Dławienie Bandita
Moderator: bohas
kreci sie powyzej 7k,Ba! nawet na czerwone pole.Gazniki byly regulowane i nie ma dupy zeby ktorys z garow nie chcial wspolpracowac z reszta,jest ok.pracuje jak zegarek, przepustnice otwieraja sie na max,sam sprawdzalem,takze wypustki na dekielkach takze wykluczone.pozostaja jesze:modul,albo jakies zwezki na wydechu,a no i jeszcze nie sprawdzilem dysz.Mam rocznik 96' sprowadzony rok temu z Francji.Moze tam dlawili inaczej niz w Germanach?
dławienie
witam miałem ten sam problem
poradziłem sobie w ten sposób iż
ściągnąłem góry gażników i wyciągnąłem iglicę ze sprężynką
na przepustnicy były cztery otworki dwa od dołu i dwa u góryzaślepiłem te górne bo robiły "przeciąg w gażniku" i nie kręcił się tak jak powinien
przepustnice są plastikowe więc zaślepiłem je plastikowym wałeczkiem o odpowiedniej średnicy (np ze spinek samochodowych, takich wciskanych)
po złożeniu się zdziwisz jak ciągnie od 6000 obr w górę
acha no i regulacja gaźników czeka cię jeszcze raz
pozdrawiam i powodzenia , mam nadzieję że pomoże
poradziłem sobie w ten sposób iż
ściągnąłem góry gażników i wyciągnąłem iglicę ze sprężynką
na przepustnicy były cztery otworki dwa od dołu i dwa u góryzaślepiłem te górne bo robiły "przeciąg w gażniku" i nie kręcił się tak jak powinien
przepustnice są plastikowe więc zaślepiłem je plastikowym wałeczkiem o odpowiedniej średnicy (np ze spinek samochodowych, takich wciskanych)
po złożeniu się zdziwisz jak ciągnie od 6000 obr w górę
acha no i regulacja gaźników czeka cię jeszcze raz
pozdrawiam i powodzenia , mam nadzieję że pomoże
ja ddławiłem swojego gsxa 600 w bardzo prosy sposód
a miałem na tych dławikach pod mębramami wywiercone dziurki na wylot {-w poprzek iglicy-te przy iglicy są potrzebne } pod mębramą i zalepiłem je klejem dwuskładnikowym i obszlifowałem żeby płynnie w środku chodziła sprężyna i to tyle --aaaaa trzeba uważać żeby dokładnie założyć gumki membramy bo żle będą wtedy pracować !!!
wcześniej szukałem innych przyczyn i wyszło mi tylko toooo
teraz to moto idzie -wcześniej do 150 i koniec .
a miałem na tych dławikach pod mębramami wywiercone dziurki na wylot {-w poprzek iglicy-te przy iglicy są potrzebne } pod mębramą i zalepiłem je klejem dwuskładnikowym i obszlifowałem żeby płynnie w środku chodziła sprężyna i to tyle --aaaaa trzeba uważać żeby dokładnie założyć gumki membramy bo żle będą wtedy pracować !!!
wcześniej szukałem innych przyczyn i wyszło mi tylko toooo
teraz to moto idzie -wcześniej do 150 i koniec .
sprawdze to co piszesz goszki,bo tylko to mi pozostaje.Zwężek na wydechu tez nie mam tak nawiasem mówiąc.Myśle sobie,że to może jeszcze być moduł,ale jak to sprawdzić??Czy są jakieś moduły specjalnie sygnowane dla słabszych i otwartych wersji??tzn.może jakaś literka na module czy cyferka mówi o tym fakcie??