ECU Hacking
Moderator: Emil
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
K4 600, komentarz uzytkowniak z wykresami:)
"K4. ..bajka. Na torze w Kisielinie testowana przez dwa dni i ma fajny dół i pozwala mi wstać bardzo szybko ze złożenia ...nawet rolgaz zmieniłem tzn pierścień na dłuższy bo był za krótki i nie mogłem za szybko odkręcić (za szybkie otwarcie drugich przepustnic)
I zmiana na plus w zużyciu paliwa..."
"K4. ..bajka. Na torze w Kisielinie testowana przez dwa dni i ma fajny dół i pozwala mi wstać bardzo szybko ze złożenia ...nawet rolgaz zmieniłem tzn pierścień na dłuższy bo był za krótki i nie mogłem za szybko odkręcić (za szybkie otwarcie drugich przepustnic)
I zmiana na plus w zużyciu paliwa..."
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Witajcie,
Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:
Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2015
GSX-R 600 2004 - 2015
GSX-R 750 2004 - 2015
GSX-R 1000 2003 - 2015
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2015
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2015
SV 650 2003 - 2017
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2017
GSX1400 2004 - 2008
DL 650 2003 - 2017
K... jednoślad
ZX10R 2004 - 2015
ZX14R / ZZR1400 2012 - 2015
ZX14 / ZZR1400 2006 - 2011
ZX6R 2005 - 2015
ZX6RR 2005 - 2006
Z1000 2010 - 2015
Z1000SX / Ninja 1000 2011 - 2015
Z800 2013 - 2015
ER-6n 2006 - 2015
EX650 - Ninja 650 2006 - 2015
EX250R / Ninja 250 2013 - 2014
EX300 - Ninja 300 2013 - 2015
1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14 2008 - 2015
Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:
Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2015
GSX-R 600 2004 - 2015
GSX-R 750 2004 - 2015
GSX-R 1000 2003 - 2015
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2015
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2015
SV 650 2003 - 2017
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2017
GSX1400 2004 - 2008
DL 650 2003 - 2017
K... jednoślad
ZX10R 2004 - 2015
ZX14R / ZZR1400 2012 - 2015
ZX14 / ZZR1400 2006 - 2011
ZX6R 2005 - 2015
ZX6RR 2005 - 2006
Z1000 2010 - 2015
Z1000SX / Ninja 1000 2011 - 2015
Z800 2013 - 2015
ER-6n 2006 - 2015
EX650 - Ninja 650 2006 - 2015
EX250R / Ninja 250 2013 - 2014
EX300 - Ninja 300 2013 - 2015
1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14 2008 - 2015
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Po dłuższej przerwie mała wrzutka wimowego flashowania i wiosenne testy na hamowni:) K... jednoślad ZX10 2012
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Zadanie - DL 650 2014 po zmianie wydechu - zastosowana gotowa mapa która bardzo ładnie trzyma AFR (tak, gotowce są naprawde spoko) a po wizycie na hamowni i wykresie można było ręcznie poprawić to co się dało - góra w tym modelu nikogo nie intereuje, dół jest ważny.
Et voilà.
Największej zmiany nie widać bo była przy 30% i 40% otwarcia przepustnicy ale użytkownik po powrocie do domu dzwonił opowiedzieć jak fajnie się jeździ więc wierzymy mu na słowo;)
Et voilà.
Największej zmiany nie widać bo była przy 30% i 40% otwarcia przepustnicy ale użytkownik po powrocie do domu dzwonił opowiedzieć jak fajnie się jeździ więc wierzymy mu na słowo;)
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
"A ile będzie palił więcej po strojeniu?" - pytanie przy paliwach w cenie nie z CEPEENU bardzo na miejscu i powtarza się co chwila.
Ale strojenie nie polega na dolewaniu ile wtryski są w stanie przelać, tylko na dobraniu czegoś odpowiedniego - czegoś w punkt.
Dobrym przykładem jest ten SV 1000 2005. Aby dostosować AFR do sensownego poziomu, trzeba było zdjąć paliwa do -14%.
A co to oznacza w praktyce?
Że piec dłużej wytrzyma, wrażenia z jazdy będą ciekawsze w tym 15-latku no i że strojenie szybko się zwróci oszczędnościami na PB95!
Rzadszych tankowań!
Pochwali się ktoś czyje?:)
Ale strojenie nie polega na dolewaniu ile wtryski są w stanie przelać, tylko na dobraniu czegoś odpowiedniego - czegoś w punkt.
Dobrym przykładem jest ten SV 1000 2005. Aby dostosować AFR do sensownego poziomu, trzeba było zdjąć paliwa do -14%.
A co to oznacza w praktyce?
Że piec dłużej wytrzyma, wrażenia z jazdy będą ciekawsze w tym 15-latku no i że strojenie szybko się zwróci oszczędnościami na PB95!
Rzadszych tankowań!
Pochwali się ktoś czyje?:)