Większ tylnia zębatka w moto
Moderator: Emil
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 73
- Rejestracja: wt, 31 sty 2006, 23:54
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Śląsk
Gixer zaczyna gwaltownie przyspieszac dopiero od 5 tysiakow-ponizej jest mulowaty. Takze ta granica to raczej 7-8tysiakow.Ja przyspieszalem do 7-8tysiakow przymknąlem na sekunde gaz i cala para, ręce wtedy chce mi wyrwac ale kolo jakos sie nie dzwiga.Moze mam złą technike spróbuje tak jak piszesz Figer dopchnąc kierownice a nastepnie poderwac.figer pisze:Nie jestem specjalista, ale tak jak tlumaczyl kolega: nalezy krecac kolo 4-5 tys przymknac na ulamek sekundy gaz i odkrecic z powrotem, pomagajac ewentualnie przez dopchniecie, a nastepnie poderwanie kierownicy. Jak cos zle napisalem, to prosze o korekte.
Ps. Jak bedzie pogoda to podszlifujemy Wonder umiejętnosci
zmienione są zębatki jak nic za mała prędkość i za szybko idzie w górę
ładnie latają...
http://video.google.com/videoplay?docid ... =gsx-r+750
ładnie latają...
http://video.google.com/videoplay?docid ... =gsx-r+750
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
nie wiem czy ten filmik byl, ale jak widzisz to chyba latwiej sie uczyc:
http://video.google.com/videoplay?docid ... motorcycle -> ew. zapis filmiku
http://video.google.com/videoplay?docid ... motorcycle -> ew. zapis filmiku
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal