Dławienie Bandita

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

dominGeS

Dławienie Bandita

Post autor: dominGeS »

siemka!
Dzisiaj dokonałem pierwszej,prawdziwej przejażdżki na moim Bandziorze i ku mojemu zdumieniu sprzęcik nie chce więcej polecieć jak 150km/h.Co to moze być?Czyżby był zdławiony,a jeśli tak,to w którym miejscu Bandit jest dławiony??
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

prawdopodobie w gaznikach. a ile KW masz wpisane w dowodzie rejestracyjnym?
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
dominGeS

Post autor: dominGeS »

W dowodzie rej.mam wpisane 57Kw
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

no to tak jak powinno byc. znczy w niedlawionym. bo to bedzie ok. 78 KM. to powinien leciec ok 200 km/h.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: cziton »

To moze czas na szosty bieg hihihihi:)
Sorrki ale dobry humorek dzis mam :)
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
sexlux

Post autor: sexlux »

daj komuś bo dławienie jest na gażnikach na 85% może być na tłumiku lub w elektronice

mam rf i zdjołem dławienie i O MÓJ BOŻE..........leeeeci
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Możliwe,że króćce łączące gaźniki z silnikiem … suzuki tak dławiło.. Maja zwężenie … opcja jeden: wyfrezować/szlifować do pełnej wielkości przelotu, opcja dwa:kupić nowe
.Oczywiście głowy nie dam…
to powinien leciec ok 200 km/h.


Leci więcej :twisted: niewiem jak N , ale S daje duzo więcej :twisted:
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Właśnie !
W serwisie mi powiedzą co i jak bo może i mój B6 też jest zdławiony bo coś nie chce ciągnąć :|
Jakie prędkości na każdym biegu i przy jakiech obrotach zmiana biegu ?

I jeszcze jedno przejeżdżałem obok żony która szła sobie chodniczkiem i mówiła że "coś mi dziwnie metalicznie brzęczy" - zawory ? jakiś rezonans na wydechu ? wogule na wysokich obrotach przy niższych biegach dziwny taki odgłos dochodzi z silnika brzeczenie jakby rezonans blachy
Czerwony potwór
Desmont
BS Brother
BS Brother
Posty: 1116
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 14:54
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Desmont »

Voti wal w niemalowale, jak ci cos brzeczy w rezonansie z silnika to delikatnie mowiac rzeznia :(
PZDR
Desmont
Suzi SV1000S '04 ;) najpiekniejszy dzwiek V-ki.
Co dwie lufy to nie jedna, co akrapki to akrapki

Obrazek Obrazek
GG2404004; tel. 607 082 621; skype: lukasz.pio
Macias
BS Brother
BS Brother
Posty: 2031
Rejestracja: śr, 8 mar 2006, 21:12
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: Macias »

ja mam otwartego bandziora i nie daje rady wiecej jak 215km/h!!
Kiedy siedze na maszynie, totalny czuje luz...

MZ ETZ 251
Bandit 600N '98-sprzedany
SV 1000S '03 + Yoshi TriOwal-sprzedany
Hayabusa K8 + TwoBrothers-sprzedany
Hayabusa K9-sprzedany
kom: 505-173-368.
Loser

Post autor: Loser »

Desmont pisze:Voti wal w niemalowale, jak ci cos brzeczy w rezonansie z silnika to delikatnie mowiac rzeznia :(
W "grzechotnikach" Suzuki az tak bym sie tym nie przejmowal :)
Gdy pierwszy raz odpalilem moj motor, myslalem, ze silnik zaraz sie... rozleci :twisted:
Chlodzenie powietrzem ma swoje prawa, zreszta kto slyszal klasyczne Porsche 911, ten wie 8)
dominGeS

Post autor: dominGeS »

...wracajac do tematu,otoz zdjalem gazniki i okazalo sie ze nie ma zadnych zwezek w kroccach laczacych gazniki z silnikiem:(tak wiec pytanie moje powraca jak bumerang.Moze wlasciciele bandziorkow,ktorzy oddlawiali swoje maszyny beda wiedziec wiecej.Moze chodzi o modul,a moze jeszcze cos innego.Prosze o pomoc w tej sprawie,bo 150km/h na drodze szybkiego ruchu to troszku malo,a i kumple uciekaja;)
RaaF
BS Brother
BS Brother
Posty: 324
Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Choceń

Post autor: RaaF »

wydaje się że Suzuki ma kilka sposobów dlawienia i trzeba poszukać po necie jak to było w konkretnym roku produkcji. Ja na szczęscie znalazlem opisy do GS w poszczególnych rocznikach i chyba zastosowali każdy możliwy sposob. A konkretnie dysze zawsze są zmienione w wersji zdławionej za duże, iglica przestawiona, zweżone światło króćcy i albo ogranicznik mechaniczny na nakrywkach gaźnika uniemozliwiający calkowite otwarcie przepustnicy albo dziurka w przepustnicy dająca taki sam efekt.
Więcej sposobów chyba sie nie ma co spodziewać zatem wypadało by dokladnie oglądnąc gaźnik a przede wszystkim dowiedzieć się jaki rozmiar dysz powinien być w twoim roczniku.
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)
CyberScyzor
BS Brother
BS Brother
Posty: 2147
Rejestracja: wt, 20 cze 2006, 23:36
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Radzymin/Kielce/Warszawa
Kontakt:

Post autor: CyberScyzor »

A jestes pewien ze wszyskie gary chodza? To dziwne, moze po prostu jakies gary Ci najzwyczajniej w swiecie nie chodza? Jak wyjechalem ostatnio z serwisu na trzech garach (bo koles zapomnial podlaczyc przewodu paliwowego:)) , to faktycznie zachowuje sie jak zamulony, wiec moze to to. Najprostsza metoda to sprawdzic temperature wydechow, jesli wszytskie cztery sa gorace to znaczy ze wszystkie chodza, jak ktorys jest zimny to znaczy ze ten nie chodzi. A stukami to sie chyba faktycznie nie ma co przejmowac, ja sie boje odkrecac powyzej 9 000 bo brzmi jakby mi klucze do gaznika wpadly:) Suzuki tak chyba ma Suzustuki:)
Przemek
BS Brother
BS Brother
Posty: 992
Rejestracja: ndz, 23 maja 2004, 19:04
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

Jak wygląda sytuacja z obrotami, czy kręci powyżej 7000. Jeżeli nie to mogą być świeczki lub filtr paliwa. Miałem taki przypadek w gsxf 600, po wymianie świeczek jak ręką odjął.
Pozdrawiam. Przemek
GSF1200S
ODPOWIEDZ