VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Cześć,
Podłączyłem do Intrudera VS1400 (1996r) obrotomierz od Poloneza Caro Plus (2000r).
Zasilanie prosto z akumulatora oraz sygnał z jednej z cewek (po stronie niskiego napięcia).
Rzućcie okiem na film: https://youtu.be/rK_JkOL6ppU - wskazanie 1000 RPM. Co o tym myślicie czy to jest faktycznie 1000 RPM? Wydaje mi się, że więcej.
Generalnie potrzebuję ustawić obroty do synchronizacji gaźników.
Pozdrawiam,
Grzegorz
Podłączyłem do Intrudera VS1400 (1996r) obrotomierz od Poloneza Caro Plus (2000r).
Zasilanie prosto z akumulatora oraz sygnał z jednej z cewek (po stronie niskiego napięcia).
Rzućcie okiem na film: https://youtu.be/rK_JkOL6ppU - wskazanie 1000 RPM. Co o tym myślicie czy to jest faktycznie 1000 RPM? Wydaje mi się, że więcej.
Generalnie potrzebuję ustawić obroty do synchronizacji gaźników.
Pozdrawiam,
Grzegorz
Kiedyś: Suzuki Savage LS650
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
-
- Moderator
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 42
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Wyskakuje "film jest niedostępny".
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Sorry, teraz powinno być ok.
Kiedyś: Suzuki Savage LS650
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
-
- BS Admin
- Posty: 5659
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 164
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Tak odsłuchowo wygląda, że jest OK
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
ustawiaj
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Dzięki! Faktycznie chyba ten obrotomierz działa dobrze. Wczoraj użyłem dość nietypowej metody żeby to potwierdzić.
Dźwięk z nagrania wrzuciłem do programu do obróbki dźwięku i zmierzyłem uśredniony czas między "wydechami" :D. Wyszło w przybliżeniu 1000 RPM.
Gaźniki zsynchronizowałem używając linki między nimi, a następnie, zgodnie z instrukcją, wyregulowałem jedną z linek od manetki przy 2000 RPM. Silnik pracuje dużo równiej, a przy odkręceniu manetki nie wpada w duże wibracje.
Ustawiłem też śruby regulacji biegu jałowego na położenie seryjne (1 i 3/4 obrotu), które były wykręcone w jednym gaźniku 3 obroty a w drugim 2,5.
To chyba na tyle z regulacji gaźników zamontowanych na moto, chyba że o czymś zapomniałem?
Dźwięk z nagrania wrzuciłem do programu do obróbki dźwięku i zmierzyłem uśredniony czas między "wydechami" :D. Wyszło w przybliżeniu 1000 RPM.
Gaźniki zsynchronizowałem używając linki między nimi, a następnie, zgodnie z instrukcją, wyregulowałem jedną z linek od manetki przy 2000 RPM. Silnik pracuje dużo równiej, a przy odkręceniu manetki nie wpada w duże wibracje.
Ustawiłem też śruby regulacji biegu jałowego na położenie seryjne (1 i 3/4 obrotu), które były wykręcone w jednym gaźniku 3 obroty a w drugim 2,5.
To chyba na tyle z regulacji gaźników zamontowanych na moto, chyba że o czymś zapomniałem?
Kiedyś: Suzuki Savage LS650
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
a jechałeś nim po synchro? to daje dużo więcej jak wakuometry i gazowanie w garażu
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Wczoraj byłem na pierwszej dłuższej przejażdżce (brak czasu). Jest dużo lepiej, ale niestety nie mam porównania, bo jeździłem tylko na moim VS1400. Wibracje są dużo mniejsze niż były, ale nadal są. Generalnie nie jest źle, jeśli spalanie spadnie to będę zadowolony.
Muszę jeszcze chyba podregulować śrubę biegu jałowego, bo jak zejdę z wysokich obrotów to idzie kilka delikatnych strzałów w rurę. Za mało powietrza i paliwo się nie spala do końca? Aktualnie śruby ustawione na 1 i 3/4 obrotu (ustawienie seryjne). Dodam, że wydech mam nie oryginalny.
Muszę jeszcze chyba podregulować śrubę biegu jałowego, bo jak zejdę z wysokich obrotów to idzie kilka delikatnych strzałów w rurę. Za mało powietrza i paliwo się nie spala do końca? Aktualnie śruby ustawione na 1 i 3/4 obrotu (ustawienie seryjne). Dodam, że wydech mam nie oryginalny.
Kiedyś: Suzuki Savage LS650
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt, 8 wrz 2015, 11:56
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Jeżeli miałeś coś zmieniane w układzie paliwowym/wydechowym to są to tylko wartości wyjściowe do poprawnej regulacji.
Dostaje za mało paliwa,śrubę mieszanki musisz po jakieś 1/4 obrotu wykręcać aż przestanie strzelać,ale nie więcej niż 3 obroty.
Dostaje za mało paliwa,śrubę mieszanki musisz po jakieś 1/4 obrotu wykręcać aż przestanie strzelać,ale nie więcej niż 3 obroty.
Były:JUNAK,AWO SIMSON,VS800,jest VS1400
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Ostatnio na forum przeglądałem jakiś wątek z rozważaniami na temat co reguluje się tą śrubą, powietrze czy paliwo. Zawsze myślałem, że powietrze, czyli że jak wykręcam to jest więcej powietrza.
Z tego co mówisz tą śrubą reguluje się ilość paliwa tak? Czy w każdym motocyklu odkręcenie tej śruby daje nam więcej paliwa?
Ilość powietrza jest zawsze taka sama? Zmienia się tylko ilość paliwa?
Z tego co mówisz tą śrubą reguluje się ilość paliwa tak? Czy w każdym motocyklu odkręcenie tej śruby daje nam więcej paliwa?
Ilość powietrza jest zawsze taka sama? Zmienia się tylko ilość paliwa?
Kiedyś: Suzuki Savage LS650
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
-
- Podpatrywacz
- Posty: 12
- Rejestracja: sob, 2 cze 2018, 11:08
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nawojowa
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Dla mnie te obroty mają jakieś 1400-1500.GregKBC pisze:Cześć,
Rzućcie okiem na film: https://youtu.be/rK_JkOL6ppU - wskazanie 1000 RPM. Co o tym myślicie czy to jest faktycznie 1000 RPM? Wydaje mi się, że więcej.
Generalnie potrzebuję ustawić obroty do synchronizacji gaźników.
Pozdrawiam,
Grzegorz
Do Wszystkich Kobiet," nie ważne gdzie facet nabiera apetytu, ważne aby jadał w domu".
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
arr80, tam było 1000 obr/min, porównaj sobie z tym https://www.youtube.com/watch?v=vphSInneDNA
Ja wiem, ze wydawać się może więcej, ale to przez efekt V2 i łącznika wydechów.
Ja wiem, ze wydawać się może więcej, ale to przez efekt V2 i łącznika wydechów.
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: VS1400 - podłączenie obrotomierza (synchron. gaźników)
Łącznika wydechów akurat nie mam, ale i tak myślę że to było 1000RPM.osama pisze:arr80, tam było 1000 obr/min, porównaj sobie z tym https://www.youtube.com/watch?v=vphSInneDNA
Ja wiem, ze wydawać się może więcej, ale to przez efekt V2 i łącznika wydechów.
Kiedyś: Suzuki Savage LS650
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400
Obecnie: Suzuki Intruder VS1400