Dławienie Bandita

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

dominGeS

Post autor: dominGeS »

kreci sie powyzej 7k,Ba! nawet na czerwone pole.Gazniki byly regulowane i nie ma dupy zeby ktorys z garow nie chcial wspolpracowac z reszta,jest ok.pracuje jak zegarek, przepustnice otwieraja sie na max,sam sprawdzalem,takze wypustki na dekielkach takze wykluczone.pozostaja jesze:modul,albo jakies zwezki na wydechu,a no i jeszcze nie sprawdzilem dysz.Mam rocznik 96' sprowadzony rok temu z Francji.Moze tam dlawili inaczej niz w Germanach?
dyzio

dławienie

Post autor: dyzio »

witam miałem ten sam problem

poradziłem sobie w ten sposób iż

ściągnąłem góry gażników i wyciągnąłem iglicę ze sprężynką

na przepustnicy były cztery otworki dwa od dołu i dwa u góryzaślepiłem te górne bo robiły "przeciąg w gażniku" i nie kręcił się tak jak powinien

przepustnice są plastikowe więc zaślepiłem je plastikowym wałeczkiem o odpowiedniej średnicy (np ze spinek samochodowych, takich wciskanych)

po złożeniu się zdziwisz jak ciągnie od 6000 obr w górę

acha no i regulacja gaźników czeka cię jeszcze raz

pozdrawiam i powodzenia , mam nadzieję że pomoże
panika

Post autor: panika »

Witam Suzuki stosowało w latach 90 dwa sposoby dlawienia naj prostrze i naj tańsze Pierwszy zasklepienie krućców ssących blacha z otworniem i drugi sposób to w wydechu kryzy Dobry mechanik odrazu rozgryzie co jest piec Pozdrawiam Panika
panika

Post autor: panika »

panika pisze:Witam Suzuki stosowało w latach 90 dwa sposoby dlawienia naj prostrze i naj tańsze Pierwszy zasklepienie krućców ssących blachą z otworem i drugi sposób to w wydechu kryzy Dobry mechanik odrazu rozgryzie co jest piec Pozdrawiam Panika
RaaF
BS Brother
BS Brother
Posty: 324
Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Choceń

Post autor: RaaF »

jeśli moto pochodzi z Francji to nie powinno być dławione bo u nich nie ma kilku rodzajów praw jazdy jest jak u nas masz prawko i jeździsz czym chcesz (no jest jeszcze A1 ale to inna bajka)
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)
dyzio

dławienie

Post autor: dyzio »

witam

ztą francją to chyba nie do końca tak jest bo ja mam bandziorka właśnie z tamtąd i jednak był spaskudzony

akle już nie jest :P

i działa jak powinien
goszkigsx

Post autor: goszkigsx »

ja ddławiłem swojego gsxa 600 w bardzo prosy sposód
a miałem na tych dławikach pod mębramami wywiercone dziurki na wylot {-w poprzek iglicy-te przy iglicy są potrzebne } pod mębramą i zalepiłem je klejem dwuskładnikowym i obszlifowałem żeby płynnie w środku chodziła sprężyna i to tyle --aaaaa trzeba uważać żeby dokładnie założyć gumki membramy bo żle będą wtedy pracować !!!

wcześniej szukałem innych przyczyn i wyszło mi tylko toooo
8)
teraz to moto idzie -wcześniej do 150 i koniec .
dominGeS

Post autor: dominGeS »

sprawdze to co piszesz goszki,bo tylko to mi pozostaje.Zwężek na wydechu tez nie mam tak nawiasem mówiąc.Myśle sobie,że to może jeszcze być moduł,ale jak to sprawdzić??Czy są jakieś moduły specjalnie sygnowane dla słabszych i otwartych wersji??tzn.może jakaś literka na module czy cyferka mówi o tym fakcie??
ODPOWIEDZ