LS - dzwiek po wzucaniu biegow :|
LS - dzwiek po wzucaniu biegow :|
Witam, no nawet nie wiem czy to tak jest u mnie jednego czy u wszystkich LS'ow :|
A wiec, kiedy wrzucam 1 bieg, no to slysze taki cichy dzwiek "czik", no niby w pozodku, ale kiedy przychodzi kolej na 2 bieg to znow jest ten "trach", ale nieco silniejszy i to mnie troche niepokoji bo na dalszych biegach to juz nie ma ani "trach" ani "bach"
Wiec, nie wiem czy to tak ma byc (te "czik, trach" itd) czy cos juz jest dobrze podnoszone wewnatrz, czy tez moze sprzeglo nie do konca sie wciskuje?
Moze ktos cos poradzi, opowie? :|
Dzieki!
A wiec, kiedy wrzucam 1 bieg, no to slysze taki cichy dzwiek "czik", no niby w pozodku, ale kiedy przychodzi kolej na 2 bieg to znow jest ten "trach", ale nieco silniejszy i to mnie troche niepokoji bo na dalszych biegach to juz nie ma ani "trach" ani "bach"
Wiec, nie wiem czy to tak ma byc (te "czik, trach" itd) czy cos juz jest dobrze podnoszone wewnatrz, czy tez moze sprzeglo nie do konca sie wciskuje?
Moze ktos cos poradzi, opowie? :|
Dzieki!
U mnie też jedynka wskakuje dość głośno. Dwójkę natomiast słyszę gdy wskakuje jak redukuję z wyższych biegów- jak słyszę charakterystyczne "kliknięcie" to wiem że mam zapięta dwójkę
Proponuje zobaczyć jeszcze jak macie wyregulowane sprzęgło. Ostatnio miałem taką historię iż jadąc w trasie poluzowała mi się nakrętka kontrująca przy klamce sprzęgła na kierownicy (pod tą gumową osłonką) i pod wpływem drgań pancerz linki sprzęgła wkręcał się i po kilku dziesięciu kilkometrach z ledwością mogłem wrzucać jekiekolwiek biegi. Dopiero po zlokalizowaniu przyczyny i ustawieniu prawidłowego naciągu wszystko wróciło do normy.
Proponuje zobaczyć jeszcze jak macie wyregulowane sprzęgło. Ostatnio miałem taką historię iż jadąc w trasie poluzowała mi się nakrętka kontrująca przy klamce sprzęgła na kierownicy (pod tą gumową osłonką) i pod wpływem drgań pancerz linki sprzęgła wkręcał się i po kilku dziesięciu kilkometrach z ledwością mogłem wrzucać jekiekolwiek biegi. Dopiero po zlokalizowaniu przyczyny i ustawieniu prawidłowego naciągu wszystko wróciło do normy.
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
biegi strzelają bo to Savage
byle tylko nie strzelały za bardzo, ale to już najlepiej osądzić z kimś kto jeździ również na Savage.
robi się pogoda tak więc jeździć :moto:
byle tylko nie strzelały za bardzo, ale to już najlepiej osądzić z kimś kto jeździ również na Savage.
robi się pogoda tak więc jeździć :moto:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Witam !!
Zostanę fanem Naszego wewnątrzforumowego klubiku spod znaku LS
Nie dość chłopaki, ze jeździcie bez zapasowego cylindra to jeszcze potraficie oceniać stan układu napędowego w części dotyczącej sprzęgła i skrzyni na podstawie wiele mówiących: "czik", "klik", "trach" oraz "bach" !!!!
:brawo: :jump: :brawo: :jump:
Zostanę fanem Naszego wewnątrzforumowego klubiku spod znaku LS
Nie dość chłopaki, ze jeździcie bez zapasowego cylindra to jeszcze potraficie oceniać stan układu napędowego w części dotyczącej sprzęgła i skrzyni na podstawie wiele mówiących: "czik", "klik", "trach" oraz "bach" !!!!
:brawo: :jump: :brawo: :jump:
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Brother
- Posty: 5333
- Rejestracja: ndz, 20 lis 2005, 18:46
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: WARSZAWA
- Polubił posty: 5
Zapraszamy !, LS to specyficzna maszyna właściciele chyba teżLechul pisze:Witam !!
Zostanę fanem Naszego wewnątrzforumowego klubiku spod znaku LS
Nie dość chłopaki, ze jeździcie bez zapasowego cylindra to jeszcze potraficie oceniać stan układu napędowego w części dotyczącej sprzęgła i skrzyni na podstawie wiele mówiących: "czik", "klik", "trach" oraz "bach" !!!!
:brawo: :jump: :brawo: :jump:
LS 650 Savage`91 ---> GSR600K7 ---> Diablo(GSR600 K6) ---> Rebel 500
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
Serdecznie zapraszamy ! :jumpie:Lechul pisze:Witam !!
Zostanę fanem Naszego wewnątrzforumowego klubiku spod znaku LS
Nie dość chłopaki, ze jeździcie bez zapasowego cylindra to jeszcze potraficie oceniać stan układu napędowego w części dotyczącej sprzęgła i skrzyni na podstawie wiele mówiących: "czik", "klik", "trach" oraz "bach" !!!!
no a co do tych "czik" "pik" i "klik" to - chodzilo wlasnie o te dzwieki wydostajace sie z serduszka :moto: , po prostu ciekaw bylem czy to tak jest ze wszystkimi LS'ami czy tylko z moim.
Otrzymalem odpowiedz ! >>> TAK ze wszystkimi! "czik" "pik" i "trach" heh :jump:
Dzieki chlopaki! :spoko:
Przy wrzucaniu jedynki (gdy stoję w miejscu) słychać dość słyszalne "KLANK" poprzedzone mechanicznym szelestem, natomiast przy wrzucaniu dwójki nie słychać już praktycznie nic.
Sprawdźcie luz na lince sprzęgła może- ja mam ustawioną tak, że mieści się w dolnym marginesie wymaganego luzu (nie pamiętam teraz ile dokładnie).
Sprawdźcie luz na lince sprzęgła może- ja mam ustawioną tak, że mieści się w dolnym marginesie wymaganego luzu (nie pamiętam teraz ile dokładnie).
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
te wszystkie dźwięki i odgłosy są normalne dla tego motoru, ja miałem tak samo że czasami jedynkę wrzucałem na półsprzęgle bo inaczej nei szło, dwójka zawsze jakoś stuknęła......wszystko w normie :D
PS. teraz w intruzie słucham częściej zgrzytów ząbków na jedynce, ale tak czy tak jakieś stuki, kliki i inne efekty dźwiękowe są słyszalne
PS. teraz w intruzie słucham częściej zgrzytów ząbków na jedynce, ale tak czy tak jakieś stuki, kliki i inne efekty dźwiękowe są słyszalne
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl