Wszystkich jajecznych proszę o pomoc.
Wszyscy posiadacze nowszych jaj.
Moderator: bohas
Wszyscy posiadacze nowszych jaj.
Nosze sie z zamiarem kupna nowszego jajka i nie wiem czy to dobry wybór??
Wszystkich jajecznych proszę o pomoc.
Wszystkich jajecznych proszę o pomoc.
-
- Moderator
- Posty: 4331
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 17
a dlaczego zielony?
innymi slowy troche z kosmosu pytanie zadajesz, nie ma czegos takiego jak dobry motocykl, jest tylko motocykl dobry do ___, ____, sredni do ___, ___, ....
wymagania okresl
innymi slowy troche z kosmosu pytanie zadajesz, nie ma czegos takiego jak dobry motocykl, jest tylko motocykl dobry do ___, ____, sredni do ___, ___, ....
wymagania okresl
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Popieram Emila!
Musisz sam sobie określić jaki sposób eksploatacji jest u Ciebie przeważający ... Jajko ma mase zatel: za tę cenę jest duży, niezawodny, wręcz przyjazny... Jak zawsze i tu z zaletami wady idą w parze: leciwa konstrukcja, choć z dodatkiem elektroniki to jednak gaźniki, chłodzenie olejowe ...itd
Do codziennej ekploatacji nadaje się rewelacyjnie, spokojnej turystyki również ale już do szybkiej mniej, a ostrego do ostrzenia po winklach znajdziesz lepsze propozycje ( np SV 650 )
Więcej szczegółów Szymonie
L_P
Musisz sam sobie określić jaki sposób eksploatacji jest u Ciebie przeważający ... Jajko ma mase zatel: za tę cenę jest duży, niezawodny, wręcz przyjazny... Jak zawsze i tu z zaletami wady idą w parze: leciwa konstrukcja, choć z dodatkiem elektroniki to jednak gaźniki, chłodzenie olejowe ...itd
Do codziennej ekploatacji nadaje się rewelacyjnie, spokojnej turystyki również ale już do szybkiej mniej, a ostrego do ostrzenia po winklach znajdziesz lepsze propozycje ( np SV 650 )
Więcej szczegółów Szymonie
L_P
silnik chlodzony powietrzem i olejem, jeżeli nie bedzie katowany będzie ci śłużył dłuzej niż zwykła jednostka "wodna" ...
przy mocniejszej eksploatacji chlapną sobie kieliszek oleju (2 setki na tysiąc km ...)
bolączką jajek (jak i banditów) są gaźniki, przy 40tys przebiegu wymagają wymiany zaworków ...zawory regulowane śrubkami, regularna obsługa gwrantuje długie przebiegi ....
poza tym, są to idealne motocykle dla żółtodziobów i fanow rekreacyjnej jazdy turystycznej ... łączona kanapa o niskim schodku, względnie wyprostowana sylwetka kierowcy, bezpoblemowe mocowanie kufrów ...
przy mocniejszej eksploatacji chlapną sobie kieliszek oleju (2 setki na tysiąc km ...)
bolączką jajek (jak i banditów) są gaźniki, przy 40tys przebiegu wymagają wymiany zaworków ...zawory regulowane śrubkami, regularna obsługa gwrantuje długie przebiegi ....
poza tym, są to idealne motocykle dla żółtodziobów i fanow rekreacyjnej jazdy turystycznej ... łączona kanapa o niskim schodku, względnie wyprostowana sylwetka kierowcy, bezpoblemowe mocowanie kufrów ...
-
- BS Brother
- Posty: 992
- Rejestracja: ndz, 23 maja 2004, 19:04
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Co do gażników, to ja przejechałem 54000 km. Nigdy nie były czyszczone, regulowane i synchronizowane /żadnych problemów/.gruby pisze: bolączką jajek (jak i banditów) są gaźniki, przy 40tys przebiegu wymagają wymiany zaworków ...zawory regulowane śrubkami, regularna obsługa gwrantuje długie przebiegi ....
poza tym, są to idealne motocykle dla żółtodziobów ...
Co do żółtodziobów to 80 KM, 4.5 sek do 100 km/h i silnik 600 to przesada.
Pozdrawiam. Przemek
GSF1200S
GSF1200S
Jajko na ogól nie kupują fani ekstremalnej jazdy, dlatego wolniej się starzeje...
A jeszcze jeden agrument za: duża podaż na rynku i możliwość wyboru egzemplarza "dla siebie"... no i ceny - atrakcyjne...
Sam się zastanawiam
choć np. SV 650 kusi nowszą konstrukcją i wtryskiem, ale pozycja za fajerą zdecydowanie mniej komfortowa ...
L_P
A jeszcze jeden agrument za: duża podaż na rynku i możliwość wyboru egzemplarza "dla siebie"... no i ceny - atrakcyjne...
Sam się zastanawiam
L_P
Co do silnika - olejak bez problemu robi po 70-90 tysiecy i nie traci wigoru, co sprawdzilem osobiscie przymierzajac sie do zakupu jednego (kwestia jakosci uzytych olejow, nie przegrzewania silnikow, itd).
Zreszta jest trudny do zabicia... Wielu streetfighterowcow upodobalo sobie te silniki.
W ramach ciekawostki warto dodac, ze jezeli myslisz o szybszej jezdzie, to zamiast Jaja warto brac starszego Imbryka, ktory mial silnik mocniejszy o kilka KM - wiadomo, normy Euro 1, 2 itd :twisted:
Popieram, ze to sprzet dobry na poczatek, nawet 750, poniewaz do 6000 prawie nic sie nie dzieje! Mozna jechac jak skuterem
Za to powyzej odzywa duch olejowego GSX-Ra, z ktorego pochodzi ten silnik.
Mam i polecam
Zreszta jest trudny do zabicia... Wielu streetfighterowcow upodobalo sobie te silniki.
W ramach ciekawostki warto dodac, ze jezeli myslisz o szybszej jezdzie, to zamiast Jaja warto brac starszego Imbryka, ktory mial silnik mocniejszy o kilka KM - wiadomo, normy Euro 1, 2 itd :twisted:
Popieram, ze to sprzet dobry na poczatek, nawet 750, poniewaz do 6000 prawie nic sie nie dzieje! Mozna jechac jak skuterem
Za to powyzej odzywa duch olejowego GSX-Ra, z ktorego pochodzi ten silnik.
Mam i polecam