vs 600 uboga mieszanka
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
vs 600 uboga mieszanka
doradzcie mi jak wzbogacić mieszanke na przednim cylindrze bo na zimnym kicha w gazior
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: vs 600 uboga mieszanka
jak wali w gaźnik, to za bogata mieszanka...
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt, 8 wrz 2015, 11:56
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Re: vs 600 uboga mieszanka
Za skład mieszanki na wolnych obrotach odpowiada ustawienie śrub składu mieszanki, ale już podczas jazdy na średnich obrotach za skład odpowiada położenie iglicy, a na maksymalnych obrotach odpowiada z kolei wielkość dyszy głównej paliwa.
Były:JUNAK,AWO SIMSON,VS800,jest VS1400
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: vs 600 uboga mieszanka
ja wszystko to wiem tylko u mnie coś zaburza cały ten system i nie moge tego rozkminić. Powiedzcie mi co w tych gażnikach reguluje śruba składu mieszanki powietrze czy paliwo
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: vs 600 uboga mieszanka
z tego co pamiętam, to powietrze...
sprawdź sobie cięgna, lubią wyskakiwać pancerze z gniazd
sprawdź sobie cięgna, lubią wyskakiwać pancerze z gniazd
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: vs 600 uboga mieszanka
no gdyby tak było to mielibyśmy dobry trop bo im więcej wykręcałem poza zakres fabryczny t.j 3.25 obr.to przestawał kichać.Musiała by wtedy być bogata mieszanka.Ja myślałem,że jest ubogo iwykręcanie dodaje paliwa i wtedy jest lepiej.Chciałbym,żeby więcej osób się wypowiedziało na ten temat i wtedy wspolnie ustalimy co ta śrubka robi bo jak powietrze tzn.że wykręcanie zubaża mieszanke,a wkrecanie wzbogaca,a jak paliwo to wszystko jest odwrotnie
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt, 8 wrz 2015, 11:56
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Re: vs 600 uboga mieszanka
- wykręcając śrubę składu mieszanki wzbogacasz (bardziej brązowo)
- wkręcając śrubę składu mieszanki mniejsze spalanie (bardziej biało)
- wkręcając śrubę składu mieszanki mniejsze spalanie (bardziej biało)
Były:JUNAK,AWO SIMSON,VS800,jest VS1400
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: vs 600 uboga mieszanka
na schemacie suzuki nazywa to śrubą powietrza "Screw,pilot air "
poz. 49 na schemacie
https://www.motorcyclespareparts.eu/suz ... 44460.aspx
poz. 49 na schemacie
https://www.motorcyclespareparts.eu/suz ... 44460.aspx
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: vs 600 uboga mieszanka
I dalej nic nie wiemy bo według maja to paliwo,a według osamy to powietrze kto ma racje? Jest to ważne żeby to ustalić na 100% ponieważ mieszanka zbyt uboga ma negatywny wpływ na silnik i lepiej nie wykraczać zbytnio poza zakres fabrycznej regulacji
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: vs 600 uboga mieszanka
zerknąłem na link od osamy i faktycznie jest to opisane jako śruba regulacji powietrza,a więc wykręcanie poza 3,25 obr zubaża mieszanke.Czy tak to zostawiamy czy ktoś ma może jakieś jeszcze inne informacje.
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt, 8 wrz 2015, 11:56
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Re: vs 600 uboga mieszanka
To działa tak :jak wkręcasz to więcej powietrza mniej paliwa ,jak wykręcasz to mniej powietrz więcej paliwa.
cytat z innego forum
jeśli wykręcanie śruby nic nie daje, to trzeba zmienić dyszę paliwa wolnych obrotów.
Jest taka zasada, jeśli wykręcisz ponad 3 obroty, to należy zmienić dyszę na większą.
Ale myślę ze masz coś zapchane w gaźniku, lub nieszczelny wydech.
Dysze powietrza od wolnych masz po dwie na gaźnik .
Kolor świecy wiele nie powie, bo jedna dysza działa przy hamowaniu silnikiem, załącza ją air-cut.
Porcelanowe izolatory w środku powinny być koloru kawy z mlekiem, lub lekko białawe, ale nie śnieżno białe.
Kolor izolatorów sprawdzasz po przejechaniu minimum 10 km, w trasie. Najlepiej zgasić silnik podczas jazdy, tak aby nie pracował za długo na wolnych obrotach.
Trzeba jechać na średnich obrotach jakieś 10- 15 min.(bieg dowolny bo musisz prędkość dostosować do drogi). Potem wcisnąć sprzęgło i wyłączyć zapłon czerwonym guzikiem.
cytat z innego forum
jeśli wykręcanie śruby nic nie daje, to trzeba zmienić dyszę paliwa wolnych obrotów.
Jest taka zasada, jeśli wykręcisz ponad 3 obroty, to należy zmienić dyszę na większą.
Ale myślę ze masz coś zapchane w gaźniku, lub nieszczelny wydech.
Dysze powietrza od wolnych masz po dwie na gaźnik .
Kolor świecy wiele nie powie, bo jedna dysza działa przy hamowaniu silnikiem, załącza ją air-cut.
Porcelanowe izolatory w środku powinny być koloru kawy z mlekiem, lub lekko białawe, ale nie śnieżno białe.
Kolor izolatorów sprawdzasz po przejechaniu minimum 10 km, w trasie. Najlepiej zgasić silnik podczas jazdy, tak aby nie pracował za długo na wolnych obrotach.
Trzeba jechać na średnich obrotach jakieś 10- 15 min.(bieg dowolny bo musisz prędkość dostosować do drogi). Potem wcisnąć sprzęgło i wyłączyć zapłon czerwonym guzikiem.
Były:JUNAK,AWO SIMSON,VS800,jest VS1400
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: vs 600 uboga mieszanka
Jeżeli wykręcanie daje wiecej paliwa a mniej powietrza to świadczy o tym,że jest regulacja paliwem i tak też regulowałem u siebie gażniki bo gdzieś wyczytałem,że mikuni regulowane są paliwem.Jeśli ktoś ma wiedze wtym temacie odezwijcie się.Ustalmy to konkretnie
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: vs 600 uboga mieszanka
wykręcanie mu pomaga bo przestaje kichać,ale ponad 5 obrotów,a ja nie wiem czy dodałem paliwo czy powietrze,dlatego chcę to ustalić bo nie wiem czy zmieniać dysze na mniejszą,czy większą czy może poziom paliwa nie taki jak trzeba.
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt, 8 wrz 2015, 11:56
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Re: vs 600 uboga mieszanka
kiedy wymieniałeś filtry powietrza,czy tłumiki są oryginalne?
Były:JUNAK,AWO SIMSON,VS800,jest VS1400