W pokrywie zaworów nie występują śruby przepustowe. Musiałeś coś pomylić. Skoro jest olej w gnieździe tzn że masz źle uszczelnioną kapę. Żadnego silikonu nie dawaj, pastę do głowic np K2. Kapa musi do głowicy dochodzić prawie na zero. Silikon tworzy zbyt grubą warstwę i izoluje termicznie głowicę od pokrywy. Może to pierdoły ale jak się na nie zwraca uwagę to się dzikim trzaska tysiące km. Jak nie, to się narzeka że rozrząd klekocze, olej sika z każdej dziury, i ogólnie silnik do d...

Co do tej urwanej śruby. Nie bawiłbym się w półśrodki. Głowica na stół, wyciągacz do śrub 2mm, wiertarka stojanowa i spróbować wykręcić resztki. Potem ocenić gniazdo, wkręcić gwintownik i sprawdzić czy zwoje nienaruszone. Jak będzie du...a, dopiero bawić się w helicoile albo najlepiej tulejować zestawem naprawczym Forcha do aluminium. Potem dajesz nowe śruby z nowymi uszczelkami, skręcasz tak jak japońce nakazali w serwisowce, ustawiasz luz na zaworach i śmigasz zapominając o problemie.
Aha jeszcze jedno. Jak masz zdjęta kapę... Sworzeń dekompresatora jest uszczelniony simmeringiem. Warto sprawdzić jego stan bo jak był ruszany, tzn przesunął się osiowo sworzeń w uszczelniaczu, może zacząć cieknąć. Lepiej dać od razu nowy simmering i po problemie.
Rozpisałem sie, mam nadzieję że coś pomogłem
