SV650 S - Problem z elektryka, gasnace zegary

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

vito1984

SV650 S - Problem z elektryka, gasnace zegary

Post autor: vito1984 »

Witam
Od jakiegos tygodnia mam problem ze swoja Sv-ką. Problem polega na wylaczaniu i zalaczaniu sie obrotomierza i predkościomierza. Takze szfankuje mi kontrolka od paliwa - mimo pelnego baku mruga, w momencie gdy gasnie przestaja sie krecic obrotomierz i predkosciomierz, gdy sie ponownie zaswieci wszysto popwraca do normy. Cykle te powtazaja sie co pare sekund. Zauwazylem, ze powyzej 5 tys obrotow zegary dzialaja bez zarzutu. Prosze o pomoc w tej sprawie. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Kubo

Post autor: Kubo »

Hmmm....
Od razu mówię że na zegarach nie znam się WOGÓLE...

Jednak tak główkując... Może masz jakieś spięcie w instalacji np...

Nie mam pojęcia którą wersję SV posiadasz(wtrysk, nowa czy gaźnik starsza)... Nowa ma cyfrowy wyświetlacz...Stara tradycyjne zegary...

Jeśli nowa to napewno winna jest elektronika i tu zbyt wiele laik Ci nie powie...

Jeśli starsza wersja, to myślę, że może to być jakieś spięcie na kablach czy coś w tym stylu...Skoro najpierw wariuje kontrolka rezerwy...A gry gaśnie zegary się "wyłączają"... Powiedz jeszcze czy licznik przebiegu także się wyłącza? Bo jeśli tak to "spięcie" na przewodach jest bardziej prawdopodobne...

Jeśli nie to... To niewiem... Napewno nie jest to wina linek obrotomierza i prędkościomierza, skoro od jakichś tam obrotów działa poprawnie...
Tym bardzie linki wyklucza fakt wariującej kontrolki rezerwy... Musi to być sprawa elektryki a nie mechaniki...

Jednak czekaj na wypowiedzi innych--> doświadczonych użytkowników...

Pozdrawiam, Kuba :wink:
vito1984

Post autor: vito1984 »