vz 800 dopalanie w rurach
Re: vz 800 dopalanie w rurach
O wszystkim i o niczym :lol: Mi też baniaczyło w wydechach
Ostatnio zmieniony ndz, 22 mar 2015, 23:22 przez ricorro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- BS Brother
- Posty: 284
- Rejestracja: czw, 3 maja 2012, 08:15
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Biała-Podlaska
Re: vz 800 dopalanie w rurach
Nie sprawdzaj żadnych poziomów.Dolej na maksa 95 .I śmigaj.A wszystko wróci do normy.
Re: vz 800 dopalanie w rurach
Zjechałem do rezerwy zalałem 6 l jest trochę lepij ale jeszcze strzela wyjadę to co wlałem zobaczymy czy sie poprawi najwyżej założe nowy post dzięki wszystkim za pomoc zamykam Stomatolog
H...da VT 500 H....da VT 600
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Re: vz 800 dopalanie w rurach
Z tymi poziomami paliwa w gaźnikach to ważna sprawa jak masz za wysoki poziom paliwa to zrobi sie za bogata mieszanka (jaki masz kolor świeć zobacz jak zakopcone to bogato. Może ssanie ci sie trochę wiesza ( u mnie podszedł "syf" z linki i był niezły bajzel w gaźniku) zakładając że dysza składu mieszanki na ustawieniach fabrycznych. Sądzę że małe pobulkiwanie lepsze jest jak zubożenie mieszanki - niezbyt zdrowe dla jednostki
A jeszcze czytałem że jak jedziesz na stałej prędkości nie dużo około 40km/h i:
- delikatnie odkręcisz ssanie i moto jedzie płynniej i ustają strzały w np: gaźnik to miałeś za ubogą
-zakręcisz kranik paliwa i pewnym momencie motor przyśpieszy i zacznie żwawiej chodzić "przez chwilę" to miałeś za bogatą (albo śruba mieszanki albo wysoki poziom paliwa od złego ustawienia pływaka)
Nie sprawdzałem tego jeszcze jak zobaczę u siebie to napiszę czy warte uwagi. Chyba że wcześniej zamkniecie temat .....
Trakcji życzę
A jeszcze czytałem że jak jedziesz na stałej prędkości nie dużo około 40km/h i:
- delikatnie odkręcisz ssanie i moto jedzie płynniej i ustają strzały w np: gaźnik to miałeś za ubogą
-zakręcisz kranik paliwa i pewnym momencie motor przyśpieszy i zacznie żwawiej chodzić "przez chwilę" to miałeś za bogatą (albo śruba mieszanki albo wysoki poziom paliwa od złego ustawienia pływaka)
Nie sprawdzałem tego jeszcze jak zobaczę u siebie to napiszę czy warte uwagi. Chyba że wcześniej zamkniecie temat .....
Trakcji życzę
Ostatnio zmieniony ndz, 22 mar 2015, 00:19 przez ricorro, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: vz 800 dopalanie w rurach
Riccoro całkiem ciekawe rzeczy piszesz łatwo można sprawdzić cz bogato czy biednie dzieki
H...da VT 500 H....da VT 600
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Re: vz 800 dopalanie w rurach
Polecam mój post z tymi samymi problemami na naszym forum może coś znajdziesz ciekawego:
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... =5&t=20362
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... =5&t=20362
Re: vz 800 dopalanie w rurach
95 nie wiele pomogło poziomy w gaznikach ok15 i 7 ssanie chwa sie , ale jeszcze raz ustawiłem na serwisówkę mieszankę a potem doregulowałem na słuch pół obrotu wkreciłem tylny i się uspokoiło to tylny podawał bogato teraz jest zamias nie całe dwa obroty jest niecały 1,5 na razie ok pojeżdze zobaczę
H...da VT 500 H....da VT 600
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Re: vz 800 dopalanie w rurach
MXTT zobacz jak działa czy płynnie i czy nie ma strzałów. Potem radził bym abyś zobaczył świece wystarczy około 30km przejechać może mniej (ale wcześniej wyczyścić świece) jak nie osmolone i nie wpadają w fiolet elektrody TO TYLKO ŚMIGAĆ. :mrgreen:
A jeszcze widzę (dopiero teraz że kolega ma wydechy osobno. Sory wcześniej nie patrzyłem na wygląd twojej maszyny -mam nadzieję że dobrze popatrzyłem) to możesz przykładając rękę zobaczyć który postrzeliwuje ja tak robiłem w swoim bo na początku nie ogarniałem który.
Można taka zabawą dojść do perfekcji to znaczy ustawienia serwisowe+zachowanie maszyny+wygląd świec i zrobić dosyć dobre ustawienie.
Pozdrawiam ciekawy jestem co z tego wyjdzie napisz koniecznie. :co?:
A jeszcze widzę (dopiero teraz że kolega ma wydechy osobno. Sory wcześniej nie patrzyłem na wygląd twojej maszyny -mam nadzieję że dobrze popatrzyłem) to możesz przykładając rękę zobaczyć który postrzeliwuje ja tak robiłem w swoim bo na początku nie ogarniałem który.
Można taka zabawą dojść do perfekcji to znaczy ustawienia serwisowe+zachowanie maszyny+wygląd świec i zrobić dosyć dobre ustawienie.
Pozdrawiam ciekawy jestem co z tego wyjdzie napisz koniecznie. :co?:
Re: vz 800 dopalanie w rurach
Ricoro tak jak pisałem ustawiłem gaźniki na serwisówkę dokręciłem jeden na słuch świece sprawdzałem już przed regulacją był super po regulscji mieszanki jeszcze raz sprawdziłem synchronizscję była ok teraz śmigam w pełnym zakresie jest ok narazie wszystko oki pośmigam trochę i mam nadzieję że tak zostanie :mrgreen:
H...da VT 500 H....da VT 600
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Re: vz 800 dopalanie w rurach
mxtt widzę że się udało
bo wg instrukcji przedni gaźnik to 1 5/8 a tylny 1 3/4
u mnie jest troszkę inaczej no chyba że źle kumam
Żeby sprawdzić ile sa śrubki wykręcone po prostu je wkręciłem do konća i to co zauważyłem:
tył był ustawiony na prawie 4 obroty
przód na 3 i pół obrotu.
czy coś źle rozumiem????
bo wg instrukcji przedni gaźnik to 1 5/8 a tylny 1 3/4
u mnie jest troszkę inaczej no chyba że źle kumam
Żeby sprawdzić ile sa śrubki wykręcone po prostu je wkręciłem do konća i to co zauważyłem:
tył był ustawiony na prawie 4 obroty
przód na 3 i pół obrotu.
czy coś źle rozumiem????
Re: vz 800 dopalanie w rurach
:banana1: Dobrze zrozumiałeś wkręcasz do końca i cofasz o trochę pona 1,5 obrotu do śrbokręta przyklej kawałek drutu i będziesz dokładnie wiedział ile wykręciłeś
H...da VT 500 H....da VT 600
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Re: vz 800 dopalanie w rurach
dzieki mxtt
to widać że ten poprzedni "mechanik" dał ciała skoro mi ustawił źle
tył wykręcił 4 obroty :shock:
przód wykręcił ponad 3 obroty :shock:
jeszcze raz dzieki
to widać że ten poprzedni "mechanik" dał ciała skoro mi ustawił źle
tył wykręcił 4 obroty :shock:
przód wykręcił ponad 3 obroty :shock:
jeszcze raz dzieki
Re: vz 800 dopalanie w rurach
Widocznie to norma u mnie było 4 i 3,5 dlatego pisałem że sie śruby wieszają na sprężynach i pewnie dlatego takie ustawienia
H...da VT 500 H....da VT 600
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Suzuki Marauder VZ 800
Y..... Drag 650 xvs
Suzuki Bouleward c 50 800
Suzuki Bouleward C 90 1500
Ogólnie nie jest źle tylko sęsu życia brak
Re: vz 800 dopalanie w rurach
hejka
powracam do tematu bo czasami na ssaniu mam strzały w rurze dokładnie z tylnego gaźnika lub jak kto woli tylny cylinder.
Zdarza się to zarówno kiedy jest zimny po nocy lub czasami kiedy jest lekko ciepły.
popierdzi i przestanie oczywiście ustawione gaźniki prawidłowe
powracam do tematu bo czasami na ssaniu mam strzały w rurze dokładnie z tylnego gaźnika lub jak kto woli tylny cylinder.
Zdarza się to zarówno kiedy jest zimny po nocy lub czasami kiedy jest lekko ciepły.
popierdzi i przestanie oczywiście ustawione gaźniki prawidłowe