zawieszenie

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

rookie

zawieszenie

Post autor: rookie »

hej,

kolejne pytanie zwiazane z B6 dotyczy amortyzacji w Suzi.
Co ile km nalzy wymienic sprezyny w amortyzatorach?
Wydaje mi sie, ze moje B6 za mocno nurkuje..

karol
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: AdamOSA »

Sprężyny nie wymienia się po "jakims" przebiegu tylko na podstawie ich długosci , limit do B6 99-01 jest 356 mm . Co niestety wiąże się z rozbiórka amora . Proponuje jeszczce sprawdzić poziom oleju w zawieszeniu , może tutaj leży przyczyna , a koszta mniejsze . :D

Pozdrawiam
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
rookie

Post autor: rookie »

dzieki
tak tez zrobie
Yaro

Post autor: Yaro »

Rookie, moja Suzi jak kazdy GS miała miękko :) Przy okazji przeglądu poprosiłem o zmiane oleju na gestszy i wlania go wiecej w lagi. Teraz jest SUPER i nie dobija. Pozdro. Yaro
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Co do gestrzego oleju to sie zgodze, ale ilosc musi byc zgodna z zaleceniami producenta.
ObrazekObrazek
rookie

Post autor: rookie »

jako ze jestem uzytkownikiem uzywanego motorka, bylbym rad gdyby ktorys z Was napisal co mowi w tej kwesti producent.
moja angielska kniga nie mowi ile....
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: AdamOSA »

No przyjrzalem sie dokładniej i masz szanse sprawdzic olej bez demontażu . tzn. serwisowka mowi tak: albo wlewasz po spuszczeniu 506 - 510 ml. w zaleznosci od modelu , albo mierzysz do gornej krawędzi golenia i ma byc odpowiednio 112-116 mm. Jedyny szkopół ze pomiar dokonuje sie w pionie :( . Oczywiscie domowym sposobem przy przedniej krawedzi , przy tylnej krawedzi i srednią . Poza tym nie wydaje mi sie zeby różnica 3-8 mm byla znacząca dla twojego przypadku "dobijania" . Raczej swiadczylo by to o dużym ubytku lub braku oleju(slady oleju na goleniach) POWODZENIA

Pozdrawiam
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Bidziu
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 638
Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Bidziu »

oleju wchodzi 521 ml ostatnio wymieniałem uszczelniacze i jestem w temacie. Cała robocizna trwa koło 4-5 godzinek jak ktoś robi wszystko bardzo starannie. No i ja to robiłem po raz pierwszy. Olej jaki lejesz to SAE 10 tak jest napisane w serwisie i tak powinno to wyglądać. Ja kupiłem motula i jestem zadowolony. Amorek chodzi prawie jak u mojego brachola w B6 z 2002 roku :) Jak zlejesz olej i zobaczysz ile go tam było to się przekonasz jak sprawa wygląda, ale jak uszczelniacze trzymają tzn. amorek się nie poci to raczej ubytku dużego nie masz.
Pozdro!!
kom. 796 090 896


GMINA
rookie

Post autor: rookie »

dzieki.
dzisiaj jade do serwisu i zobaczymy co ustalimy
ODPOWIEDZ