Wszyscy posiadacze nowszych jaj.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

szymon

Wszyscy posiadacze nowszych jaj.

Post autor: szymon »

Nosze sie z zamiarem kupna nowszego jajka i nie wiem czy to dobry wybór??
Wszystkich jajecznych proszę o pomoc. :)
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4331
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 17

Post autor: Emil »

a dlaczego zielony?
innymi slowy troche z kosmosu pytanie zadajesz, nie ma czegos takiego jak dobry motocykl, jest tylko motocykl dobry do ___, ____, sredni do ___, ___, ....
wymagania okresl
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

Emil pisze:jest tylko motocykl dobry do ___, ____, sredni do ___, ___, ....
średni do ...cross'u :wink:
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Little_Pablo

Post autor: Little_Pablo »

Popieram Emila!

Musisz sam sobie określić jaki sposób eksploatacji jest u Ciebie przeważający ... Jajko ma mase zatel: za tę cenę jest duży, niezawodny, wręcz przyjazny... Jak zawsze i tu z zaletami wady idą w parze: leciwa konstrukcja, choć z dodatkiem elektroniki to jednak gaźniki, chłodzenie olejowe ...itd
Do codziennej ekploatacji nadaje się rewelacyjnie, spokojnej turystyki również ale już do szybkiej mniej, a ostrego do ostrzenia po winklach znajdziesz lepsze propozycje ( np SV 650 )

Więcej szczegółów Szymonie :P

L_P
Przemek
BS Brother
BS Brother
Posty: 992
Rejestracja: ndz, 23 maja 2004, 19:04
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

Wszystkie motocykle z koncernu SUZUKI są dobre, reszta to tylko kwestia gustu i potrzeb.
Pozdrawiam. Przemek
GSF1200S
szymon

Post autor: szymon »

Rczej chodzi mi co do awaryjności tego pojazdu niz do zastosowania. Motocykl ten zaliczany jest do niby kategorii spotowo-turystycznych wiec nie mialem zamiaru jeżdzić nim po polu. I ten silnik chlodzony powietrzem i olejem.
gruby

Post autor: gruby »

silnik chlodzony powietrzem i olejem, jeżeli nie bedzie katowany będzie ci śłużył dłuzej niż zwykła jednostka "wodna" ...
przy mocniejszej eksploatacji chlapną sobie kieliszek oleju (2 setki na tysiąc km ...)

bolączką jajek (jak i banditów) są gaźniki, przy 40tys przebiegu wymagają wymiany zaworków ...zawory regulowane śrubkami, regularna obsługa gwrantuje długie przebiegi ....

poza tym, są to idealne motocykle dla żółtodziobów i fanow rekreacyjnej jazdy turystycznej ... łączona kanapa o niskim schodku, względnie wyprostowana sylwetka kierowcy, bezpoblemowe mocowanie kufrów ...
Przemek
BS Brother
BS Brother
Posty: 992
Rejestracja: ndz, 23 maja 2004, 19:04
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

gruby pisze: bolączką jajek (jak i banditów) są gaźniki, przy 40tys przebiegu wymagają wymiany zaworków ...zawory regulowane śrubkami, regularna obsługa gwrantuje długie przebiegi ....

poza tym, są to idealne motocykle dla żółtodziobów ...
Co do gażników, to ja przejechałem 54000 km. Nigdy nie były czyszczone, regulowane i synchronizowane /żadnych problemów/.
Co do żółtodziobów to 80 KM, 4.5 sek do 100 km/h i silnik 600 to przesada.
Pozdrawiam. Przemek
GSF1200S
adamo
BS Brother
BS Brother
Posty: 988
Rejestracja: pn, 17 kwie 2006, 21:09
Województwo: lubelskie
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: adamo »

Do normalnej jazdy z odrobiną szaleństwa jest idealny. Nie przeszkasza nawet trochę większa masa. Wymaga dobrych świec i bardzo dobrego oleju. Ale dzięki temu jest odporny na przegrzanie. Dla mnie bardzo wygodny. Poza tym wszyscy nieczający będą podchodzić i pytać, czy to tysiąc.:)
szymon

Post autor: szymon »

Wielki dzieki za odp troche mnie uspokoiliscie poniewaz obawialem sie troche tego silnika. Ale jezeli tak mowicie to musze wam uwierzyc na slowo bo kto lepiej by mi odp jak nie posiadacze tych maszyn. Wielkie dzięki :D
Little_Pablo

Post autor: Little_Pablo »

Jajko na ogól nie kupują fani ekstremalnej jazdy, dlatego wolniej się starzeje...
A jeszcze jeden agrument za: duża podaż na rynku i możliwość wyboru egzemplarza "dla siebie"... no i ceny - atrakcyjne...
Sam się zastanawiam :) choć np. SV 650 kusi nowszą konstrukcją i wtryskiem, ale pozycja za fajerą zdecydowanie mniej komfortowa ...

L_P
Loser

Post autor: Loser »

Co do silnika - olejak bez problemu robi po 70-90 tysiecy i nie traci wigoru, co sprawdzilem osobiscie przymierzajac sie do zakupu jednego (kwestia jakosci uzytych olejow, nie przegrzewania silnikow, itd).
Zreszta jest trudny do zabicia... Wielu streetfighterowcow upodobalo sobie te silniki.

W ramach ciekawostki warto dodac, ze jezeli myslisz o szybszej jezdzie, to zamiast Jaja warto brac starszego Imbryka, ktory mial silnik mocniejszy o kilka KM - wiadomo, normy Euro 1, 2 itd :twisted:
Popieram, ze to sprzet dobry na poczatek, nawet 750, poniewaz do 6000 prawie nic sie nie dzieje! Mozna jechac jak skuterem :)
Za to powyzej odzywa duch olejowego GSX-Ra, z ktorego pochodzi ten silnik.
Mam i polecam 8)
ODPOWIEDZ