Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
witam, jestem szczesliwym posiadaczem Suzuki Boulevard vzr ale mam mala zastanawiajke mianowicie:
Motocykl po badaniu geometrii - mam wykaz, jest igla
Opony nowki
Wymienione uszczelniacze lag wraz z olejem
Nowe lozyska glowki ramy.
problem polega na tym ze motocykl po puszczeniu kierownicy lekko sciaga w prawo...
zebralem niewiele opinii na ten temat i jedna z nich jest taka ze to ponoc przypadlosc Boulevarda na seryjnych tlumikach twierdza ze tak jest
ja nie wiem gdzie szukac jak moto jest prosciutkie i po wymianie wszystkich eksploatacyjnych elementow
prosilbym o jakas podpowiedz co tu robic, czy tak ma byc czy nie a jak nie to gdzie szukac?
Motocykl po badaniu geometrii - mam wykaz, jest igla
Opony nowki
Wymienione uszczelniacze lag wraz z olejem
Nowe lozyska glowki ramy.
problem polega na tym ze motocykl po puszczeniu kierownicy lekko sciaga w prawo...
zebralem niewiele opinii na ten temat i jedna z nich jest taka ze to ponoc przypadlosc Boulevarda na seryjnych tlumikach twierdza ze tak jest
ja nie wiem gdzie szukac jak moto jest prosciutkie i po wymianie wszystkich eksploatacyjnych elementow
prosilbym o jakas podpowiedz co tu robic, czy tak ma byc czy nie a jak nie to gdzie szukac?
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Stawiam na wydechy. Mało nie ważą
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Wlasnie o to chodzi, jak je zakladalem po geometrii to samemu nie bylo szans...
-
- BS Admin
- Posty: 2214
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 25
- Kontakt:
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Po lewej znów jest wcale nie lekki kardan... Choć ktoś mi kiedyś tłumaczył, że kardan bardziej ma wpływ na drżenie lewego lusterka niż przeciążenia na jedną stronę...
Nie pamiętam teraz, jak się mój zachowywał, ale z oryginałem to on miał niewiele wspólnego... A do tego na Cobrach...
Coś mi się nie bardzo chce wierzyć, że moto nie było wyważane pod kątem właśnie obciążenia na boki, ale kto wie...
Nie pamiętam teraz, jak się mój zachowywał, ale z oryginałem to on miał niewiele wspólnego... A do tego na Cobrach...
Coś mi się nie bardzo chce wierzyć, że moto nie było wyważane pod kątem właśnie obciążenia na boki, ale kto wie...
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 46
- Rejestracja: czw, 29 maja 2014, 22:11
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Skała
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
mój boulevard też lekko ściągał, ale nie pamiętam na którą stronę, ramy nie podejrzewam, ale przednie zawieszenie mogło być lekko krzywe bo skrzywić lekko lagi to chyba nie problem ( nie wiem - nie miałem przyjemności nigdy tego robić
aktualne moje moto też ściąga, ale znalazłem informację że może to mieć związek z krzywym kręgosłupem ( ale to chyba był żart ) planuje rozebrać przód i sprawdzić lagi
aktualne moje moto też ściąga, ale znalazłem informację że może to mieć związek z krzywym kręgosłupem ( ale to chyba był żart ) planuje rozebrać przód i sprawdzić lagi
GSX 750 F '99 (droga),
XJ 900 '83 (kolekcja)
SC 59 (tor)
---------------------
Boulevard C50 K5, GSXF 750 '99, SV 1000 K4, GSX-R 600 K3, R6 '04
XJ 900 '83 (kolekcja)
SC 59 (tor)
---------------------
Boulevard C50 K5, GSXF 750 '99, SV 1000 K4, GSX-R 600 K3, R6 '04
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
No wlasnie rozne sa opinie i doswiadczenia, geometrie mialem robiona i wszystko jest w jak najlepszym porzadku, dopoki kierownicy nie puszczam moto prowadzi sie wspaniale, puszczam kiere i po prostu lekko w prawo daje...
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Trzymaj go w równowadze na równej powierzchni i zmierz z obu stron odległość od podłoża do np. podnóżek.
Lepiej to we dwóch robić. .
Lepiej to we dwóch robić. .
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 46
- Rejestracja: czw, 29 maja 2014, 22:11
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Skała
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
odruchowo korygujesz tor jazdy albo siedząc trochę z boku albo ciągnąc - pchając kierownicę, gdy puścisz kierownicę moto skręca, czytałem że czasem pomaga wymiana łożyska na główce ramy, a czasem okazuje się że lagi są krzywe
GSX 750 F '99 (droga),
XJ 900 '83 (kolekcja)
SC 59 (tor)
---------------------
Boulevard C50 K5, GSXF 750 '99, SV 1000 K4, GSX-R 600 K3, R6 '04
XJ 900 '83 (kolekcja)
SC 59 (tor)
---------------------
Boulevard C50 K5, GSXF 750 '99, SV 1000 K4, GSX-R 600 K3, R6 '04
-
- Moderator
- Posty: 1718
- Rejestracja: ndz, 5 lis 2006, 20:13
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Cześć. Sprawdz łożysko główki ramy, potem zamocowanie lag. Czasem po wjechaniu w duża dziurę laga przestawi się nieznacznie. Postaw motocykl tak aby przednie koło nie dotylalo ziemi i popuść lagi. Poruszaj trochę kierownicą i skręć je. Powinno pomóc.
RM-Z 250 + GM500
tel. 502 341 006
tel. 502 341 006
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Lozysko glowki ramy nowe, sprawdze, zweryfikuje lagi ale tak jak mowie geometria byla robiona i wyeliminowana jest krzywizna lag.
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 46
- Rejestracja: czw, 29 maja 2014, 22:11
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Skała
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Pozostaje jeszcze kwestia opon - ale to najmniej prawdopodobne. Czytałem, że geometria nie wykrywała nic a moto nadal ściągało. Jeśli nie ściąga bardzo to ja bym to olał ale gdybym miał dłubać poluzowałbym najpierw śruby tak jak pisze Jacek i ewentualnie spróbować lekko skorygować.
GSX 750 F '99 (droga),
XJ 900 '83 (kolekcja)
SC 59 (tor)
---------------------
Boulevard C50 K5, GSXF 750 '99, SV 1000 K4, GSX-R 600 K3, R6 '04
XJ 900 '83 (kolekcja)
SC 59 (tor)
---------------------
Boulevard C50 K5, GSXF 750 '99, SV 1000 K4, GSX-R 600 K3, R6 '04
Re: Suzuki Boulevard VZR 1800 maly problem
Ja mam vzr 1800 i nie ściąga go wogole...a dodam ze wydechy mam seryjne tylko troszkę rozwiercone a moze masz kiere skrzywiona minimalnie