem i mówiła że "coś mi dziwnie metalicznie brzęczy" - zawory ? jakiś rezonans na wydechu ? wogule na wysokich obrotach przy niższych biegach dziwny taki odgłos dochodzi z silnika brzeczenie jakby rezonans blachy
Czerwony potwór
W "grzechotnikach" Suzuki az tak bym sie tym nie przejmowalDesmont pisze:Voti wal w niemalowale, jak ci cos brzeczy w rezonansie z silnika to delikatnie mowiac rzeznia
Gdy pierwszy raz odpalilem moj motor, myslalem, ze silnik zaraz sie... rozleci :twisted:
Chlodzenie powietrzem ma swoje prawa, zreszta kto slyszal klasyczne Porsche 911, ten wie
...wracajac do tematu,otoz zdjalem gazniki i okazalo sie ze nie ma zadnych zwezek w kroccach laczacych gazniki z silnikiem:(tak wiec pytanie moje powraca jak bumerang.Moze wlasciciele bandziorkow,ktorzy oddlawiali swoje maszyny beda wiedziec wiecej.Moze chodzi o modul,a moze jeszcze cos innego.Prosze o pomoc w tej sprawie,bo 150km/h na drodze szybkiego ruchu to troszku malo,a i kumple uciekaja;)
-
- BS Brother
- Posty: 325
- Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Choceń
wydaje się że Suzuki ma kilka sposobów dlawienia i trzeba poszukać po necie jak to było w konkretnym roku produkcji. Ja na szczęscie znalazlem opisy do GS w poszczególnych rocznikach i chyba zastosowali każdy możliwy sposob. A konkretnie dysze zawsze są zmienione w wersji zdławionej za duże, iglica przestawiona, zweżone światło króćcy i albo ogranicznik mechaniczny na nakrywkach gaźnika uniemozliwiający calkowite otwarcie przepustnicy albo dziurka w przepustnicy dająca taki sam efekt.
Więcej sposobów chyba sie nie ma co spodziewać zatem wypadało by dokladnie oglądnąc gaźnik a przede wszystkim dowiedzieć się jaki rozmiar dysz powinien być w twoim roczniku.
Więcej sposobów chyba sie nie ma co spodziewać zatem wypadało by dokladnie oglądnąc gaźnik a przede wszystkim dowiedzieć się jaki rozmiar dysz powinien być w twoim roczniku.
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)
-
- BS Brother
- Posty: 2147
- Rejestracja: wt, 20 cze 2006, 23:36
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Radzymin/Kielce/Warszawa
- Kontakt:
A jestes pewien ze wszyskie gary chodza? To dziwne, moze po prostu jakies gary Ci najzwyczajniej w swiecie nie chodza? Jak wyjechalem ostatnio z serwisu na trzech garach (bo koles zapomnial podlaczyc przewodu paliwowego:)) , to faktycznie zachowuje sie jak zamulony, wiec moze to to. Najprostsza metoda to sprawdzic temperature wydechow, jesli wszytskie cztery sa gorace to znaczy ze wszystkie chodza, jak ktorys jest zimny to znaczy ze ten nie chodzi. A stukami to sie chyba faktycznie nie ma co przejmowac, ja sie boje odkrecac powyzej 9 000 bo brzmi jakby mi klucze do gaznika wpadly:) Suzuki tak chyba ma Suzustuki:)