SV650 S - Problem z elektryka, gasnace zegary
Moderator: bohas
SV650 S - Problem z elektryka, gasnace zegary
Witam
Od jakiegos tygodnia mam problem ze swoja Sv-ką. Problem polega na wylaczaniu i zalaczaniu sie obrotomierza i predkościomierza. Takze szfankuje mi kontrolka od paliwa - mimo pelnego baku mruga, w momencie gdy gasnie przestaja sie krecic obrotomierz i predkosciomierz, gdy sie ponownie zaswieci wszysto popwraca do normy. Cykle te powtazaja sie co pare sekund. Zauwazylem, ze powyzej 5 tys obrotow zegary dzialaja bez zarzutu. Prosze o pomoc w tej sprawie. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Od jakiegos tygodnia mam problem ze swoja Sv-ką. Problem polega na wylaczaniu i zalaczaniu sie obrotomierza i predkościomierza. Takze szfankuje mi kontrolka od paliwa - mimo pelnego baku mruga, w momencie gdy gasnie przestaja sie krecic obrotomierz i predkosciomierz, gdy sie ponownie zaswieci wszysto popwraca do normy. Cykle te powtazaja sie co pare sekund. Zauwazylem, ze powyzej 5 tys obrotow zegary dzialaja bez zarzutu. Prosze o pomoc w tej sprawie. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Hmmm....
Od razu mówię że na zegarach nie znam się WOGÓLE...
Jednak tak główkując... Może masz jakieś spięcie w instalacji np...
Nie mam pojęcia którą wersję SV posiadasz(wtrysk, nowa czy gaźnik starsza)... Nowa ma cyfrowy wyświetlacz...Stara tradycyjne zegary...
Jeśli nowa to napewno winna jest elektronika i tu zbyt wiele laik Ci nie powie...
Jeśli starsza wersja, to myślę, że może to być jakieś spięcie na kablach czy coś w tym stylu...Skoro najpierw wariuje kontrolka rezerwy...A gry gaśnie zegary się "wyłączają"... Powiedz jeszcze czy licznik przebiegu także się wyłącza? Bo jeśli tak to "spięcie" na przewodach jest bardziej prawdopodobne...
Jeśli nie to... To niewiem... Napewno nie jest to wina linek obrotomierza i prędkościomierza, skoro od jakichś tam obrotów działa poprawnie...
Tym bardzie linki wyklucza fakt wariującej kontrolki rezerwy... Musi to być sprawa elektryki a nie mechaniki...
Jednak czekaj na wypowiedzi innych--> doświadczonych użytkowników...
Pozdrawiam, Kuba
Od razu mówię że na zegarach nie znam się WOGÓLE...
Jednak tak główkując... Może masz jakieś spięcie w instalacji np...
Nie mam pojęcia którą wersję SV posiadasz(wtrysk, nowa czy gaźnik starsza)... Nowa ma cyfrowy wyświetlacz...Stara tradycyjne zegary...
Jeśli nowa to napewno winna jest elektronika i tu zbyt wiele laik Ci nie powie...
Jeśli starsza wersja, to myślę, że może to być jakieś spięcie na kablach czy coś w tym stylu...Skoro najpierw wariuje kontrolka rezerwy...A gry gaśnie zegary się "wyłączają"... Powiedz jeszcze czy licznik przebiegu także się wyłącza? Bo jeśli tak to "spięcie" na przewodach jest bardziej prawdopodobne...
Jeśli nie to... To niewiem... Napewno nie jest to wina linek obrotomierza i prędkościomierza, skoro od jakichś tam obrotów działa poprawnie...
Tym bardzie linki wyklucza fakt wariującej kontrolki rezerwy... Musi to być sprawa elektryki a nie mechaniki...
Jednak czekaj na wypowiedzi innych--> doświadczonych użytkowników...
Pozdrawiam, Kuba
Witam!
Mialem podobne akcje u siebie tyle ze u mnie wskazowki szalaly po cyferblatach po czym padala cala elektryka i moto przestawalo jechac!
W SV do wersji K2 jest taka wiazka pod siedzeniem kierowcy, ktora lubi sie przetrzec o rame pomocnicza. Najpierw sprawdzilbym to miejsce.
Jakby tam bylo ok (u mnie bylo) to sprawdzilbym przekaznik rozrusznika z glownym bezpiecznikiem - tez pod siodlem, po prawej stronie, idzie do tego + z aku i do rozrusznika, jest tam także taka 4 pinowa wtyczka. Umnie wlasnie tam dostala sie woda i robila sie kicha! Rozebrałem, wyczyściłem, WD40 dałem i wszystko ok!
Jak tam nie znajdziesz to leć dalej po instalacji bo to raczej na pewno spiecie jakies albo przerwany kabel.
Pozdro i daj znać co było - dla potomnych
Mialem podobne akcje u siebie tyle ze u mnie wskazowki szalaly po cyferblatach po czym padala cala elektryka i moto przestawalo jechac!
W SV do wersji K2 jest taka wiazka pod siedzeniem kierowcy, ktora lubi sie przetrzec o rame pomocnicza. Najpierw sprawdzilbym to miejsce.
Jakby tam bylo ok (u mnie bylo) to sprawdzilbym przekaznik rozrusznika z glownym bezpiecznikiem - tez pod siodlem, po prawej stronie, idzie do tego + z aku i do rozrusznika, jest tam także taka 4 pinowa wtyczka. Umnie wlasnie tam dostala sie woda i robila sie kicha! Rozebrałem, wyczyściłem, WD40 dałem i wszystko ok!
Jak tam nie znajdziesz to leć dalej po instalacji bo to raczej na pewno spiecie jakies albo przerwany kabel.
Pozdro i daj znać co było - dla potomnych
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Napisz jaka wersja, bo S i N maja rozna instalacje. Po avatarze typuje ze S.
W kazdym razie TUTAJ zamieszczam schemat instalacji elektrycznej.
Popatrz jakie przewody ida do zegarow. Bedziesz mial zawezone pole poszukiwan
W kazdym razie TUTAJ zamieszczam schemat instalacji elektrycznej.
Popatrz jakie przewody ida do zegarow. Bedziesz mial zawezone pole poszukiwan
Poddaje sie :? :? :?
Dzisiaj sprawdzilem zgrubnie kabelki i nic nie znalazlem:/ Sprobowałem nawet z odlaczonym czujnikiem od rezerwy paliwa i tez kiszka - dalej to samo. Po przejechaniu kilku set metrow zegary przestaja pracowac i zaczyna migac kontrolka od paliwa mimo pelnego baku:/ Wydaje mi sie , ze problem siedzi gdzies glebiej
Dzisiaj sprawdzilem zgrubnie kabelki i nic nie znalazlem:/ Sprobowałem nawet z odlaczonym czujnikiem od rezerwy paliwa i tez kiszka - dalej to samo. Po przejechaniu kilku set metrow zegary przestaja pracowac i zaczyna migac kontrolka od paliwa mimo pelnego baku:/ Wydaje mi sie , ze problem siedzi gdzies glebiej
Re: Problem z SV650 S
A wiec sprawa sie juz wyjasnila. Na allegro zamowilem nowe zegary i po ich zamontowaniu wszystko gra. Prawdopodobnie uszkodzenie zegarow bylo spowodowane:
- jazda na kole
lub
- myciem na myjni bez dotykowej
Pozdrawiam
- jazda na kole
lub
- myciem na myjni bez dotykowej
Pozdrawiam
-
- Moderator
- Posty: 3252
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
Re: Problem z SV650 S
To gratuluje sąsiedzie, i mam nadzieję że wkońcu uda się nam razem pośmigac.
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
-
- BS Brother
- Posty: 1881
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
Re: SV650 S - Problem z elektryka, gasnace zegary
EOT.
Vito zmien avatar na bardziej "twarzowy".
Vito zmien avatar na bardziej "twarzowy".
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440