Potrzebna pomoc przy zakupie SRADa

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Pushkin
Moderator
Moderator
Posty: 923
Rejestracja: czw, 23 lut 2006, 21:55
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Brzeg Dolny/Wołów
Otrzymane Polubienia: 10

Potrzebna pomoc przy zakupie SRADa

Post autor: Pushkin »

Cześć Braciszkowie i Siostrzyczki!
Mam a w zasadzie Maryś, którego jestem reprezentantem, bo jest w trasie do weekendu :) ogromną prośbę: potrzebna pomoc przy zakupie Gixera 750 (link tutaj: http://moto.allegro.pl/item131914465_su ... _srad.html ). Maryś jest praktycznie zdecydowany, a ja jak zwykle podejrzliwy, więc zwracam się do znającej SRADy Braci o pomoc, na co zwracać uwagę przy kupnie (oprócz oczywiście standardowych rzeczy - chodzi o jakieś newralgiczne punkty tych modeli). Moto jest po ślizgu i tu konkretniejsze dane, jakby link nie działał (choć i tak nic tu prawie nie ma - będzie oglądany :)) : Rok produkcji: 1996; Przebieg [w km] 23000; Opis: Suzuki GSX-R 750 Srad wersja otwarta, mały przebieg, pierwsza rejestracja za granicą w 2004r. Używany w Niemczech jako motocykl pokazowy. Sprowadzony z Niemiec rok temu. Nowe klocki hamulcowe, karbonowy błotnik, karbonowe diodowe kierunki.
Moto będziemy oblukiwać dokladnie w sobotę. Dodam od siebie, że karbonowy błotnik był zmieniany, bo starego nie było, zegary też są wymienione, bo rzekomo podczas ślizgu coś się stało z obrotomierzem - być może ze sprzetem jest wszystko ok, ale wolę się upewnić coby bubla nie walnąć :) Tak więc wszystkich wtajemniczonych wraz z Marysiem prosimy o pomoc i z góry dziękujemy za udzieloną :)

Pozdr.
Pushkin
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6337
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Witam !!
Wal do Kudłatego !! Jakbym widział jego moto :P (oczywiście nie sugeruję że to jego). Coś na pewno podpowie.
Poza tym nie pamiętam ze spotkań innego GSXR 750 w tej "budzie".
P.S. A co oni (Niemce) pokazywali na tym sprzęcie lub za jego pomocą przez 8 lat :?: :roll: :?:
Mam nadzieję, że nie granice wytrzymałości mechanicznej poszczególnych podzespołów.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
Kudlaty

Post autor: Kudlaty »

Witam. No niestety to nie moje moto choć moje też na sprzedaż . Jeżeli chodzi o sprawy techniczne to ja laik jestem . Jedyne informacje jaką wiem z obserwacji alegro, to te moto już dość długo jest na chandel.

PS. moim zdaniem to najlepiej podjechać gdzieś do zaufanego serwisu i niech go sprawdzą . Lepiej poświęcić kilka setek niż pluć se w brode.
.INTERCEPTOR.

Post autor: .INTERCEPTOR. »

Siema.. poza oczywistymi sprawami.... hmmm myślę że oczywiste sprawy przesądzą o zakupie, reszta to sprawy TARGOWANIA.
Popatrz na napęd, na bak czy nie wgnieciony , na malowanie, na DOKRĘCENIE wszystkich spraw( podnóżki itp. wszystkie p[pęknięcia, zacieki, obejrzyj zawias, wahacz, cieknące lagi, akumulator czy oryginał, czy ma książkę serwisową( powinien, czy orygin.. zestaw kluczy... takie tam.
Silnik, czy pali od razu, jak się zachowuje na ssaniu, czy łagodnie wchodzi/schodzi z obrotów... zobacz kartery( jeśli dasz rade.. zobacz chłodnice, czy te elementy niebyły malowane, czy działa cała elektronika.... zobacz wszystkie MOCOWANIA owiewek!!! zwróć uwagę na to czy są oryginalne czy z włókna.
Resztę wiesz( ja mam 600 i nowszą, więc więcej nie pomogę)
Aha- hamulce- czy miekkie, czy szczelne... no.
POZDRO.
SRAD POWER
Przemo_sno

Post autor: Przemo_sno »

Jeżeli mogę Ci poradzić to zgłoś się do jakiegoś servisu, najlepiej zaprzyjaźnionego, porozmawiaj z którymś z mechaników, umów się z nim na obejżenie moto i po temacie, ja osobiście wolałem zapłacić 7 stówek więcej za poszukanie i sprawdzenie moto, bo sam też nie jestem zbyt mocny w te klocki chociaż za laika się nie uważam. Ale w silnik nie wejdziesz. (Ja osobiście zwracałem tylko uwagę na wygląd zewnętrzy motocykla, widać że poprzedni właściciel dbał lub nie)

Życzę udanych zakupów. Mnie się jak narazie udało trafić na motorki naprawde suuuuuuppperrrrr :) I tobie życzę tego samego.
ODPOWIEDZ